loading...

رخ

بازدید : 593
چهارشنبه 28 تير 1402 زمان : 14:19


هر کدام از ما روش خاص خود را برای پوشاندن و از بین بردن جای زخم و آکنه روی صورت داریم. بسیاری از ما برای دستیابی به نتایج طولانی مدت، تغییر در رژیم غذایی، سبک زندگی، روال های مراقبت از پوست و ماسک های صورت را در اولویت قرار می دهیم. اما وقتی امشب یا چند روز دیگر به یک مهمانی دعوت می شویم، برای پنهان کردن این مشکلات پوستی چه کنیم؟ نقش محصولات آرایشی پوشاننده پوست از جمله کرم پودر در این دوران بسیار پر رنگ می شود. در این مقاله از مجله دیجی استایل نکاتی را در مورد کرم پودر یکی از پرکاربردترین مواد آرایشی به شما خواهیم گفت.

کرم پودر چیست؟

کرم پایه اصلی ترین پایه برای شروع آرایش صورت است و به دلیل فرمولاسیون غلیظ و کرمی خود پوششی یکدست و خوب بر روی پوست ایجاد می کند. کرم پودر یک پوشش عالی برای پنهان کردن عیوب پوست و تغییر رنگ آن است. عموماً افرادی که پوست خشک یا معمولی دارند بیشتر از افرادی که پوست چرب دارند کرم پودر را ترجیح می دهند. به طور کلی بافت های خامه ای سنگین و غلیظ برای پوست های چرب مناسب نیستند. استفاده صحیح و صحیح از کرم پودر بسیار مهم است و در صورت استفاده نادرست، پوست برآمدگی و کیک به نظر می رسد. کرم پودر به دلیل بافت سنگین و متراکم خود ماندگاری بیشتری نسبت به سایر لوازم آرایشی مراقبت از پوست دارد.

کرم پودر می تواند راه حل خوبی برای افرادی باشد که مشکلات پوستی قابل توجهی مانند رنگدانه، لکه های پیری یا آکنه در نواحی خاصی از پوست دارند. بافت غلیظ کرم پودر به راحتی روی نواحی پوست با چنین مشکلاتی پخش می شود و به یکدست و یکدست شدن پوست کمک زیادی می کند. از آنجایی که اکثر کرم پودرها حاوی مواد مرطوب کننده قوی هستند، معمولا برای پوست های خشک مناسب هستند.

استفاده از کرم پودر به طور کلی برای پوست های چرب توصیه نمی شود. از آنجایی که این محصول بافت غلیظی دارد، به راحتی می تواند منافذ پوست را مسدود کند و باعث ایجاد جوش بر روی پوست های چرب و مستعد شود. این کرم ممکن است به طور کامل روی پوست های چرب استفاده نشود و خطوط و ترک هایی در طول روز روی آرایش ظاهر شود.

از یک برس بزرگ یا یک اسفنج کمی مرطوب استفاده کنید تا پودر را روی صورت پخش کنید. هنگام هماهنگی آرایش اطراف خط فک، خط مو و بینی باید مراقب باشید تا مرز تن رنگ آرایش مشخص نباشد.

نکات خرید پودر

نکاتی برای خرید کرم پودر

صرف نظر از برند، همیشه هنگام خرید کرم پودر، سایه ای را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. اولین قدم در انتخاب کرم پودر این است که رنگ پوست واقعی خود را بشناسید. این به شما کمک می کند تا رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کنید. بنابراین، کرمی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد و بهتر است به سراغ رنگ هایی که تیره تر یا روشن تر از رنگ پوستتان است، نروید. هدف از استفاده از کرم پودر کمک به شما در دستیابی به پوستی یکنواخت و در عین حال پنهان کردن لکه ها، آکنه و لک است.

فونداسیون خود را فقط روی بازوهایتان امتحان نکنید، در این صورت نباید انتظار داشته باشید که رنگ با صورت و گردن شما همخوانی داشته باشد. ابتدا آن را روی بازوها، سپس روی گونه ها و در نهایت روی گردن خود امتحان کنید. این کار را در نور طبیعی انجام دهید.

