loading...

رخ

بازدید : 110
سه شنبه 4 مهر 1402 زمان : 12:19

استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند. نوشتن یک متن در بیو که هدف پیج را مشخص کند و با بیان نیازهایی کاربر را تشویق به فالو کردن پیج کند. در نتیجه فالوور ها افزایش پیدا خواهد کرد. با افزایش محبوبیت اینستاگرام و گسترش کسب و کارهای آنلاین در این پلتفرم، دیگر رسیدن به درآمدهای بالا مانند گذشته راحت نبوده و نیازمند تلاش بیشتر و آشنایی کامل با الگوریتمهای اینستاگرام است. محسن چاوشی فعالیت حرفهای خود را درزمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. محتوای تولیدی کاربران در واقع به آن دسته از محتواهایی گفته میشود که افراد مختلف بدون اینکه پولی از شما بگیرند، در مورد برند شما منتشر میکنند. نا گفته نماند که در مواقع نادر بعد از چند روز برای برخی از اکانت ها در قسمت های مختلف پنل، با پیام “ورود مجدد” روبرو میشوند. قیمت مناسب و تخفیف های گوناگون هم باعث استقبال کاربران اینستاگرام از این مجموعه شده و افراد بسیاری برای توسعه کسب و کارشان به فالووریاب مراجعه میکنند. این کار ممکن است بازدیدهای یک پست شما را افزایش دهد اما در بلندمدت، باعث افت شدید پیج شما خواهد شد.

BLACK CAT black cat cute illustration illustrator inktober vector در این مطلب قصد داریم به بررسی اینکه چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم، بپردازیم. این به شما در جذب فالوور رایگان و حفظ فالوورهای بیشتر کمک می کند. از دلایل اصلی این موفقیت حضور فعال سیروان پیش از همه گیر شدن این شبکه اجتماعی در ایران بود که باعث شد این خواننده بتواند خیلی زود در این شبکه اجتماعی مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. سیروان این روزها درگیر تولید آلبوم جدید خود است، همچنین این خواننده هر از چندگاهی با انتشار یک تک آهنگ ظرفیت تکمیل شده کنسرت های تهران خود را تضمین می کند. یکی از بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام کارینا ربات است که امروزه با سابقه ی کمی که وب سایت کارینا دارد توانسته مشتری های ۱۰۰ درصد و واقعی را برای خود جذب کند و همینطور مشتری های همیشگی که از ربات برای افزایش فالوور های خود استفاده میکنند شما عزیزان نیز اگر قصد افزایش فالوور های پیج خود را دارید پیشنهاد میباشد ربات کارینا میباشد که میتوانید در کمترین زمان ممکن فالوور های واقعی و هدفمندی را برای خود جذب کنید. بعضی از این حسابها مخاطبین زیادی دارند و مجاب کردن این حسابها به بازنشر یکی از پستهای شما (به همراه مشخصات شما) میتواند جریان جدیدی از فالوورها را به صفحه شما هدایت کند. همایون شجریان کنسرتهای بسیاری را با بزرگان موسیقی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و جهان منتشر کردهاست که میتوان به آلبوم کنسرتهای «بی تو بسر نمیشود» و «فریاد» اشاره کرد که هردو اثر در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ نامزد دریافت جایزه گرمی شدند. شما باید به این نکته توجه کنید که دنبال کنندگان پیج اگر جعلی و فیک باشند ، به سادگی قابل تشخیص هستند ، برای اینستاگرام این گزینه خوبی نیست و اگر تشخیص دهد شما از فالوور فیک در پیج خود استفاده کرده اید ، این مغایر با شرایط خدمات اینستاگرام است و باعث تعلیق حساب یا حتی ممنوعیت کامل استفاده از اینستاگرام و پیجتان می شود.

