loading...

رخ

بازدید : 24268
شنبه 8 مهر 1402 زمان : 18:50

ناگفته پیداست این فرودگاه هر روز میزبان تعداد زیادی پرواز ورودی و پرواز خروجی است. در واقع این شهربازی بزرگ که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است، میزبان فوق العاده ای برای خانواده هایی است که علاقه مند هستند تا کودکان شان را به یک شهربازی خاص و فوق العاده بیاورند. دادههای موجود در این موزه به سوالات زیادی درباره آینده بشر، جوامع، شهرها و زندگی در فضا و روی سیارات پاسخ میدهد.موزه آینده دبی در سال ۲۰۲۱ با وجود اینکه هنوز افتتاح نشده بود، از جانب مجله نشنال جئوگرافیک در فهرست ۱۴ موزه زیبای جهان قرار گرفت. حال مجله گردشگری پرشین هتل در این مقاله می خواهد بهترین سواحل دبی را همراه با اطلاعات کامل به شما معرفی کند. ما در این بخش از مقاله می خواهیم به سواحل عمومی دبی اشاره کنیم که هم در دسته تفریحات رایگان دبی قرار می گیرند و هم جهت کسب آرامش؛ در ادامه همراه پرشین هتل باشید. اگر دوست دارید در سفر بعدیتان به دبی به پارک آبی آتلانتیس سری بزنید، این مقاله را تا انتها بخوانید. این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانواده ها می باشد (شما می توانید با اتومبیل وارد پارک شوید).

group of person on road برای استفاده از این ساحل باید به منطقه الصفوح در دبی مراجعه کنید. از این رو گردشگران از هر نقطه دنیا که به این مرکز خرید مراجعه کنند، می توانند بدون هیچگونه دردسری، جهت رفع گرسنگی به رستوران مورد نظر در دبی مال مراجعه نمایند. این تمیزی آب باعث شده تا محبوبیت بالایی را کسب کند و افراد بسیاری جهت تفریح و شنا در سواحل دبی، به این ساحل مراجعه نمایند. با توجه به اینکه این ساحل، یک ساحل عمومی است، همواره شلوغ می باشد و افراد بسیاری در حال عکس گرفتن مشاهده می شوند. شناخت بهترین سواحل دبی با توجه به این موضوع، برای هموطنان جذابیت خاصی دارد و روزانه سرچ بالایی در گوگل را به خود اختصاص می دهد. محوطه تخیل، در واقع بخشی از شهربازی لگولند دبی است که در آن هیچ محدودیتی برای خیال پردازی وجود ندارد و در واقع این امکان فراهم شده تا شما بتوانید در این بخش زیر آب غواصی کرده، از خرابه های معابد باستانی دیدن کرده و یا گنج های فرعون را که توسط دزدان به سرقت رفته پس بگیرید. همچنین بخشی از این پارک هم مخصوص نوجوانان می باشد که دستگاه هایی متناسب با سن و سال آن ها ارائه می شود. چندین عکاسخانه حرفهای نیز در این پارک تعبیه شده تا خاطره حضور در لگولند دبی را با عکسهای زیبایی ماندگار کنید. معمولاً صف افرادی که منتظر سوارشدن در این چرخوفلک هستند، بسیار طولانی است. چرخوفلک مارلین، یکی از بهترین سرگرمیهای این بخش به حساب میآید. بعضی از فروشندههای طلافروشی دبی بیش از 40 سال است که در این بازار فعالیت میکنند. شهربازی لگولند دبی با بیش از ۶۰ میلیون قطعه لگو در دبی ساخته شده است.

اگر علاقه مند هستید تا مراحل و فرآیند ساخت لگو را از نزدیک مشاهده کنید، می توانید سری به قسمت کارخانه شهربازی لگولند دبی بزنید. در اینجا یک زرگر دیگر است که می توانید از آن در دبی خرید کنید، آرماریوم. ساحل محله الصفوح دبی به نسبت دیگر سواحل این شهر، کمتر شناخته شده است. این ساحل به دلیل قرار گیری میان برج العرب و نخل جمیرا از دید بسیاری از گردشگران خارج است و کمتر کسی متوجه چنین گوهری در سواحل دبی می شود. اگر کمی به تاریخچه دبی نگاهی بیندازید، متوجه میشوید که این منطقه کاملاً کویری و بدون هیچ جاذبهای بود. شاید با شنیدن نام این بخش کمی متعجب شوید اما پس از ورود به این قسمت از پارک به خوبی متوجه دلیل این نامگذاری خواهید شد. در مجموع این پارک یک مکان عالی برای اوقات فراغت و تفریح خانوادگی است. ارتفاع گنبدهای این مسجد حدود 16 متر میباشد و ارتفاع دو مناره آن 40 متر است. فاصله ساحل أم سقیم تا مرکز شهر حدود 16 کیلومتر می باشد که در مدت زمان یک ربع الی 20 دقیقه، دسترسی خواهد داشت. این برج در ارتفاع 280 متری از سطح ساحل جمیرا و روی جزیره مصنوعی قرار دارد که توسط پلی به ساحل دبی وصل می شود.