در مورد سبک آرایش نهایی تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، برخی از افراد طرفدار آرایش مات هستند، در حالی که برخی دیگر با برجسته کردن رژگونه، زیبایی صورت خود را برجسته می کنند. افرادی که پوست چرب دارند پوشش مات را ترجیح می دهند و معمولا پنکیک های پودری را ترجیح می دهند. پوست های چرب درخشندگی محسوسی دارند و دیگر نیازی به درخشندگی ندارند. اگر پوست مختلط دارید، هنگام استفاده از کرم پودر، مرطوب کردن را فراموش نکنید. اگر پوست خشکی دارید نقش مرطوب کننده را در کنار کرم پودر دست کم نگیرید. کرم پودر حاوی مواد معدنی ایده آل برای پوست های حساس و مستعد آکنه است.

هنگام خرید آنلاین پودر، بررسی نظرات مشتریان را فراموش نکنید. همه ممکن است نظرات متفاوتی در مورد یک محصول داشته باشند، اما نظرات مشتریان هنوز باید بررسی شود. هنگام خواندن نظرات مشتریان، مطمئن شوید که آنها اطلاعات مفیدی ارائه می دهند و نظرات غیر مفید را فیلتر می کنند. نسبت به انتقادهای عصبانی یا احساسی خیلی حساس نباشید، برخی افراد به طور طبیعی بد و ناراضی هستند.

اگر پس از خواندن نظرات هنوز در مورد خرید خود مطمئن نیستید، آرایشگران حرفه ای مورد علاقه خود را در گوگل جستجو کنید. به خاطر داشته باشید که اکثر تبلیغات «اینفلوئنسر» واقعاً به ویژگی‌های محصول مورد نظر شما اشاره نمی‌کنند و تحت تأثیر حمایت مالی شرکت‌های سازنده قرار می‌گیرند. بنابراین بهتر است از توصیه های میکاپ آرتیست های حرفه ای پیروی کنید.

تجزیه و تحلیل رنگ پوست ذاتی در پوست

استفاده از کرم پودر

در تعیین رنگ پوست شما ابتدا مشخص کنید که رنگ پوست شما به رنگ گرم نزدیکتر است یا سرد. برای تعیین اینکه رنگ پوست شما گرم است یا سرد، باید به سایه های خنثی توجه زیادی داشته باشید و ببینید کدام رنگ ها چهره شما را زیباتر و جذاب تر نشان می دهند. رنگ طبیعی شما به سمت سردی گرایش دارد. اما اگر اثرات دیگری به جز شیر، خامه، قهوه ای و مسی دارید، رنگ های گرم برای شما مفید خواهد بود.

همچنین به رنگ چشم و رنگ طبیعی مو توجه کنید. رنگ چشم ها و موهای شما به شما کمک می کند تا مشخص کنید رنگ پوست شما گرم است یا سرد. اکثر افرادی که چشم های آبی، خاکستری یا سبز و چشم های سفید، قهوه ای یا مشکی دارند در دسته افراد باحال قرار می گیرند. اما افرادی که دارای چشم های قهوه ای، کهربایی، فندقی، پوست مشکی و موهای قرمز هستند، افرادی گرم پوست محسوب می شوند.

راه دیگر برای شناخت تن طبیعی رنگ پوست برنزه شدن است. اگر بعد از آفتاب گرفتن برنزه شدید، پوست شما گرم است. اما اگر پوست روشنی دارید که پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب به جای قرمز شدن، قرمز می شود و در نهایت به راحتی می سوزد، پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می گیرد.