Least Interacted With: این گزینه به شما لیست فالویینگ های شما را نشان می دهد که کمترین تعامل را با آنها داشته اید. اگر دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامی خود را به یک متخصص سپرده اید ، باید در مورد واقعی بودن فالوورهای خود تحقیق کنید. یاسر بختیاری همان یاسِ محبوب خودمان است که با وجود زیر زمینی بودن مردم زیادی موسیقی او را گوش می دهند و از کارهایش لذت می برند،یاس از اولین خوانندههای رپ فارسی و نخستین خوانندهٔ رپ فارسی است که در ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت او با ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال کننده یکی از پر مخاطب ترین خوانندگان ایرانی در اینستاگرام است. سعی کنید این روال و داستانی بودن را به طریقی در پستها و استوریهای خود نشان دهید و حتی میتوانید از یک روز قبل از انتشار پست جدید، این اطلاع رسانی را انجام دهید. مثلاً اگر یک وبسایت، یک صفحه فیسبوک فعال، صفحه توییتری پربازدید، کانال تلگرامی و یا کانال یوتیوبی دارید، بهتر است لینک مربوط به آن را به اضافه یک توضیح کوتاه در قسمت بیوگرافی، در پروفایلتان قرار دهید. NatGeo تماشای تصاویر نشنال جئوگرافی یا استفاده از محتوای آن در شبکههای اجتماعی میتوانید به شما این اطمینان را بدهد که محتوایی عالی در انتظار شماست. هشتگ ها را بهعنوان یک سیستم کاتالوگ برای افرادی که هنوز با آنها تعامل ندارید، در نظر بگیرید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما مي شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان مي آورد. تعامل با همکاران و فالوورهایتان به شما در افزایش ویو اینستاگرام کمک زیادی میکند.

شما برای افزایش آمار تعامل و تعداد فالوورهایتان میتوانید از روشهای گوناگونی استفاده کنید که هرکدام به تنهایی یا به صورت ترکیبی میتوانند پاسخگوی نیاز شما باشند. اپلیکیشن دیگری که قصد داریم برای افزایش فالوور به شما معرفی کنیم Followers Pumper نام دارد. بعد از ساخت سه آهنگ نا موفق احمد سعیدی تصمیم گرفت تا به تنهایی به فعالیت خود ادامه دهد و برای استارت کار خود آهنگ وابستت شدم رو منتشر کرد. سیاوش قمیشی تاکنون ۱۸ آلبوم رسمی موسیقی و ۲۰ تک آهنگ و یک موسیقی فیلم منتشر کردهاست. حمیدرضا امیری صفت (زادهٔ ۱۸ مرداد ۱۳۷۲) خوانندهٔ رپ اهل ایران است. سیاوش قمیشی در حال حاضر ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام دارد که در رتبه ۱۸ قرار می گیرد. بهنام بانی با ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده رتبه ۲۱ محبوب ترین خواننده ها را در اینستاگرام در اختیار دارد. سیاوش قمیشی (نام بر پایه شناسنامه ایرانی: سیاوش قُمِشی، زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۲۴ در اهواز) موسیقیدان، آهنگساز، خواننده و ترانهسرای سرشناس ایرانی ساکن لس آنجلس است. علاوه بر اینها، سعی کنید نام کاربری خود را تا آنجا که ممکن است به گونهای انتخاب کنید که جستجوی آن راحت بوده و به نام برندتان نزدیک باشد. نصرالله معین نجفآبادی (زادهٔ ۲۹ دی ۱۳۳۰) که با نام هنری معین شناخته میشود.