این مربی ها روش استفاده از چوب های اسکی و اسنوبرد را آموزش میدهند. اما اگر شما در اسکی کردن تازه کار هستید، بهتر است به سراغ پیست های کم شیب و آرام بروید و رفته رفته در اسکی کردن تبحر پیدا کنید. برای رسیدن به لگولند کافی است در هر کجای دبی که هستید سراغ مترو را بگیرید و در ایستگاه مترو دیپوُت (Depot) پیاده شوید. نزدیک ترین ایستگاه مترو به ساحل أم سقیم، فرست گلف بان (First Gulf Ban) می باشد که در خط قرمز قطار شهری قرار دارد. برای رفتن به پارک بالیوود دبی می توان با ماشین از طریق جاده شیخ زاید یا با تاکسی پس از رسیدن به جبل علی و پس از آن از طریق خط مترو قرمز به این منطقه رسید. این پارک ها در منطقه ای به نام پالم جبل علی مقرر شده اند که گفته می شود این منطقه، از مناطق خوش مسیر دبی به شمار می رود. این پارک ساحلی در هتل جمیرا قرار دارد. هم چنین نورپردازی این بازار با فانوس های قدیمی، جلوه و شکوه این بازار را دو چندان کرده است! آب دریا در این ساحل، به قدری تمیز است که به آن آب کریستالی هم گفته می شود.

میتوانید در این گالری مدلهای جذابی از سرامیکهای عربی و اسباب و وسایلی را که در برجهای بادگیر مورداستفاده قرار میگیرند، مشاهده کنید. به گونه ای که می توان گفت بزرگترین پارک آبی بادی دنیا هم در این ساحل قرار دارد. پارک موضوعی لگولند دبی چه تفریحاتی دارد؟ همانطور که از نامش پیداست، این لگولند در کشور امارت متحده ی عربی، شهر دبی قرار دارد. این پارک آبی مورد علاقه خانواده ها اکنون با مجموع ۲۸ سرسره و جاذبه های آبی رکوردشکنی از جمله بلند ترین سرسره آبی جهان، طولانی ترین ساحل آبی خانوادگی در نوع خود و بزرگترین پارک آبی جهان است، بلندترین سرسره عمودی در خاورمیانه و اولین تجربه پرش از صخره در منطقه پارک ابی اکواونچر دبی پیدا خواهید کرد. ساحل JBR از جمله سواحلی به شمار میرود که برای کودکان هم انواع امکانات تفریحی را دارد. از امکانات مختلف ساحل دبی می توان به حمام، رختکن، پنل های خورشیدی برای شارژ گوشی های هوشمند، زمین های بازی مختلف از جمله زمین بازی والیبال و … در این بخش شما می توانید داستان پادشاهی در یک سرزمین قرون وسطایی را مشاهده کرده و با او به فتح قلمروهای مختلف و قلعه پادشاهی دیگر بپردازید. این یعنی هر سلیقه و ذائقهای میتواند خوراکیهای مورد نیاز خود را پیدا کنید.

این پارک آبی شامل چهار بخش موجسواری، ریلکس کردن، سرسره و اسپلش (Splash) است و اوقات خوبی را برای همه تضمین میکند. از محبوبترین بخشهای پارک آبی میتوان به سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا اشاره کرد که اغلب صفهای طویلی برای آن تشکیل میشود. مطمئن باشید که این چالشها و بازیها کودک شما را سه ، چهار ساعت سرگرم خواهد کرد. مکان آرام و خلوت این ساحل باعث شده تا بتواند انتقال آرامش را به شما انجام دهد. از ژانویه 2016 بیش از 7700 پرواز هفتگی توسط 140 شرکت هواپیمایی به بیش از 270 مقصد در تمام قاره های مسکونی انجام می شود. لگو در واقع یک شرکت تولید اسباب بازی است که در کشور دانمارک فعالیت داشته و با تولید قطعات کوچک رنگارنگ که به اسم آجرهای لگو شناخته می شوند، این امکان را فراهم کرده تا کودکان بتوانند محصولات مختلفی را ایجاد کرده و تجربه جدیدی از بازی داشته باشند. اگر عاشق ماجراجویی هستید و دوست دارید تا با یک تم جالب با لگوها بازی کنید، می توانید به بخش قلمروی پادشاهی شهربازی لگولند دبی بروید. به محض اینکه تور دهکده ی جهانی ما را رزرو کنید، ما سر وقت جلوی درب منتظر هستیم تا شما را سوار و مجددا درب هتل پیاده کنیم. اگر تا به حال به دبی سفر نکرده اید و از قیمت های گران این سفر واهمه دارید، همین الان با تور های ارزان دبی عازم دبی شوید. قسمتی از این پارک آبی به ساخت قایق لگویی اختصاص دارد.