انتخاب کرم پودر مناسب برای هر نوع پوست

پنکیک به جای کرم پودر برای پوست های چرب

وقتی صحبت از کرم پودر و کانسیلر می شود، یک نوع کرم برای همه مناسب نیست. بنابراین قبل از خرید آن کرم پودر بی عیب و نقصی که دوستتان استفاده می کند، باید مطمئن شوید که برای پوست شما مناسب است یا خیر! در واقع، هر لوازم آرایشی برای دوست شما مفید باشد، همیشه برای شما مناسب نیست. با توجه به فرمولاسیون متفاوت کانسیلرها از کرم پودر گرفته تا پنکیک، هر کدام دارای ویژگی های مناسب با نوع پوست شما هستند و به همین دلیل نباید تنها به تجربه دیگران اعتماد کنید.

زیرسازی مناسب برای پوست های چرب

پوست های چرب برای یافتن تعادل نیاز به مراقبت ویژه و در عین حال ملایم دارند. در این صورت، پس از آماده کردن پوست با فونداسیون قبل از آرایش، مقدار کمی از مرطوب کننده مات را به صورت بمالید تا سبوم یا چربی اضافی ترشح شده از غدد چربی پوست پاک شود. قبل از استفاده از کرم پوشاننده یا پودر، 5 دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود. وقتی پوست چرب دارید، بیشتر از درخشش، صافی می خواهید. بنابراین، کسانی که پوست چرب دارند باید فرمول های مات کننده طولانی مدت با پوشش متوسط یا کامل را انتخاب کنند. کانسیلر مات برای پوست های چرب مناسب است و احساس سنگینی نمی کند.

برای پوست های چرب بهتر است از کرم پودر یا پودرهای صورت چرب استفاده نکنید، زیرا می توانند منافذ پوست را مسدود کنند. اما برای یک روکش مات، از پودرهای فشرده یا پنکیک استفاده کنید.

فونداسیون مناسب برای پوست های خشک

اگر پوست خشکی دارید، قبل از استفاده از کرم پودر یا کانسیلر از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید. سپس صبر کنید تا هر دو کاملا جذب پوست شوند. هیدراتاسیون پایه راه حل خوبی برای درمان پوست های خشک است و به همین دلیل فونداسیون مایع یا زیرسازی پودری بهترین انتخاب برای پوست های خشک است.

کرم پودر برای پوست های مختلط مناسب است

اگر یک روز پوست شما چرب و روز دیگر خشک است، پوست مختلط دارید. یک فونداسیون مایع کمی مات انتخاب کنید زیرا به کاهش چربی کمک می کند و در مناطق خشک خیلی خشن نخواهد بود.

فونداسیون مناسب برای پوست های حساس

کرم پودر معدنی انتخاب خوبی برای افرادی است که پوست حساسی دارند. زیرا حاوی مواد معدنی هستند که نه تنها برای پوست شما مفید هستند، بلکه منافذ شما را نیز مسدود نمی کنند و حتی می توانند به تنفس پوست شما کمک کنند.

چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

انواع کرم پودر و لوازم آرایش

قبل از شروع کرم پودر، صورت خود را به خوبی تمیز کنید، از تونر استفاده کنید، سپس از مرطوب کننده و در نهایت پرایمر استفاده کنید. حالا نوبت استفاده از کرم پودر است.

اگر می خواهید آن را به خوبی پخش کنید و برای شرکت در یک مهمانی یا عروسی آماده می شوید، از برس استفاده کنید. اما برای درخشش ملایم کرم، برس مناسب است.

از مرکز صورت خود به سمت بیرون شروع کنید. برس را در دو طرف پل بینی حرکت دهید و سپس به سمت گونه ها و فک حرکت کنید.

برای نتیجه بهتر، به جای مسواک زدن، روی نواحی از پوست که دارای جوش یا لک هستند استفاده کنید.

اگر با استفاده از برس راحت نیستید، می توانید به جای آن از یک پد اسفنجی آرایشی ساده یا اسفنج تخم مرغی استفاده کنید.

هنگام پوشاندن پوست صورت با کرم پودر، از پوست گردن و ناحیه گوش غافل نشوید، زیرا واضح بودن تفاوت رنگ نتیجه را ناخوشایند می کند.

