loading...

رخ

بازدید : 97
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:14


در نوامبر 2022، امکان نوشتن مقاله و نوشتن ایمیل وجود داشت، بنابراین ChatGPT یک مدل هوش مصنوعی را معرفی کرد. با ارسال ایمیل و پاسخ به جستجوی متنی کاربران، 2023 به یکی از محبوب ترین مدل های هوش مصنوعی تبدیل شده است که در کانون توجه قرار گرفته و در دسترس عموم قرار گرفته است.

خوشبختانه علاوه بر ChatGPT، بسیاری از مدل های هوش مصنوعی دیگر با قابلیت اسکریپت طراحی و توسعه یافته اند. این ابزارها می توانند به نویسندگان وب یا سایر نویسندگانی که می خواهند در مدت زمان کوتاهی متون با کیفیت بنویسند، کمک کنند.

نویسنده: هوش مصنوعی چیست؟

نویسندگان هوش مصنوعی، که می توانند تقریباً در هر موضوعی بنویسند، از اطلاعات موجود در سراسر وب برای نوشتن متن خود استفاده می کنند و با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و فناوری های یادگیری ماشین، متن مبتنی بر داده را با سبک و لحن مشابهی که توسط انسان نوشته شده است، ارائه می دهند.

در برخی موارد، مقالات ارائه شده توسط این ابزارها نیز از نظر سئو به خوبی آماده و بهینه شده است. برای نوشتن چنین مقالاتی از کلیدواژه های مرتبط با موضوعاتی که مکرر جستجو می شوند نیز استفاده می شود تا خوانندگان هدف مقاله با جستجو در موتورهای جستجو به سمت آنها هدایت شوند. برخی از این ابزارها توانایی ادغام با پلتفرم های مدیریت محتوای وب سایت مانند وردپرس را دارند که آنها را به گزینه های عالی برای سرعت بخشیدن و ساده سازی ایجاد محتوای متنی در وب تبدیل می کند.

تقریباً هیچ کس نمی تواند بفهمد که متنی که خوانده است توسط هوش مصنوعی نوشته شده است. برای استفاده از این ابزارهای هوش مصنوعی نیازی به دانش خاصی ندارید و فقط کافی است پیامی را که می خواهید دریافت کنید در یک جمله یا حداکثر چند خط توضیح دهید و سپس نتیجه نهایی آماده خواهد شد. البته این مدل‌های هوش مصنوعی عمومی بی‌نقص نیستند و باید مقالاتی را که ایجاد می‌کنند قبل از انتشار بررسی و ویرایش کنید (توصیه می‌کنیم این کار را انجام دهید).

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که همانطور که گفتم هوش مصنوعی از اطلاعات منتشر شده در اینترنت برای نوشتن متن بدون کمک انسان استفاده می کند. به همین دلیل ممکن است ناآگاهانه اطلاعات اشتباهی را در متن خود وارد کند; بنابراین، قبل از انتشار متون، مطمئن شوید که تمام اطلاعات ذکر شده در متون نوشتاری هوش مصنوعی صحیح است. لازم به ذکر است که در برخی موارد یکپارچگی متن و ارتباط متقابل بخشهای مختلف آن بیشتر از متون انسانی با کیفیت بالا نیست.

برای انتخاب نویسندگان هوش مصنوعی، این لیست مواردی مانند تعداد قالب‌های نوشتاری موجود در این ابزارها، دسته‌ها، تعداد زبان‌هایی که پشتیبانی می‌کنند و اینکه آیا توانایی یادگیری دارد یا خیر را در نظر گرفته است. متون مربوط به گرامر

سهولت استفاده، تعداد مقالات قابل نوشتن در ماه، میزان بهینه سازی سئوی متن خروجی، امکانات و قیمت نیز در انتخاب این ابزارها لحاظ می شود. برای تست هر یک از ابزارهای معرفی شده در این مقاله، یک موضوع آزمایشی به آنها داده شد و همچنین صحت جملات آنها و ارتباط قسمت های مختلف متن با یکدیگر بررسی شد.

رایتسونیک

فواید:

آزاد بودن

استفاده آسان حتی برای افرادی که با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا نیستند

پشتیبانی از 20 زبان

پشتیبانی از 40 فرمت نوشتاری

شباهت متن خروجی به متن نوشته شده توسط انسان

ایجاد متن با سرعت بالا

معایب:

در برخی موارد، محتوای ایجاد شده نیاز به تغییر دارد

مقاله را بدون تهیه آن به عنوان خروجی نهایی ویرایش کنید (مقاله بدون صادرات قابل ویرایش نیست)

لحن متن انتظارات را برآورده نمی کند

وب سایت: نوشتن

Writesonic مبتنی بر GPT-4 است و ظاهراً در نسخه های بعدی به روز خواهد شد. از این نویسنده هوش مصنوعی می توان برای نوشتن متون مختلف با فرمت های متنی مختلف استفاده کرد. این ابزار به دلیل پشتیبانی از چندین زبان و بهینه سازی متون خروجی آن از نظر سئو، انتخابی عالی برای نوشتن محتوای بازاریابی است. Writesonic همچنین توانایی ایجاد عکس بر اساس متن ورودی را دارد و به لطف این ویژگی می توانید تصویری ویژه برای متن و پست های وبلاگ خود ایجاد کنید. البته، اگر می خواهید تصاویر را واقعا منحصر به فرد و خوب کنید، باید آنها را ویرایش کنید.