در این پارک آبی وسایل متنوعی جهت سرگرمی وجود دارد. بنابراین اگر قصد رفتن به ساحل الصفوح را داشتید، حتما تمامی وسایل مورد نیاز را به همراه خود ببرید. بنابراین اگر قصد دارید به این قسمت شهر سر بزنید، بهترین برنامهریزی آن است که از هر دوی آنها بازدید کنید. در سایت دبی ووچر برای هر قسمت به صورت جداگانه ووچر گذاشته شده است؟ بهتره شما دو عدد ووچر از سایت دبی ووچر تهیه کنید و دو بلیط از گیشه خرید کنید. در این مرکز خرید لوکس دبی میتوانید انواع کالاهای لوکس را بخرید و یا در سینمای 21 صفحهای آن، فیلمهای مشهور دنیا را تماشا کنید. کارکنان این بخش، تیشرت آبی به تن دارند و در محوطه ی فرودگاه، حضور دارند. بخش جذاب ماجرا زمانی است که شما میتوانید در کنار دلفینها شنا کنید و بر روی سرسره از میان تالابهایی با حضور کوسهها عبور کنید و شیرهای آبی را در آغوش بگیرید. اچ اند ام (H&M): این فروشگاه پر از لباسهای مد روز و اکسسوری هایی که مد خیابانی را مشخص میکنند است و H&M طرفداران زیادی در میان برندها دارد. البته ماجرا به همین جا ختم نمی شود و طراحی زمین اسکی دبی مال به شکلی انجام گرفته که حین اسکی کردن به 5 پیست مختلف می رسید که هر یک ارتفاع متفاوت و شیب هایی با شدت مختلف دارند. ساحل JBR دبی، از بهترین سواحل دبی برای تفریحات آبی می باشد که مناسب برای اعضای خانواده، با سنین مختلف می باشد. دبی، همچنان جهان را با پروژه های مبتکرانه و گاه دیوانه کننده مجذوب خود می کند. در این نمایشگاه نشان میدهد که بشر چگونه میتواند خود را با فنآوریهای جدید منطبق کند که 3 عامل کلیدی در سیستم اکولوژیکی (کشاورزی، صنعت جهانی، شهرسازی)متمرکز شده است.

بشر با توجه به امکاناتی که تکنولوژی و خلاقیت در اختیار او قرار داده است، این امکان را فراهم کرده تا روز به روز بر تعداد موارد خارق العادهای که در اختیار دارد، بیفزاید. چرخ و فلک چشم دبی به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در امارات متحده عربی تبدیل شده است، امارات به عنوان یک کشور در حال توسعه در خاور میانه شناخته شده که یکی از مهم ترین دلایل این محبوبیت و شهرت را می توان شهر دبی دانست، دبی سالیان سال است که با ارائه خدمات لوکس به گردشگران خارجی و شهروندان داخلی، توجه تمام گردشگران را به سمت خود جلب کرده است و تصویری رویایی و بی نقص از خود را به نمایش گذاشته است، شهر دبی را می توان موتور محرک صنعت گردشگری و دیگر صنایع امارات متحده عربی دانست. از طرفی، با توجه به اینکه قیمت طلا در دبی نوسان دارد، توصیه میکنیم چانه زدن را در خرید طلا فراموش نکنید و از فروشنده تخفیف خوبی بگیرید. این بالن هلیومی که به اندازه یک ساختمان شش طبقه ارتفاع و 65 فوت عرض دارد، تبدیل به یکی از شناسههای جدید دبی در آسمان آن خواهد شد، و از مایلها دورتر، در این مقصد چندفرهنگی قابل رویت خواهد بود. جالب است بدانید که با وجود شلوغی ساحل جمیرا، همچنان آب تمیزی دارد که همین موضوع، باعث محبوبیت آن تا این اندازه شده است. سرتاسر ساحل الممزر، تحت نظارت نگهبان و گارد ساحلی دبی می باشد که باعث شده این ساحل به یکی از امن ترین سواحل دبی معروف شود. همچنین نیمکت و کتابخانه ای در این ساحل وجود دارد که بهترین فرصت برای علاقه مندان به کتاب می باشد. دبی بهشت پاساژگرد ها و علاقه مندان به خرید است.