پوست شما ممکن است در طول سال ها تغییر کرده باشد، بنابراین کرم پودری که در حال حاضر استفاده می کنید ممکن است بهترین انتخاب برای ادامه استفاده نباشد. زیرا کرم پودرهای سنگین می توانند در چین و چروک های صورت بنشینند و ظاهری ناخوشایند ایجاد کنند.

در پایان

زیبایی پوست در لوازم آرایشی اهمیت ویژه ای دارد و اساس لوازم آرایشی محسوب می شود. زیبایی اجزای صورت به بهترین وجه در صافی و یکنواختی پوست منعکس می شود. بنابراین، هنگام انتخاب بهترین محافظ باید بسیار مراقب باشید. اما مهمتر از زیبایی یا ارتباط مستقیم با آن، سلامت پوست است. سلامتی به کیفیت لوازم آرایشی، انتخاب با توجه به نوع پوست و روش صحیح استفاده بستگی دارد. وقتی پوست سالم است و لوازم آرایشی به آن آسیب می زند، زیبایی آن طبیعی است.

کیفیت بالای انواع روکش های چرمی از جمله کرم پودر به دلیل شناخته شدن برندهای معروف است. برای انتخاب مناسب و متناسب با پوست خود باید به نوع و رنگ پوست خود توجه ویژه ای داشته باشید. استفاده از انواع کرم پودر نیز بسیار موثر است و در این مرحله نقش مرطوب کننده ها و پرایمرها بسیار پر رنگ می شود. عصاره آلوئه ورا و ویتامین های "E" و "B" به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند. به یاد داشته باشید که هرچه بیشتر سعی کنید پوست خود را هیدراته و مرطوب نگه دارید، محصولات آرایشی اثرات منفی کمتری خواهند داشت.

مطالعه بیشتر: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استی-لادر-دابل-ور-estee-lauder/


هر کدام از ما روش خاص خود را برای پوشاندن و از بین بردن جای زخم و آکنه روی صورت داریم. بسیاری از ما برای دستیابی به نتایج طولانی مدت، تغییر در رژیم غذایی، سبک زندگی، روال های مراقبت از پوست و ماسک های صورت را در اولویت قرار می دهیم. اما وقتی امشب یا چند روز دیگر به یک مهمانی دعوت می شویم، برای پنهان کردن این مشکلات پوستی چه کنیم؟ نقش محصولات آرایشی پوشاننده پوست از جمله کرم پودر در این دوران بسیار پر رنگ می شود. در این مقاله از مجله دیجی استایل نکاتی را در مورد کرم پودر یکی از پرکاربردترین مواد آرایشی به شما خواهیم گفت.

کرم پودر چیست؟

کرم پایه اصلی ترین پایه برای شروع آرایش صورت است و به دلیل فرمولاسیون غلیظ و کرمی خود پوششی یکدست و خوب بر روی پوست ایجاد می کند. کرم پودر یک پوشش عالی برای پنهان کردن عیوب پوست و تغییر رنگ آن است. عموماً افرادی که پوست خشک یا معمولی دارند بیشتر از افرادی که پوست چرب دارند کرم پودر را ترجیح می دهند. به طور کلی بافت های خامه ای سنگین و غلیظ برای پوست های چرب مناسب نیستند. استفاده صحیح و صحیح از کرم پودر بسیار مهم است و در صورت استفاده نادرست، پوست برآمدگی و کیک به نظر می رسد. کرم پودر به دلیل بافت سنگین و متراکم خود ماندگاری بیشتری نسبت به سایر لوازم آرایشی مراقبت از پوست دارد.