استفاده از این ابزار بسیار آسان است و برای استفاده از آن کافیست متن مورد نظر را در چند خط توضیح دهید. سپس 12 فرم متن مورد نظر به شما پیشنهاد می شود که باید از بین آنها فرمی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

یشما

مزایای:

دارا بودن امکانات عالی برای نوشتن متن به کمک هوش مصنوعی

پشتیبانی از 25 زبان

شامل ویژگی های سازمانی است که استفاده از آن را برای تیم های بزرگ آسان می کند

دقت بسیار بالا در تأیید کتبی در مورد اینکه آیا به عنوان سرقت ادبی شناخته می شود یا خیر

معایب:

مشکل در یادگیری استفاده

هزینه بالای حالت حرفه ای

کیفیت پایین برخی از مطالب

وب سایت: جاسپر

جاسپر که قبلا به نام جارویس شناخته می شد، تقریباً می تواند سرعت نوشتن هر نویسنده ای را افزایش دهد. این مدل هوش مصنوعی یک ابزار قدرتمند در نظر گرفته می شود. البته یادگیری نحوه استفاده از آن کمی دشوار است. اما هنگامی که نحوه استفاده از آن را یاد گرفتید، می توانید از این الگو برای نوشتن توضیحات لیست محصولات، ایجاد تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام، نوشتن ایمیل و پست های وبلاگ و موارد دیگر استفاده کنید.

جاسپر قابلیتی به نام حالت باس دارد که محتوا را سریعتر و دقیق تر می کند. این ویژگی سرقت ادبی را بررسی می کند و آن را در بخش ویرایش Grammarly ویرایش می کند تا گرامر و علائم نگارشی مقاله شما را بهبود بخشد. اشتراک حالت Bass 59 دلار در ماه هزینه دارد. اگرچه این مقدار کمی زیاد به نظر می رسد، اما این روش استفاده را برای نویسنده آسان می کند و برای نوشتن مطالب طولانی و بازنویسی پاراگراف ها برای آرامش بسیار مناسب است.

جوهر

فواید:

رابط کاربری جذاب و زیبا

بهترین گزینه برای بهینه سازی متن سئو

راحتی در استفاده

توانایی بسیار خوبی در بازنویسی متن دارد

معایب:

طرح سازمانی با قیمت بسیار بالا

خطاهای قابل توجهی در متن خروجی وجود دارد

وب سایت: جوهر

اگر می خواهید متنی با هوش مصنوعی بنویسید که کاملاً سئو پسند باشد و در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی مختلف به خوبی نشان داده شود، Ink یک انتخاب عالی است. این نویسنده هوش مصنوعی با انواع فرمت های نوشتاری و توانایی ایجاد تصاویر بر اساس متن، نوشتن را لذت بخش می کند.

این ابزار هوش مصنوعی دارای بسیاری از ویژگی های مفید است که ایجاد محتوای متنی را آسان می کند. اگر می خواهید متنی را بازنویسی کنید و می خواهید در نتایج جستجوی موتورهای جستجو به خوبی ظاهر شود، می توانید از ابزار جستجوی کلمات کلیدی هوش مصنوعی استفاده کنید. این نویسنده هوش مصنوعی همچنین دارای ابزار مرتب‌سازی کلمات کلیدی است که کلمات کلیدی مرتبط را دسته‌بندی می‌کند.

Ink ابزاری به نام AI Shield دارد که به شما کمک می کند الگوریتم های گوگل را برای شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی دور بزنید! اما مهم ترین ویژگی این مدل هوش مصنوعی که آن را واقعاً جالب می کند، توانایی ایجاد عکس های مبتنی بر متن است. بنابراین، این یک گزینه عالی برای وبلاگ نویسانی است که دوست دارند تصاویر اختصاصی برای محتوای خود ایجاد کنند. البته اگر متنی که برای توصیف تصویر می نویسید طولانی باشد، تصویر به دست آمده چندان جالب نخواهد بود و ممکن است پس از چند بار امتحان تصمیم بگیرید که از این قابلیت استفاده نکنید.