در واقع در این قسمت کودکان با استفاده از یک تور آموزشی صوتی با مراحل مختلف ساخت و تولید لگوها آشنا میشوند و در پی این آشنایی با کمک خلاقیت خود میتوانند عروسکهای لگویی مورد علاقه خود را بسازند. با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور دبی را با یکی از زیباترین مناطق گردشگری دبی آشنا سازیم . منبع عکس: toursbooked.comدسترسی ویلچر: بیشتر بخشهای آکواریوم دبی را میتوان با ویلچر و کالسکه بازدید کرد؛ به این ترتیب توانیابان و مادران بههمراه نوزادان نیز میتوانند به آکواریوم دبی بروند. اسبهای دریایی که در آبهای آرام آکواریوم خرامان شنا میکنند، مارماهیهای خوشخطوخال و دلقکهای ماهیهای پرجنبوجوش، جاذبه های دیدنی آکواریوم دبی را تشکیل میدهند. از دیگر جاذبههای دیدنی این بخش فروشگاه بسبار بزرگی است که به شما این امکان را میدهد تا به راحتی انواع عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، کالسکه و … با ایجاد شهربازی لگولند در شهر دبی، این شهر تبدیل به هفتمین مکانی شد که در جهان شهربازی لگولند دارد. در این مکان مراحل ایجاد قطعات لگو از ابتدا تا انتها قابل مشاهده است و اگر قصد بازدید از این فرایند را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا پس از ورود به شهربازی لگولند دبی به سراغ کارخانه این شهربازی بروید. کودکی را سراغ نداریم که از آببازی لذت نبرد. صرف شام و قرارهای رسمی، برگزاری جشن های کوچک و چند نفره یا جشن های بزرگ و پر جمعیت، دورهمی های خانوادگی و موارد دیگر و هر برنامه ای را که در نظر دارید می توانید در چرخ و فلک مدرن و زیبای چشم دبی اجرا کنید و از خدمات ارائه شده در کابین ها، دسترسی به فضا و نمایی زیبا و بی بدیل از شهر دبی و آسمان خراش های این شهر لوکس نهایت لذت را برده و تجربه ای عالی و ماندگار برای خود، خانواده و همراهان خود ایجاد کنید.

امیدواریم از شهر زیبای دبی نهایت لذت را برده و سفر خوبی را تجربه کنید. این پارک هر آنچه که شما از یک پارک آبی انتظار دارید را در خود دارد و برای لذت و تفریح کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال طراحی شده است. ریورلند درواقع مجموعهای از چندین پارک موضوعی است. در نهایت نیز میتوانند از برج به محفظه امن زیر آن بپرند و اوج هیجان را تجربه کنند. رباتهای عظیمالجثه، خودروهای لگویی، داینسورهای غولپیکر و شاهدختهای زیبا از چیزهایی است که کودکان در بخش تخیل لگولند میتوانند بسازند. رستوان سینما نیز غذاهای متنوع و لذیذی دارد که میتوانید همراه با فیلمتان نوش جان کنید. به همین خاطر برای استراحت جان میدهد. از این رو می توان بهترین سواحل دبی را به دو دسته سواحل آزاد دبی و سواحل خصوصی دبی تقسیم بندی کرد. عکاسی حضوری از چرخ و فلک مجاز است، اما فقط با استفاده از دوربین ها و تجهیزات شخصی و عکاسی تجاری درخواست کانون حقوقی است و در این صورت، باید مجوز مناسب را برای عکاسی تجاری، از طریق تماس با تیم مدیریت چرخ و فلک دریافت کرد. در واقع تمام تجهیزات مانند عینک، لباس، چوب اسکی و … البته در دوبی و شارجه که شیعیان نسبتاً آزادی عمل بیشتری دارند، مساجد و حسینیههای ویژه ایرانیان موجود است که مراسم ویژه شیعیان در آنها برگزار میگردد؛ مانند مسجد بزرگ امام حسین† به امامت نماینده مقام معظم رهبری، مسجد الزهراء(س)، حسینیه لاریها و حسینیه گراشیها. اطراف برج العرب را جزیرهای مصنوعی و البته خصوصی احاطه کرده و با ۳۲۱ متر ارتفاع منظره شگفت انگیز از ساحل و درختان نخل را در اختیار میهمانان هتل قرار میدهد. البته به شکل امروزی که شاهد آن هستیم نبود. این پارک که به پنج قسمت مختلف تقسیم شده است، در هر پنج قسمت موزیکهای مختلف هنذی پخش می شوند که میتوانید با آنها برقصید و یا در تئاتر تاج محل، به تماشای یک نمایش عاشقانه بشینید.