کرم پودر می تواند راه حل خوبی برای افرادی باشد که مشکلات پوستی قابل توجهی مانند رنگدانه، لکه های پیری یا آکنه در نواحی خاصی از پوست دارند. بافت غلیظ کرم پودر به راحتی روی نواحی پوست با چنین مشکلاتی پخش می شود و به یکدست و یکدست شدن پوست کمک زیادی می کند. از آنجایی که اکثر کرم پودرها حاوی مواد مرطوب کننده قوی هستند، معمولا برای پوست های خشک مناسب هستند.

استفاده از کرم پودر به طور کلی برای پوست های چرب توصیه نمی شود. از آنجایی که این محصول بافت غلیظی دارد، به راحتی می تواند منافذ پوست را مسدود کند و باعث ایجاد جوش بر روی پوست های چرب و مستعد شود. این کرم ممکن است به طور کامل روی پوست های چرب استفاده نشود و خطوط و ترک هایی در طول روز روی آرایش ظاهر شود.

از یک برس بزرگ یا یک اسفنج کمی مرطوب استفاده کنید تا پودر را روی صورت پخش کنید. هنگام هماهنگی آرایش اطراف خط فک، خط مو و بینی باید مراقب باشید تا مرز تن رنگ آرایش مشخص نباشد.

نکات خرید پودر

نکاتی برای خرید کرم پودر

صرف نظر از برند، همیشه هنگام خرید کرم پودر، سایه ای را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. اولین قدم در انتخاب کرم پودر این است که رنگ پوست واقعی خود را بشناسید. این به شما کمک می کند تا رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کنید. بنابراین، کرمی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد و بهتر است به سراغ رنگ هایی که تیره تر یا روشن تر از رنگ پوستتان است، نروید. هدف از استفاده از کرم پودر کمک به شما در دستیابی به پوستی یکنواخت و در عین حال پنهان کردن لکه ها، آکنه و لک است.

فونداسیون خود را فقط روی بازوهایتان امتحان نکنید، در این صورت نباید انتظار داشته باشید که رنگ با صورت و گردن شما همخوانی داشته باشد. ابتدا آن را روی بازوها، سپس روی گونه ها و در نهایت روی گردن خود امتحان کنید. این کار را در نور طبیعی انجام دهید.

در مورد سبک آرایش نهایی تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، برخی از افراد طرفدار آرایش مات هستند، در حالی که برخی دیگر با برجسته کردن رژگونه، زیبایی صورت خود را برجسته می کنند. افرادی که پوست چرب دارند پوشش مات را ترجیح می دهند و معمولا پنکیک های پودری را ترجیح می دهند. پوست های چرب درخشندگی محسوسی دارند و دیگر نیازی به درخشندگی ندارند. اگر پوست مختلط دارید، هنگام استفاده از کرم پودر، مرطوب کردن را فراموش نکنید. اگر پوست خشکی دارید نقش مرطوب کننده را در کنار کرم پودر دست کم نگیرید. کرم پودر حاوی مواد معدنی ایده آل برای پوست های حساس و مستعد آکنه است.

هنگام خرید آنلاین پودر، بررسی نظرات مشتریان را فراموش نکنید. همه ممکن است نظرات متفاوتی در مورد یک محصول داشته باشند، اما نظرات مشتریان هنوز باید بررسی شود. هنگام خواندن نظرات مشتریان، مطمئن شوید که آنها اطلاعات مفیدی ارائه می دهند و نظرات غیر مفید را فیلتر می کنند. نسبت به انتقادهای عصبانی یا احساسی خیلی حساس نباشید، برخی افراد به طور طبیعی بد و ناراضی هستند.

اگر پس از خواندن نظرات هنوز در مورد خرید خود مطمئن نیستید، آرایشگران حرفه ای مورد علاقه خود را در گوگل جستجو کنید. به خاطر داشته باشید که اکثر تبلیغات «اینفلوئنسر» واقعاً به ویژگی‌های محصول مورد نظر شما اشاره نمی‌کنند و تحت تأثیر حمایت مالی شرکت‌های سازنده قرار می‌گیرند. بنابراین بهتر است از توصیه های میکاپ آرتیست های حرفه ای پیروی کنید.