جوهر همچنین دارای یک قلم است که به شما امکان می دهد خودتان متن را بنویسید یا ویرایش کنید. این ابزار اسناد گسترده ای را برای هر برنامه فراهم می کند. بنابراین شما چندین مقاله برای انتخاب دارید. این مدل هوش مصنوعی می تواند تبلیغات تلویزیونی و ویدیوهای آپلود شده در یوتیوب را کپی کند. تحلیل متن از منظر زبان و دستور زبان یکی از نوابغ خلاق این نویسنده است.

Ink هر ماه 10 مقاله رایگان ارائه می دهد و سخاوتمندتر از هر ابزار نوشتن هوش مصنوعی دیگری است! هزینه اشتراک های حرفه ای 49 دلار در ماه و اشتراک های Enterprise 119 دلار در ماه است.

جعل مقاله

استحکام - قدرت:

قابل استفاده در اکثر پلتفرم ها

آسان برای استفاده

سرعت تولید محتوا بسیار سریع

امکان ادغام با وردپرس

معایب:

برخی از محتوای خروجی تکراری است

جزئیات باید تغییر کند

وب سایت: مقاله فورج

Article Forge می تواند متن را به سرعت و عمدتاً دقیق تولید کند و از هر مدلی که تاکنون معرفی کرده ایم، ابزارهای ویرایش متن بیشتری دارد. این ابزار نوشتن هوش مصنوعی از فناوری یادگیری عمیق برای ایجاد تجربه کاربری بهتر در هر زمان استفاده می کند. البته، خروجی او اغلب نیاز به ویرایش و تصحیح گسترده دارد. بنابراین، نمی توانید فوراً خروجی آن را چاپ کنید.

برای استفاده از Article Forge ابتدا باید کلمات کلیدی خود را به همراه طول مقاله مورد نظر خود وارد کنید. این ابزار هوش مصنوعی قابلیت تغییر محتوا را نیز دارد. همچنین می توانید مکان و مکان مقاله را مشخص کنید یا چندین کلمه کلیدی را انتخاب کنید. بنابراین، اگر از هوش مصنوعی این نویسنده استفاده کنید، هنگام ایجاد متن خود (در مقایسه با سایر ابزارها) کنترل بیشتری بر محتوای خود دارید.

به طور کلی، این مولد هوش مصنوعی یک ابزار مناسب برای تولید محتوا است. اما متاسفانه کیفیت محتوای خروجی آن آنطور که انتظار می رود نیست و بیشتر قسمت های آن نیاز به بررسی دارند. البته، اگر اطلاعات را دقیقاً همانطور که می خواهید وارد کنید، نتیجه خوب خواهد بود. با این حال، برای به دست آوردن نتیجه مطلوب با Article Forge، باید روش های مختلفی را آزمایش کنید. البته با وجود تمام این کاستی ها، این ابزار می تواند متون مختلفی را بنویسد. همچنین می تواند با افزایش سرعت نوشتن متن و ارائه ایده های جدید به نویسنده کمک زیادی کند. اشتراک Article Forge از 27 دلار شروع می شود که قیمت منصفانه ای است.

کلمه هوش مصنوعی

مزایای:

به روز رسانی های گروهی را در مورد مقالات نگه دارید

اشتباهات املایی و زمان فعل

پشتیبانی از HTML

عدم وجود هرگونه نشانه دزدی ادبی در مقالات

معایب:

اطلاعات باید به روز شود

قیمت اشتراک بسیار بالاست

وب سایت: WordAI

WordAI توانایی درج متن به روز شده را دارد. بنابراین، با کمک آن، می توانید بسیاری از اسناد را به یکدیگر متصل کنید. مقالات منتشر شده از این ابزار نه تنها بسیار منحصر به فرد هستند، بلکه هیچ نشانه ای از سرقت ادبی در آنها دیده نمی شود.

نویسنده AI در ابتدا به عنوان یک دستیار ساده برای بازنویسی مقالات ایجاد شد. اما به مرور زمان به پلتفرمی قدرتمند برای تولید محتوا تبدیل شده است. مدل هوش مصنوعی با Article Forge ادغام شده است و از طریق این عمل کاربران می توانند متن را در WordAI وارد کرده و سپس مقالات و پاراگراف های منحصر به فرد را دریافت کنند.

برای بهبود نتایج، WordAI با Perfect Tense، پلتفرمی برای تصحیح غلط املایی و افعال ادغام شده است. این مدل هوش مصنوعی قابلیت اظهار نظر روی هد را نیز دارد و با تقسیم متن به بخش، head That مناسب را پیشنهاد می کند. نسخه‌های اضافی WordAI از HTML نیز پشتیبانی می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند تا صفحات HTML را مستقیماً از ویرایشگر پلتفرم ویرایش کنند تا سبک‌های ویدیو، تصاویر و موارد دیگر را تغییر دهند.