ناگفته پیداست این فرودگاه هر روز میزبان تعداد زیادی پرواز ورودی و پرواز خروجی است. در واقع این شهربازی بزرگ که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است، میزبان فوق العاده ای برای خانواده هایی است که علاقه مند هستند تا کودکان شان را به یک شهربازی خاص و فوق العاده بیاورند. دادههای موجود در این موزه به سوالات زیادی درباره آینده بشر، جوامع، شهرها و زندگی در فضا و روی سیارات پاسخ میدهد.موزه آینده دبی در سال ۲۰۲۱ با وجود اینکه هنوز افتتاح نشده بود، از جانب مجله نشنال جئوگرافیک در فهرست ۱۴ موزه زیبای جهان قرار گرفت. حال مجله گردشگری پرشین هتل در این مقاله می خواهد بهترین سواحل دبی را همراه با اطلاعات کامل به شما معرفی کند. ما در این بخش از مقاله می خواهیم به سواحل عمومی دبی اشاره کنیم که هم در دسته تفریحات رایگان دبی قرار می گیرند و هم جهت کسب آرامش؛ در ادامه همراه پرشین هتل باشید. اگر دوست دارید در سفر بعدیتان به دبی به پارک آبی آتلانتیس سری بزنید، این مقاله را تا انتها بخوانید. این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانواده ها می باشد (شما می توانید با اتومبیل وارد پارک شوید).

group of person on road برای استفاده از این ساحل باید به منطقه الصفوح در دبی مراجعه کنید. از این رو گردشگران از هر نقطه دنیا که به این مرکز خرید مراجعه کنند، می توانند بدون هیچگونه دردسری، جهت رفع گرسنگی به رستوران مورد نظر در دبی مال مراجعه نمایند. این تمیزی آب باعث شده تا محبوبیت بالایی را کسب کند و افراد بسیاری جهت تفریح و شنا در سواحل دبی، به این ساحل مراجعه نمایند. با توجه به اینکه این ساحل، یک ساحل عمومی است، همواره شلوغ می باشد و افراد بسیاری در حال عکس گرفتن مشاهده می شوند. شناخت بهترین سواحل دبی با توجه به این موضوع، برای هموطنان جذابیت خاصی دارد و روزانه سرچ بالایی در گوگل را به خود اختصاص می دهد. محوطه تخیل، در واقع بخشی از شهربازی لگولند دبی است که در آن هیچ محدودیتی برای خیال پردازی وجود ندارد و در واقع این امکان فراهم شده تا شما بتوانید در این بخش زیر آب غواصی کرده، از خرابه های معابد باستانی دیدن کرده و یا گنج های فرعون را که توسط دزدان به سرقت رفته پس بگیرید. همچنین بخشی از این پارک هم مخصوص نوجوانان می باشد که دستگاه هایی متناسب با سن و سال آن ها ارائه می شود. چندین عکاسخانه حرفهای نیز در این پارک تعبیه شده تا خاطره حضور در لگولند دبی را با عکسهای زیبایی ماندگار کنید. معمولاً صف افرادی که منتظر سوارشدن در این چرخوفلک هستند، بسیار طولانی است. چرخوفلک مارلین، یکی از بهترین سرگرمیهای این بخش به حساب میآید. بعضی از فروشندههای طلافروشی دبی بیش از 40 سال است که در این بازار فعالیت میکنند. شهربازی لگولند دبی با بیش از ۶۰ میلیون قطعه لگو در دبی ساخته شده است.

اگر علاقه مند هستید تا مراحل و فرآیند ساخت لگو را از نزدیک مشاهده کنید، می توانید سری به قسمت کارخانه شهربازی لگولند دبی بزنید. در اینجا یک زرگر دیگر است که می توانید از آن در دبی خرید کنید، آرماریوم. ساحل محله الصفوح دبی به نسبت دیگر سواحل این شهر، کمتر شناخته شده است. این ساحل به دلیل قرار گیری میان برج العرب و نخل جمیرا از دید بسیاری از گردشگران خارج است و کمتر کسی متوجه چنین گوهری در سواحل دبی می شود. اگر کمی به تاریخچه دبی نگاهی بیندازید، متوجه میشوید که این منطقه کاملاً کویری و بدون هیچ جاذبهای بود. شاید با شنیدن نام این بخش کمی متعجب شوید اما پس از ورود به این قسمت از پارک به خوبی متوجه دلیل این نامگذاری خواهید شد. در مجموع این پارک یک مکان عالی برای اوقات فراغت و تفریح خانوادگی است. ارتفاع گنبدهای این مسجد حدود 16 متر میباشد و ارتفاع دو مناره آن 40 متر است. فاصله ساحل أم سقیم تا مرکز شهر حدود 16 کیلومتر می باشد که در مدت زمان یک ربع الی 20 دقیقه، دسترسی خواهد داشت. این برج در ارتفاع 280 متری از سطح ساحل جمیرا و روی جزیره مصنوعی قرار دارد که توسط پلی به ساحل دبی وصل می شود.