تجزیه و تحلیل رنگ پوست ذاتی در پوست

استفاده از کرم پودر

در تعیین رنگ پوست شما ابتدا مشخص کنید که رنگ پوست شما به رنگ گرم نزدیکتر است یا سرد. برای تعیین اینکه رنگ پوست شما گرم است یا سرد، باید به سایه های خنثی توجه زیادی داشته باشید و ببینید کدام رنگ ها چهره شما را زیباتر و جذاب تر نشان می دهند. رنگ طبیعی شما به سمت سردی گرایش دارد. اما اگر اثرات دیگری به جز شیر، خامه، قهوه ای و مسی دارید، رنگ های گرم برای شما مفید خواهد بود.

همچنین به رنگ چشم و رنگ طبیعی مو توجه کنید. رنگ چشم ها و موهای شما به شما کمک می کند تا مشخص کنید رنگ پوست شما گرم است یا سرد. اکثر افرادی که چشم های آبی، خاکستری یا سبز و چشم های سفید، قهوه ای یا مشکی دارند در دسته افراد باحال قرار می گیرند. اما افرادی که دارای چشم های قهوه ای، کهربایی، فندقی، پوست مشکی و موهای قرمز هستند، افرادی گرم پوست محسوب می شوند.

راه دیگر برای شناخت تن طبیعی رنگ پوست برنزه شدن است. اگر بعد از آفتاب گرفتن برنزه شدید، پوست شما گرم است. اما اگر پوست روشنی دارید که پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب به جای قرمز شدن، قرمز می شود و در نهایت به راحتی می سوزد، پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می گیرد.

انتخاب کرم پودر مناسب برای هر نوع پوست

پنکیک به جای کرم پودر برای پوست های چرب

وقتی صحبت از کرم پودر و کانسیلر می شود، یک نوع کرم برای همه مناسب نیست. بنابراین قبل از خرید آن کرم پودر بی عیب و نقصی که دوستتان استفاده می کند، باید مطمئن شوید که برای پوست شما مناسب است یا خیر! در واقع، هر لوازم آرایشی برای دوست شما مفید باشد، همیشه برای شما مناسب نیست. با توجه به فرمولاسیون متفاوت کانسیلرها از کرم پودر گرفته تا پنکیک، هر کدام دارای ویژگی های مناسب با نوع پوست شما هستند و به همین دلیل نباید تنها به تجربه دیگران اعتماد کنید.

زیرسازی مناسب برای پوست های چرب

پوست های چرب برای یافتن تعادل نیاز به مراقبت ویژه و در عین حال ملایم دارند. در این صورت، پس از آماده کردن پوست با فونداسیون قبل از آرایش، مقدار کمی از مرطوب کننده مات را به صورت بمالید تا سبوم یا چربی اضافی ترشح شده از غدد چربی پوست پاک شود. قبل از استفاده از کرم پوشاننده یا پودر، 5 دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود. وقتی پوست چرب دارید، بیشتر از درخشش، صافی می خواهید. بنابراین، کسانی که پوست چرب دارند باید فرمول های مات کننده طولانی مدت با پوشش متوسط یا کامل را انتخاب کنند. کانسیلر مات برای پوست های چرب مناسب است و احساس سنگینی نمی کند.

برای پوست های چرب بهتر است از کرم پودر یا پودرهای صورت چرب استفاده نکنید، زیرا می توانند منافذ پوست را مسدود کنند. اما برای یک روکش مات، از پودرهای فشرده یا پنکیک استفاده کنید.

فونداسیون مناسب برای پوست های خشک

اگر پوست خشکی دارید، قبل از استفاده از کرم پودر یا کانسیلر از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید. سپس صبر کنید تا هر دو کاملا جذب پوست شوند. هیدراتاسیون پایه راه حل خوبی برای درمان پوست های خشک است و به همین دلیل فونداسیون مایع یا زیرسازی پودری بهترین انتخاب برای پوست های خشک است.