با پرداخت حق اشتراک ماهانه WordAI معادل 57 دلار می توانید از تمامی امکانات این پلتفرم استفاده کنید. اما اگر می خواهید یک نسخه Enterprise سفارشی برای پشتیبانی از کاربران بیشتر و محتوای بیشتر ایجاد کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

هوش مصنوعی Hypotenuse

فواید:

سرعت بالاتر از دستیاران جاسوس مجازی دیگر نویسندگان

این یک گزینه عالی برای ایجاد محتوا برای پلتفرم های تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی است

امکان ادغام با Shopify

معایب:

محتوا باید بررسی شود و خطاها اصلاح شود

عدم تنوع فرمت های نوشتاری همانطور که انتظار می رود

قیمت نسبتا بالا

وب سایت: Hypotenuse AI

Hypotenuse AI یک ابزار قدرتمند تولید هوش مصنوعی است که بر تولید متن برای تجارت الکترونیک و پلتفرم های رسانه های اجتماعی تمرکز دارد. این ابزار قادر به ایجاد متن اضافی و همچنین تصاویر است. از این سایت می توانید اطلاعات محصول خود را از Shopify به عنوان یک فایل CSV وارد کنید یا آن را در Shopify ادغام کنید. Hypotenuse AI سپس به طور خودکار شرحی برای هر محصول ایجاد می کند. البته همیشه قبل از ارسال این توضیحات را بخوانید.

هوش مصنوعی Hypotenuse حالتی به نام Content Detective دارد که به کاربران کمک می کند محتوا را جستجو و پیدا کنند. این حالت به کاربران اجازه می دهد تا برای ایجاد محتوای شخصی سازی شده با هوش مصنوعی صحبت کنند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این پلتفرم وجود ابزارهای نویسندگی برای نوشتن پست های وبلاگ، محتوا، خلاصه و نظرات است. البته نتایج این ابزار نیاز به ویرایش دارد. اما ارزش وقت گذاشتن برای این کار را دارند. هوش مصنوعی Hypotenuse قادر به ایجاد سرفصل ها و کپی تبلیغاتی برای رسانه های اجتماعی است که نیاز به ویرایش دارند.

استفاده از این ابزار هوش مصنوعی آسان است و رابط کاربری ساده ای دارد. اشتراک این مدل هوش مصنوعی از 29 دلار برای طرح میان‌رده شروع می‌شود و هوش مصنوعی Hypotenuse را از نظر قیمت در میان پلتفرم‌های میان‌رده قرار می‌دهد.

نسخه خطی

مزایای:

خیلی سریع

داشتن چندین فرمت نوشتاری

رابط کاربری

ویژگی های بسیار خوبی برای ادغام دارد

معایب:

در برخی موارد، ایجاد کپی مورد انتظار کاربر مستلزم تغییر در کلمات کلیدی و توضیحات وارد شده توسط کاربر است

لزوم بررسی متن برای سرقت ادبی

وب سایت: Copysmith

Copysmith یک دستیار نویسندگی هوش مصنوعی بسیار سریع با ویژگی های بسیاری برای یکپارچه سازی و تولید محتوای فوری است. این ابزار قادر به ایجاد متون شگفت انگیز با فرمت های متنی مختلف است. از پست های وبلاگ گرفته تا توضیحات محصول و متن به روز شده برای استفاده در رسانه های اجتماعی. تمام متون خروجی این مدل هوش مصنوعی برای سئو بهینه شده است. یکی دیگر از ویژگی های این پلتفرم، امکان سفارشی سازی درس ها برای جمعیت های مختلف بر اساس سن، مکان و علایق است. این لوازم جانبی هوشمند به کاربران این امکان را می دهد که لحن را برای شناخت برند و تعامل با مشتری تنظیم کنند.

Copysmith دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است که به کاربران اجازه می دهد تنها با یک کلیک یک نسخه عالی ایجاد کنند. طراحی ساده این پلت فرم استفاده از اجزای مختلف آن را آسان می کند. Copysmith با هوش مصنوعی فوق سریع خود می تواند یک الگو را انتخاب کند، کلمات کلیدی و توضیحات را وارد کند و در عرض چند ثانیه یک کپی ایجاد کند. اگر نسخه پلتفرم انتظارات شما را برآورده نمی کند، می توانید با ایجاد چند تغییر در کلمات کلیدی یا توضیحات، نسخه مورد نظر خود را دریافت کنید.

طرح اولیه Copysmith از 19 دلار شروع می شود. به همین دلیل می توان آن را در زمره نویسندگان هوش مصنوعی مقرون به صرفه دانست.

اگر از این ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی یا سایر ابزارهای مشابه استفاده کرده اید، نظر خود را در مورد آنها با ما در میان بگذارید. همچنین اگر به دنبال ابزاری در بین بهترین ابزارهای این صنعت هستید، اگر نام آن در این لیست ذکر نشده است، لطفاً آن را درج کنید.