این مربی ها روش استفاده از چوب های اسکی و اسنوبرد را آموزش میدهند. اما اگر شما در اسکی کردن تازه کار هستید، بهتر است به سراغ پیست های کم شیب و آرام بروید و رفته رفته در اسکی کردن تبحر پیدا کنید. برای رسیدن به لگولند کافی است در هر کجای دبی که هستید سراغ مترو را بگیرید و در ایستگاه مترو دیپوُت (Depot) پیاده شوید. نزدیک ترین ایستگاه مترو به ساحل أم سقیم، فرست گلف بان (First Gulf Ban) می باشد که در خط قرمز قطار شهری قرار دارد. برای رفتن به پارک بالیوود دبی می توان با ماشین از طریق جاده شیخ زاید یا با تاکسی پس از رسیدن به جبل علی و پس از آن از طریق خط مترو قرمز به این منطقه رسید. این پارک ها در منطقه ای به نام پالم جبل علی مقرر شده اند که گفته می شود این منطقه، از مناطق خوش مسیر دبی به شمار می رود. این پارک ساحلی در هتل جمیرا قرار دارد. هم چنین نورپردازی این بازار با فانوس های قدیمی، جلوه و شکوه این بازار را دو چندان کرده است! آب دریا در این ساحل، به قدری تمیز است که به آن آب کریستالی هم گفته می شود.

میتوانید در این گالری مدلهای جذابی از سرامیکهای عربی و اسباب و وسایلی را که در برجهای بادگیر مورداستفاده قرار میگیرند، مشاهده کنید. به گونه ای که می توان گفت بزرگترین پارک آبی بادی دنیا هم در این ساحل قرار دارد. پارک موضوعی لگولند دبی چه تفریحاتی دارد؟ همانطور که از نامش پیداست، این لگولند در کشور امارت متحده ی عربی، شهر دبی قرار دارد. این پارک آبی مورد علاقه خانواده ها اکنون با مجموع ۲۸ سرسره و جاذبه های آبی رکوردشکنی از جمله بلند ترین سرسره آبی جهان، طولانی ترین ساحل آبی خانوادگی در نوع خود و بزرگترین پارک آبی جهان است، بلندترین سرسره عمودی در خاورمیانه و اولین تجربه پرش از صخره در منطقه پارک ابی اکواونچر دبی پیدا خواهید کرد. ساحل JBR از جمله سواحلی به شمار میرود که برای کودکان هم انواع امکانات تفریحی را دارد. از امکانات مختلف ساحل دبی می توان به حمام، رختکن، پنل های خورشیدی برای شارژ گوشی های هوشمند، زمین های بازی مختلف از جمله زمین بازی والیبال و … در این بخش شما می توانید داستان پادشاهی در یک سرزمین قرون وسطایی را مشاهده کرده و با او به فتح قلمروهای مختلف و قلعه پادشاهی دیگر بپردازید. این یعنی هر سلیقه و ذائقهای میتواند خوراکیهای مورد نیاز خود را پیدا کنید.

این پارک آبی شامل چهار بخش موجسواری، ریلکس کردن، سرسره و اسپلش (Splash) است و اوقات خوبی را برای همه تضمین میکند. از محبوبترین بخشهای پارک آبی میتوان به سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا اشاره کرد که اغلب صفهای طویلی برای آن تشکیل میشود. مطمئن باشید که این چالشها و بازیها کودک شما را سه ، چهار ساعت سرگرم خواهد کرد. مکان آرام و خلوت این ساحل باعث شده تا بتواند انتقال آرامش را به شما انجام دهد. از ژانویه 2016 بیش از 7700 پرواز هفتگی توسط 140 شرکت هواپیمایی به بیش از 270 مقصد در تمام قاره های مسکونی انجام می شود. لگو در واقع یک شرکت تولید اسباب بازی است که در کشور دانمارک فعالیت داشته و با تولید قطعات کوچک رنگارنگ که به اسم آجرهای لگو شناخته می شوند، این امکان را فراهم کرده تا کودکان بتوانند محصولات مختلفی را ایجاد کرده و تجربه جدیدی از بازی داشته باشند. اگر عاشق ماجراجویی هستید و دوست دارید تا با یک تم جالب با لگوها بازی کنید، می توانید به بخش قلمروی پادشاهی شهربازی لگولند دبی بروید. به محض اینکه تور دهکده ی جهانی ما را رزرو کنید، ما سر وقت جلوی درب منتظر هستیم تا شما را سوار و مجددا درب هتل پیاده کنیم. اگر تا به حال به دبی سفر نکرده اید و از قیمت های گران این سفر واهمه دارید، همین الان با تور های ارزان دبی عازم دبی شوید. قسمتی از این پارک آبی به ساخت قایق لگویی اختصاص دارد.