کرم پودر برای پوست های مختلط مناسب است

اگر یک روز پوست شما چرب و روز دیگر خشک است، پوست مختلط دارید. یک فونداسیون مایع کمی مات انتخاب کنید زیرا به کاهش چربی کمک می کند و در مناطق خشک خیلی خشن نخواهد بود.

فونداسیون مناسب برای پوست های حساس

کرم پودر معدنی انتخاب خوبی برای افرادی است که پوست حساسی دارند. زیرا حاوی مواد معدنی هستند که نه تنها برای پوست شما مفید هستند، بلکه منافذ شما را نیز مسدود نمی کنند و حتی می توانند به تنفس پوست شما کمک کنند.

چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

انواع کرم پودر و لوازم آرایش

قبل از شروع کرم پودر، صورت خود را به خوبی تمیز کنید، از تونر استفاده کنید، سپس از مرطوب کننده و در نهایت پرایمر استفاده کنید. حالا نوبت استفاده از کرم پودر است.

اگر می خواهید آن را به خوبی پخش کنید و برای شرکت در یک مهمانی یا عروسی آماده می شوید، از برس استفاده کنید. اما برای درخشش ملایم کرم، برس مناسب است.

از مرکز صورت خود به سمت بیرون شروع کنید. برس را در دو طرف پل بینی حرکت دهید و سپس به سمت گونه ها و فک حرکت کنید.

برای نتیجه بهتر، به جای مسواک زدن، روی نواحی از پوست که دارای جوش یا لک هستند استفاده کنید.

اگر با استفاده از برس راحت نیستید، می توانید به جای آن از یک پد اسفنجی آرایشی ساده یا اسفنج تخم مرغی استفاده کنید.

هنگام پوشاندن پوست صورت با کرم پودر، از پوست گردن و ناحیه گوش غافل نشوید، زیرا واضح بودن تفاوت رنگ نتیجه را ناخوشایند می کند.

پوست شما ممکن است در طول سال ها تغییر کرده باشد، بنابراین کرم پودری که در حال حاضر استفاده می کنید ممکن است بهترین انتخاب برای ادامه استفاده نباشد. زیرا کرم پودرهای سنگین می توانند در چین و چروک های صورت بنشینند و ظاهری ناخوشایند ایجاد کنند.

در پایان

زیبایی پوست در لوازم آرایشی اهمیت ویژه ای دارد و اساس لوازم آرایشی محسوب می شود. زیبایی اجزای صورت به بهترین وجه در صافی و یکنواختی پوست منعکس می شود. بنابراین، هنگام انتخاب بهترین محافظ باید بسیار مراقب باشید. اما مهمتر از زیبایی یا ارتباط مستقیم با آن، سلامت پوست است. سلامتی به کیفیت لوازم آرایشی، انتخاب با توجه به نوع پوست و روش صحیح استفاده بستگی دارد. وقتی پوست سالم است و لوازم آرایشی به آن آسیب می زند، زیبایی آن طبیعی است.

کیفیت بالای انواع روکش های چرمی از جمله کرم پودر به دلیل شناخته شدن برندهای معروف است. برای انتخاب مناسب و متناسب با پوست خود باید به نوع و رنگ پوست خود توجه ویژه ای داشته باشید. استفاده از انواع کرم پودر نیز بسیار موثر است و در این مرحله نقش مرطوب کننده ها و پرایمرها بسیار پر رنگ می شود. عصاره آلوئه ورا و ویتامین های "E" و "B" به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند. به یاد داشته باشید که هرچه بیشتر سعی کنید پوست خود را هیدراته و مرطوب نگه دارید، محصولات آرایشی اثرات منفی کمتری خواهند داشت.

مطالعه بیشتر: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استی-لادر-دابل-ور-estee-lauder/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 692
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1105
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1799
  • بازدید ماه : 37321
  • بازدید سال : 165513
  • بازدید کلی : 613977
  • کدهای اختصاصی