در نوامبر 2022، امکان نوشتن مقاله و نوشتن ایمیل وجود داشت، بنابراین ChatGPT یک مدل هوش مصنوعی را معرفی کرد. با ارسال ایمیل و پاسخ به جستجوی متنی کاربران، 2023 به یکی از محبوب ترین مدل های هوش مصنوعی تبدیل شده است که در کانون توجه قرار گرفته و در دسترس عموم قرار گرفته است.

خوشبختانه علاوه بر ChatGPT، بسیاری از مدل های هوش مصنوعی دیگر با قابلیت اسکریپت طراحی و توسعه یافته اند. این ابزارها می توانند به نویسندگان وب یا سایر نویسندگانی که می خواهند در مدت زمان کوتاهی متون با کیفیت بنویسند، کمک کنند.

نویسنده: هوش مصنوعی چیست؟

نویسندگان هوش مصنوعی، که می توانند تقریباً در هر موضوعی بنویسند، از اطلاعات موجود در سراسر وب برای نوشتن متن خود استفاده می کنند و با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و فناوری های یادگیری ماشین، متن مبتنی بر داده را با سبک و لحن مشابهی که توسط انسان نوشته شده است، ارائه می دهند.

در برخی موارد، مقالات ارائه شده توسط این ابزارها نیز از نظر سئو به خوبی آماده و بهینه شده است. برای نوشتن چنین مقالاتی از کلیدواژه های مرتبط با موضوعاتی که مکرر جستجو می شوند نیز استفاده می شود تا خوانندگان هدف مقاله با جستجو در موتورهای جستجو به سمت آنها هدایت شوند. برخی از این ابزارها توانایی ادغام با پلتفرم های مدیریت محتوای وب سایت مانند وردپرس را دارند که آنها را به گزینه های عالی برای سرعت بخشیدن و ساده سازی ایجاد محتوای متنی در وب تبدیل می کند.

تقریباً هیچ کس نمی تواند بفهمد که متنی که خوانده است توسط هوش مصنوعی نوشته شده است. برای استفاده از این ابزارهای هوش مصنوعی نیازی به دانش خاصی ندارید و فقط کافی است پیامی را که می خواهید دریافت کنید در یک جمله یا حداکثر چند خط توضیح دهید و سپس نتیجه نهایی آماده خواهد شد. البته این مدل‌های هوش مصنوعی عمومی بی‌نقص نیستند و باید مقالاتی را که ایجاد می‌کنند قبل از انتشار بررسی و ویرایش کنید (توصیه می‌کنیم این کار را انجام دهید).

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که همانطور که گفتم هوش مصنوعی از اطلاعات منتشر شده در اینترنت برای نوشتن متن بدون کمک انسان استفاده می کند. به همین دلیل ممکن است ناآگاهانه اطلاعات اشتباهی را در متن خود وارد کند; بنابراین، قبل از انتشار متون، مطمئن شوید که تمام اطلاعات ذکر شده در متون نوشتاری هوش مصنوعی صحیح است. لازم به ذکر است که در برخی موارد یکپارچگی متن و ارتباط متقابل بخشهای مختلف آن بیشتر از متون انسانی با کیفیت بالا نیست.

برای انتخاب نویسندگان هوش مصنوعی، این لیست مواردی مانند تعداد قالب‌های نوشتاری موجود در این ابزارها، دسته‌ها، تعداد زبان‌هایی که پشتیبانی می‌کنند و اینکه آیا توانایی یادگیری دارد یا خیر را در نظر گرفته است. متون مربوط به گرامر

سهولت استفاده، تعداد مقالات قابل نوشتن در ماه، میزان بهینه سازی سئوی متن خروجی، امکانات و قیمت نیز در انتخاب این ابزارها لحاظ می شود. برای تست هر یک از ابزارهای معرفی شده در این مقاله، یک موضوع آزمایشی به آنها داده شد و همچنین صحت جملات آنها و ارتباط قسمت های مختلف متن با یکدیگر بررسی شد.

رایتسونیک

فواید:

آزاد بودن

استفاده آسان حتی برای افرادی که با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا نیستند

پشتیبانی از 20 زبان

پشتیبانی از 40 فرمت نوشتاری

شباهت متن خروجی به متن نوشته شده توسط انسان

ایجاد متن با سرعت بالا

معایب:

در برخی موارد، محتوای ایجاد شده نیاز به تغییر دارد

مقاله را بدون تهیه آن به عنوان خروجی نهایی ویرایش کنید (مقاله بدون صادرات قابل ویرایش نیست)

لحن متن انتظارات را برآورده نمی کند

وب سایت: نوشتن

Writesonic مبتنی بر GPT-4 است و ظاهراً در نسخه های بعدی به روز خواهد شد. از این نویسنده هوش مصنوعی می توان برای نوشتن متون مختلف با فرمت های متنی مختلف استفاده کرد. این ابزار به دلیل پشتیبانی از چندین زبان و بهینه سازی متون خروجی آن از نظر سئو، انتخابی عالی برای نوشتن محتوای بازاریابی است. Writesonic همچنین توانایی ایجاد عکس بر اساس متن ورودی را دارد و به لطف این ویژگی می توانید تصویری ویژه برای متن و پست های وبلاگ خود ایجاد کنید. البته، اگر می خواهید تصاویر را واقعا منحصر به فرد و خوب کنید، باید آنها را ویرایش کنید.