نام اصلی ایشان محسن سعیدی کیا و نام هنری او مهراد جم است. او به همراه آرش به ترانه سرایی و آهنگسازی مشغول شد. محتوای ریلز اینستاگرامیتان خاص باشد و با ترندهای اینستاگرامی همراه شوید.2. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و … به عنوان مثال اگر پست هایی که منتشر می کنید در نیم ساعت اول تعامل خوبی نداشته باشد یعنی لایک، کامنت، سیو و اشتراک خوبی نداشته باشد به هیچ وجه برای کل فالوورهای شما نمایش داده نمی شود! این خواننده که به تازگی آلبوم موفق «نگاه» را منتشر کرده است این روزها به برگزاری تور کنسرت های خود در نقاط مختلف ایران مشغول است و پس از آن برای برگزاری تور کانادا به این کشور سفر خواهد کرد. اما علاوهبر آن شما باید با تحقیق و برنامه ریزی سعی کنید محتوایی را که فکر میکنید برای مخاطبان هدف شما جذابیت بیشتری داشه باشد را در قالب پست و استوری منتشر کنید. همچنین میتوانید روزهایی در هفته و ساعاتی در روز را هدف قرار دهید که مخاطبان شما بیشتر در اینستاگرام فعال هستند. یعنی شما میتوانید با خرید یک پیج با تعداد فالورهای بالا، خود را از سختیهای اول راه نجات دهید و بعد از آن برای نگه داشتن فالوورهای موجود و جذب فالوورهای بیشتر تلاش کنید. برای دوستان خود بفرستد و شیر کند. با پیروی از این دستورالعملها، میتوانید کاور پست ایجاد کنید که پستهای شما را در اینستاگرام متمایز کند.

یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که امروزه ابزارهای تحلیلی بسیار زیادی در فضای اینترنت برای بررسی و ارزیابی صفحات اینستاگرام وجود دارند. اگر قصد خرید فالوور واقعی اینستاگرام دارید، فالووریاب یکی از بهترین مراجعی است که میتوانید سراغش بروید. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خودشان را دارند اما اگر با بررسی کامل و استراتژی قبلی پیش بروید قطعا به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. فالوور های بیشتری در بحثی که ساختید شرکت می کنند و ممکن است فالوورهای دیگر خودشان را نیز در پست شما شرکت بدهند. استوری گذاشتن به طور دائم می تواند تاثیرات خود را به همان اندازه بگذارد اما از گذاشتن پست هم غافل نباشید، تولید و انتشار پست های مفید باعث میشود تا مخاطبان شما اهمیت بیشتری به پیج شما بدهند که نتیجه این کار هم افزایش فالوور های اینستاگرامی شما میشود. این ربات کاربرد های متفاوتی به غیر از افزایش فالور دارد از جمله کامنت گذاشتن به همراه منشن خودکار، کنترل پیشرفته فعالیتها در هر ساعت و هدفگذاری برای آنها. اما زمانیکه تعداد فالورهای شما به حد کافی افزایش پیدا کرد و شما متوجه شدید که با محتواهای جذاب توانستهاید مخاطبان خود را به مخاطبان وفادار و دائمی تبدیل کنید میتوانید فالوئینگهای خود را صفر کنید. اگر به سراغ صفحاتی بروید که دنبال کننده های زیادی دارند مخاطبان آن ها به دلیل اعتبار بالای صفحات آن ها و وفاداری به صفحه مورد نظر کمتر به صفحه شما وارد می شوند. پس اگر شما هم به دنبال افزایش فالوورهای پیج خود هستید تا انتها با ما همراه باشید. ببخشید ، آیا شما در مورد هشتگ افزایش فالوور صحبت می کنید؟ همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانوادهای سرشار از موسیقی متولد شد.