در این پارک آبی وسایل متنوعی جهت سرگرمی وجود دارد. بنابراین اگر قصد رفتن به ساحل الصفوح را داشتید، حتما تمامی وسایل مورد نیاز را به همراه خود ببرید. بنابراین اگر قصد دارید به این قسمت شهر سر بزنید، بهترین برنامهریزی آن است که از هر دوی آنها بازدید کنید. در سایت دبی ووچر برای هر قسمت به صورت جداگانه ووچر گذاشته شده است؟ بهتره شما دو عدد ووچر از سایت دبی ووچر تهیه کنید و دو بلیط از گیشه خرید کنید. در این مرکز خرید لوکس دبی میتوانید انواع کالاهای لوکس را بخرید و یا در سینمای 21 صفحهای آن، فیلمهای مشهور دنیا را تماشا کنید. کارکنان این بخش، تیشرت آبی به تن دارند و در محوطه ی فرودگاه، حضور دارند. بخش جذاب ماجرا زمانی است که شما میتوانید در کنار دلفینها شنا کنید و بر روی سرسره از میان تالابهایی با حضور کوسهها عبور کنید و شیرهای آبی را در آغوش بگیرید. اچ اند ام (H&M): این فروشگاه پر از لباسهای مد روز و اکسسوری هایی که مد خیابانی را مشخص میکنند است و H&M طرفداران زیادی در میان برندها دارد. البته ماجرا به همین جا ختم نمی شود و طراحی زمین اسکی دبی مال به شکلی انجام گرفته که حین اسکی کردن به 5 پیست مختلف می رسید که هر یک ارتفاع متفاوت و شیب هایی با شدت مختلف دارند. ساحل JBR دبی، از بهترین سواحل دبی برای تفریحات آبی می باشد که مناسب برای اعضای خانواده، با سنین مختلف می باشد. دبی، همچنان جهان را با پروژه های مبتکرانه و گاه دیوانه کننده مجذوب خود می کند. در این نمایشگاه نشان میدهد که بشر چگونه میتواند خود را با فنآوریهای جدید منطبق کند که 3 عامل کلیدی در سیستم اکولوژیکی (کشاورزی، صنعت جهانی، شهرسازی)متمرکز شده است.

بشر با توجه به امکاناتی که تکنولوژی و خلاقیت در اختیار او قرار داده است، این امکان را فراهم کرده تا روز به روز بر تعداد موارد خارق العادهای که در اختیار دارد، بیفزاید. چرخ و فلک چشم دبی به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در امارات متحده عربی تبدیل شده است، امارات به عنوان یک کشور در حال توسعه در خاور میانه شناخته شده که یکی از مهم ترین دلایل این محبوبیت و شهرت را می توان شهر دبی دانست، دبی سالیان سال است که با ارائه خدمات لوکس به گردشگران خارجی و شهروندان داخلی، توجه تمام گردشگران را به سمت خود جلب کرده است و تصویری رویایی و بی نقص از خود را به نمایش گذاشته است، شهر دبی را می توان موتور محرک صنعت گردشگری و دیگر صنایع امارات متحده عربی دانست. از طرفی، با توجه به اینکه قیمت طلا در دبی نوسان دارد، توصیه میکنیم چانه زدن را در خرید طلا فراموش نکنید و از فروشنده تخفیف خوبی بگیرید. این بالن هلیومی که به اندازه یک ساختمان شش طبقه ارتفاع و 65 فوت عرض دارد، تبدیل به یکی از شناسههای جدید دبی در آسمان آن خواهد شد، و از مایلها دورتر، در این مقصد چندفرهنگی قابل رویت خواهد بود. جالب است بدانید که با وجود شلوغی ساحل جمیرا، همچنان آب تمیزی دارد که همین موضوع، باعث محبوبیت آن تا این اندازه شده است. سرتاسر ساحل الممزر، تحت نظارت نگهبان و گارد ساحلی دبی می باشد که باعث شده این ساحل به یکی از امن ترین سواحل دبی معروف شود. همچنین نیمکت و کتابخانه ای در این ساحل وجود دارد که بهترین فرصت برای علاقه مندان به کتاب می باشد. دبی بهشت پاساژگرد ها و علاقه مندان به خرید است.