استفاده از این ابزار بسیار آسان است و برای استفاده از آن کافیست متن مورد نظر را در چند خط توضیح دهید. سپس 12 فرم متن مورد نظر به شما پیشنهاد می شود که باید از بین آنها فرمی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

یشما

مزایای:

دارا بودن امکانات عالی برای نوشتن متن به کمک هوش مصنوعی

پشتیبانی از 25 زبان

شامل ویژگی های سازمانی است که استفاده از آن را برای تیم های بزرگ آسان می کند

دقت بسیار بالا در تأیید کتبی در مورد اینکه آیا به عنوان سرقت ادبی شناخته می شود یا خیر

معایب:

مشکل در یادگیری استفاده

هزینه بالای حالت حرفه ای

کیفیت پایین برخی از مطالب

وب سایت: جاسپر

جاسپر که قبلا به نام جارویس شناخته می شد، تقریباً می تواند سرعت نوشتن هر نویسنده ای را افزایش دهد. این مدل هوش مصنوعی یک ابزار قدرتمند در نظر گرفته می شود. البته یادگیری نحوه استفاده از آن کمی دشوار است. اما هنگامی که نحوه استفاده از آن را یاد گرفتید، می توانید از این الگو برای نوشتن توضیحات لیست محصولات، ایجاد تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام، نوشتن ایمیل و پست های وبلاگ و موارد دیگر استفاده کنید.

جاسپر قابلیتی به نام حالت باس دارد که محتوا را سریعتر و دقیق تر می کند. این ویژگی سرقت ادبی را بررسی می کند و آن را در بخش ویرایش Grammarly ویرایش می کند تا گرامر و علائم نگارشی مقاله شما را بهبود بخشد. اشتراک حالت Bass 59 دلار در ماه هزینه دارد. اگرچه این مقدار کمی زیاد به نظر می رسد، اما این روش استفاده را برای نویسنده آسان می کند و برای نوشتن مطالب طولانی و بازنویسی پاراگراف ها برای آرامش بسیار مناسب است.

جوهر

فواید:

رابط کاربری جذاب و زیبا

بهترین گزینه برای بهینه سازی متن سئو

راحتی در استفاده

توانایی بسیار خوبی در بازنویسی متن دارد

معایب:

طرح سازمانی با قیمت بسیار بالا

خطاهای قابل توجهی در متن خروجی وجود دارد

وب سایت: جوهر

اگر می خواهید متنی با هوش مصنوعی بنویسید که کاملاً سئو پسند باشد و در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی مختلف به خوبی نشان داده شود، Ink یک انتخاب عالی است. این نویسنده هوش مصنوعی با انواع فرمت های نوشتاری و توانایی ایجاد تصاویر بر اساس متن، نوشتن را لذت بخش می کند.

این ابزار هوش مصنوعی دارای بسیاری از ویژگی های مفید است که ایجاد محتوای متنی را آسان می کند. اگر می خواهید متنی را بازنویسی کنید و می خواهید در نتایج جستجوی موتورهای جستجو به خوبی ظاهر شود، می توانید از ابزار جستجوی کلمات کلیدی هوش مصنوعی استفاده کنید. این نویسنده هوش مصنوعی همچنین دارای ابزار مرتب‌سازی کلمات کلیدی است که کلمات کلیدی مرتبط را دسته‌بندی می‌کند.

Ink ابزاری به نام AI Shield دارد که به شما کمک می کند الگوریتم های گوگل را برای شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی دور بزنید! اما مهم ترین ویژگی این مدل هوش مصنوعی که آن را واقعاً جالب می کند، توانایی ایجاد عکس های مبتنی بر متن است. بنابراین، این یک گزینه عالی برای وبلاگ نویسانی است که دوست دارند تصاویر اختصاصی برای محتوای خود ایجاد کنند. البته اگر متنی که برای توصیف تصویر می نویسید طولانی باشد، تصویر به دست آمده چندان جالب نخواهد بود و ممکن است پس از چند بار امتحان تصمیم بگیرید که از این قابلیت استفاده نکنید.

جوهر همچنین دارای یک قلم است که به شما امکان می دهد خودتان متن را بنویسید یا ویرایش کنید. این ابزار اسناد گسترده ای را برای هر برنامه فراهم می کند. بنابراین شما چندین مقاله برای انتخاب دارید. این مدل هوش مصنوعی می تواند تبلیغات تلویزیونی و ویدیوهای آپلود شده در یوتیوب را کپی کند. تحلیل متن از منظر زبان و دستور زبان یکی از نوابغ خلاق این نویسنده است.

Ink هر ماه 10 مقاله رایگان ارائه می دهد و سخاوتمندتر از هر ابزار نوشتن هوش مصنوعی دیگری است! هزینه اشتراک های حرفه ای 49 دلار در ماه و اشتراک های Enterprise 119 دلار در ماه است.

جعل مقاله

استحکام - قدرت:

قابل استفاده در اکثر پلتفرم ها

آسان برای استفاده

سرعت تولید محتوا بسیار سریع

امکان ادغام با وردپرس

معایب:

برخی از محتوای خروجی تکراری است

جزئیات باید تغییر کند

وب سایت: مقاله فورج

Article Forge می تواند متن را به سرعت و عمدتاً دقیق تولید کند و از هر مدلی که تاکنون معرفی کرده ایم، ابزارهای ویرایش متن بیشتری دارد. این ابزار نوشتن هوش مصنوعی از فناوری یادگیری عمیق برای ایجاد تجربه کاربری بهتر در هر زمان استفاده می کند. البته، خروجی او اغلب نیاز به ویرایش و تصحیح گسترده دارد. بنابراین، نمی توانید فوراً خروجی آن را چاپ کنید.

برای استفاده از Article Forge ابتدا باید کلمات کلیدی خود را به همراه طول مقاله مورد نظر خود وارد کنید. این ابزار هوش مصنوعی قابلیت تغییر محتوا را نیز دارد. همچنین می توانید مکان و مکان مقاله را مشخص کنید یا چندین کلمه کلیدی را انتخاب کنید. بنابراین، اگر از هوش مصنوعی این نویسنده استفاده کنید، هنگام ایجاد متن خود (در مقایسه با سایر ابزارها) کنترل بیشتری بر محتوای خود دارید.

به طور کلی، این مولد هوش مصنوعی یک ابزار مناسب برای تولید محتوا است. اما متاسفانه کیفیت محتوای خروجی آن آنطور که انتظار می رود نیست و بیشتر قسمت های آن نیاز به بررسی دارند. البته، اگر اطلاعات را دقیقاً همانطور که می خواهید وارد کنید، نتیجه خوب خواهد بود. با این حال، برای به دست آوردن نتیجه مطلوب با Article Forge، باید روش های مختلفی را آزمایش کنید. البته با وجود تمام این کاستی ها، این ابزار می تواند متون مختلفی را بنویسد. همچنین می تواند با افزایش سرعت نوشتن متن و ارائه ایده های جدید به نویسنده کمک زیادی کند. اشتراک Article Forge از 27 دلار شروع می شود که قیمت منصفانه ای است.

کلمه هوش مصنوعی

مزایای:

به روز رسانی های گروهی را در مورد مقالات نگه دارید

اشتباهات املایی و زمان فعل

پشتیبانی از HTML

عدم وجود هرگونه نشانه دزدی ادبی در مقالات

معایب:

اطلاعات باید به روز شود

قیمت اشتراک بسیار بالاست

وب سایت: WordAI

WordAI توانایی درج متن به روز شده را دارد. بنابراین، با کمک آن، می توانید بسیاری از اسناد را به یکدیگر متصل کنید. مقالات منتشر شده از این ابزار نه تنها بسیار منحصر به فرد هستند، بلکه هیچ نشانه ای از سرقت ادبی در آنها دیده نمی شود.

نویسنده AI در ابتدا به عنوان یک دستیار ساده برای بازنویسی مقالات ایجاد شد. اما به مرور زمان به پلتفرمی قدرتمند برای تولید محتوا تبدیل شده است. مدل هوش مصنوعی با Article Forge ادغام شده است و از طریق این عمل کاربران می توانند متن را در WordAI وارد کرده و سپس مقالات و پاراگراف های منحصر به فرد را دریافت کنند.

برای بهبود نتایج، WordAI با Perfect Tense، پلتفرمی برای تصحیح غلط املایی و افعال ادغام شده است. این مدل هوش مصنوعی قابلیت اظهار نظر روی هد را نیز دارد و با تقسیم متن به بخش، head That مناسب را پیشنهاد می کند. نسخه‌های اضافی WordAI از HTML نیز پشتیبانی می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند تا صفحات HTML را مستقیماً از ویرایشگر پلتفرم ویرایش کنند تا سبک‌های ویدیو، تصاویر و موارد دیگر را تغییر دهند.