در واقع در این قسمت کودکان با استفاده از یک تور آموزشی صوتی با مراحل مختلف ساخت و تولید لگوها آشنا میشوند و در پی این آشنایی با کمک خلاقیت خود میتوانند عروسکهای لگویی مورد علاقه خود را بسازند. با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور دبی را با یکی از زیباترین مناطق گردشگری دبی آشنا سازیم . منبع عکس: toursbooked.comدسترسی ویلچر: بیشتر بخشهای آکواریوم دبی را میتوان با ویلچر و کالسکه بازدید کرد؛ به این ترتیب توانیابان و مادران بههمراه نوزادان نیز میتوانند به آکواریوم دبی بروند. اسبهای دریایی که در آبهای آرام آکواریوم خرامان شنا میکنند، مارماهیهای خوشخطوخال و دلقکهای ماهیهای پرجنبوجوش، جاذبه های دیدنی آکواریوم دبی را تشکیل میدهند. از دیگر جاذبههای دیدنی این بخش فروشگاه بسبار بزرگی است که به شما این امکان را میدهد تا به راحتی انواع عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، کالسکه و … با ایجاد شهربازی لگولند در شهر دبی، این شهر تبدیل به هفتمین مکانی شد که در جهان شهربازی لگولند دارد. در این مکان مراحل ایجاد قطعات لگو از ابتدا تا انتها قابل مشاهده است و اگر قصد بازدید از این فرایند را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا پس از ورود به شهربازی لگولند دبی به سراغ کارخانه این شهربازی بروید. کودکی را سراغ نداریم که از آببازی لذت نبرد. صرف شام و قرارهای رسمی، برگزاری جشن های کوچک و چند نفره یا جشن های بزرگ و پر جمعیت، دورهمی های خانوادگی و موارد دیگر و هر برنامه ای را که در نظر دارید می توانید در چرخ و فلک مدرن و زیبای چشم دبی اجرا کنید و از خدمات ارائه شده در کابین ها، دسترسی به فضا و نمایی زیبا و بی بدیل از شهر دبی و آسمان خراش های این شهر لوکس نهایت لذت را برده و تجربه ای عالی و ماندگار برای خود، خانواده و همراهان خود ایجاد کنید.

امیدواریم از شهر زیبای دبی نهایت لذت را برده و سفر خوبی را تجربه کنید. این پارک هر آنچه که شما از یک پارک آبی انتظار دارید را در خود دارد و برای لذت و تفریح کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال طراحی شده است. ریورلند درواقع مجموعهای از چندین پارک موضوعی است. در نهایت نیز میتوانند از برج به محفظه امن زیر آن بپرند و اوج هیجان را تجربه کنند. رباتهای عظیمالجثه، خودروهای لگویی، داینسورهای غولپیکر و شاهدختهای زیبا از چیزهایی است که کودکان در بخش تخیل لگولند میتوانند بسازند. رستوان سینما نیز غذاهای متنوع و لذیذی دارد که میتوانید همراه با فیلمتان نوش جان کنید. به همین خاطر برای استراحت جان میدهد. از این رو می توان بهترین سواحل دبی را به دو دسته سواحل آزاد دبی و سواحل خصوصی دبی تقسیم بندی کرد. عکاسی حضوری از چرخ و فلک مجاز است، اما فقط با استفاده از دوربین ها و تجهیزات شخصی و عکاسی تجاری درخواست کانون حقوقی است و در این صورت، باید مجوز مناسب را برای عکاسی تجاری، از طریق تماس با تیم مدیریت چرخ و فلک دریافت کرد. در واقع تمام تجهیزات مانند عینک، لباس، چوب اسکی و … البته در دوبی و شارجه که شیعیان نسبتاً آزادی عمل بیشتری دارند، مساجد و حسینیههای ویژه ایرانیان موجود است که مراسم ویژه شیعیان در آنها برگزار میگردد؛ مانند مسجد بزرگ امام حسین† به امامت نماینده مقام معظم رهبری، مسجد الزهراء(س)، حسینیه لاریها و حسینیه گراشیها. اطراف برج العرب را جزیرهای مصنوعی و البته خصوصی احاطه کرده و با ۳۲۱ متر ارتفاع منظره شگفت انگیز از ساحل و درختان نخل را در اختیار میهمانان هتل قرار میدهد. البته به شکل امروزی که شاهد آن هستیم نبود. این پارک که به پنج قسمت مختلف تقسیم شده است، در هر پنج قسمت موزیکهای مختلف هنذی پخش می شوند که میتوانید با آنها برقصید و یا در تئاتر تاج محل، به تماشای یک نمایش عاشقانه بشینید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 492
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 864
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5802
  • بازدید ماه : 33808
  • بازدید سال : 162000
  • بازدید کلی : 610464
  • کدهای اختصاصی