با پرداخت حق اشتراک ماهانه WordAI معادل 57 دلار می توانید از تمامی امکانات این پلتفرم استفاده کنید. اما اگر می خواهید یک نسخه Enterprise سفارشی برای پشتیبانی از کاربران بیشتر و محتوای بیشتر ایجاد کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

هوش مصنوعی Hypotenuse

فواید:

سرعت بالاتر از دستیاران جاسوس مجازی دیگر نویسندگان

این یک گزینه عالی برای ایجاد محتوا برای پلتفرم های تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی است

امکان ادغام با Shopify

معایب:

محتوا باید بررسی شود و خطاها اصلاح شود

عدم تنوع فرمت های نوشتاری همانطور که انتظار می رود

قیمت نسبتا بالا

وب سایت: Hypotenuse AI

Hypotenuse AI یک ابزار قدرتمند تولید هوش مصنوعی است که بر تولید متن برای تجارت الکترونیک و پلتفرم های رسانه های اجتماعی تمرکز دارد. این ابزار قادر به ایجاد متن اضافی و همچنین تصاویر است. از این سایت می توانید اطلاعات محصول خود را از Shopify به عنوان یک فایل CSV وارد کنید یا آن را در Shopify ادغام کنید. Hypotenuse AI سپس به طور خودکار شرحی برای هر محصول ایجاد می کند. البته همیشه قبل از ارسال این توضیحات را بخوانید.

هوش مصنوعی Hypotenuse حالتی به نام Content Detective دارد که به کاربران کمک می کند محتوا را جستجو و پیدا کنند. این حالت به کاربران اجازه می دهد تا برای ایجاد محتوای شخصی سازی شده با هوش مصنوعی صحبت کنند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این پلتفرم وجود ابزارهای نویسندگی برای نوشتن پست های وبلاگ، محتوا، خلاصه و نظرات است. البته نتایج این ابزار نیاز به ویرایش دارد. اما ارزش وقت گذاشتن برای این کار را دارند. هوش مصنوعی Hypotenuse قادر به ایجاد سرفصل ها و کپی تبلیغاتی برای رسانه های اجتماعی است که نیاز به ویرایش دارند.

استفاده از این ابزار هوش مصنوعی آسان است و رابط کاربری ساده ای دارد. اشتراک این مدل هوش مصنوعی از 29 دلار برای طرح میان‌رده شروع می‌شود و هوش مصنوعی Hypotenuse را از نظر قیمت در میان پلتفرم‌های میان‌رده قرار می‌دهد.

نسخه خطی

مزایای:

خیلی سریع

داشتن چندین فرمت نوشتاری

رابط کاربری

ویژگی های بسیار خوبی برای ادغام دارد

معایب:

در برخی موارد، ایجاد کپی مورد انتظار کاربر مستلزم تغییر در کلمات کلیدی و توضیحات وارد شده توسط کاربر است

لزوم بررسی متن برای سرقت ادبی

وب سایت: Copysmith

Copysmith یک دستیار نویسندگی هوش مصنوعی بسیار سریع با ویژگی های بسیاری برای یکپارچه سازی و تولید محتوای فوری است. این ابزار قادر به ایجاد متون شگفت انگیز با فرمت های متنی مختلف است. از پست های وبلاگ گرفته تا توضیحات محصول و متن به روز شده برای استفاده در رسانه های اجتماعی. تمام متون خروجی این مدل هوش مصنوعی برای سئو بهینه شده است. یکی دیگر از ویژگی های این پلتفرم، امکان سفارشی سازی درس ها برای جمعیت های مختلف بر اساس سن، مکان و علایق است. این لوازم جانبی هوشمند به کاربران این امکان را می دهد که لحن را برای شناخت برند و تعامل با مشتری تنظیم کنند.

Copysmith دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است که به کاربران اجازه می دهد تنها با یک کلیک یک نسخه عالی ایجاد کنند. طراحی ساده این پلت فرم استفاده از اجزای مختلف آن را آسان می کند. Copysmith با هوش مصنوعی فوق سریع خود می تواند یک الگو را انتخاب کند، کلمات کلیدی و توضیحات را وارد کند و در عرض چند ثانیه یک کپی ایجاد کند. اگر نسخه پلتفرم انتظارات شما را برآورده نمی کند، می توانید با ایجاد چند تغییر در کلمات کلیدی یا توضیحات، نسخه مورد نظر خود را دریافت کنید.

طرح اولیه Copysmith از 19 دلار شروع می شود. به همین دلیل می توان آن را در زمره نویسندگان هوش مصنوعی مقرون به صرفه دانست.

اگر از این ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی یا سایر ابزارهای مشابه استفاده کرده اید، نظر خود را در مورد آنها با ما در میان بگذارید. همچنین اگر به دنبال ابزاری در بین بهترین ابزارهای این صنعت هستید، اگر نام آن در این لیست ذکر نشده است، لطفاً آن را درج کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 1033
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1235
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4381
  • بازدید ماه : 10941
  • بازدید سال : 176989
  • بازدید کلی : 625453
  • کدهای اختصاصی