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۲، تهران)، با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت میکند.در ۱۳ آبان ۱۳۹۷، شرکت اینستاگرام اعلام کرد که حساب کاربری امیر تتلو را مسدود کرده است زیرا تتلو در روزهای پیش از آن «جملاتی توهینآمیز علیه زنان» نوشته و از هواداران مرد خود خواسته تا «زنان را کتک بزنند یا به آنها توهین کنند». دانشجوی انصرافی دانشگاه است، از با اخلاق ترین بچه های رپ ایران می باشد که از نوجوانی بصورت حرفه ای شروع کرده و با کمپانی های مشهور رپ همکاری کرده است.او هم اکنون ۳ میلیون و ۳۵ هزار دنبال کننده دارد. او که خیلی دیرتر از سایر همکارانش به اینستاگرام پیوست هم اکنون با ۲ میلیون و ۹۲۷ هزار دنبال کننده بیست و هفتمین خواننده محبوب در اینستاگرام است. در گزارش پیش رو نگاهی انداخته ایم به فعالیت های خواننده های پاپ داخلی و محبوب ترین و پرطرفدارترین خواننده ها در غول اشتراک گذاری عکس و تصویر تا جزئیاتی جالب را در اختیار شما قرار دهیم. علی یاسینی خواننده جوان و پرطرفدار ایرانی در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ به دنیا آمده است. مهراد جم در تاریخ ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان متولد شده است. در ادامه، ابتدا به فعالیت هایی که ربات آن ها را در اینستاگرام انجام میدهد اشاره خواهیم کرد و سپس به نحوه تنظیم و ساخت ربات اینستاگرام اینبو خواهیم پرداخت. از آن جایی که همه ی افراد مدارک خواسته شده اینستاگرام را ندارند و به دنبال آن هستند تیم و سایت ایرانی فالو سرویس خدمات تیک آبی اینستاگرام را ارائه میدهد و شما میتوانید با یک کلیک به راحتی آن را دریافت کنید.

او در سال ۱۳۸۲ نخستین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد. باید منتظر بود و دید از بین او و امیر تتلو کدام یک زودتر به مجوز رسمی وزارت ارشاد دست پیدا می کنند. ساسی پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگهایش را انفرادی خوانده و تنظیم آنها را بیشتر به امیرمسعود و سپس به امیر ارشیا سپردهاست. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهریاش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوشواره» به همکاری با او ادامه داد. آرمین زارعی (Armin 2AFM) نیز با خواندن آهنگ «نیستی» به همراه فریدون آسرایی باعث غافلگیری اهالی زیادی از موسیقی و حتی جامعه شد. او از سال ۱۳۷۰ به همراه محمدرضا شجریان در کنسرتهای آمریکا، اروپا و ایران (با تنبک) همراهی کرد و از ۱۳۷۸ به بعد در صحنهٔ کنسرتها به همخوانی با پدرش پرداخت. همچنین صدای او به سریال های خانگی مانند ممنوعه هم راه پیدا کرده است. وجود کسب و کارهای مختلف اینستاگرام را به یک بازار شلوغ جهانی تبدیل کرده است؛ از این رو خرید فالوور ارزان اینستاگرام برای جذب مخاطب بسیار مفید خواهد بود. بنابراین بلافاصله بعد از خرید فالوور اینستاگرام از وبسایتهای معتبر نظیر دیجی فالوور، فالوور بند، فالوور ارزان نباید سریعاً به سراغ تبلیغات بروید. چرا از مرجع فالوور ارزان خرید کنیم؟ چرا باید از وب سایت خرید فالوور اینستاگرام فالوور بخرم ؟

چرا که مخاطبان چنین پیجی عمدتا آقا هستند. چراکه بیشتر فالوورهای آنها مخاطبان هدف شما محسوب میشوند. قیمت تبلیغات در چنین پیج هایی می تواند بسیار بالا بوده و حتی برخی از آنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود. این خواننده در سال های اخیر با انتشار آلبوم هایی چون «اکسیژن»، «من و بارون» و «مدار بی قراری» فعالیت زیادی را در بازار موسیقی کشور داشته است. وی فرزند محمدرضا شجریان است و از کودکی علاقه به موسیقی و ریتم در او نمایان بود تا آن که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگفر به فراگیری تکنیک و شناخت ریتم که اساس موسیقی است پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد. او با ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام محبوب ترین خواننده موسیقی پاپ کشور است. او با ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار دنبال کننده دوازدهمین خواننده محبوب در اینستاگرام است. اولین اثر با حضور او یاد ایام نام دارد که در آن اثر همایون شجریان تنبک نوازی را بر عهده داشتهاست. با این حال، توصیه می شود از تصاویری که حتی بزرگتر هستند استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که هنگام مشاهده بر روی پلتفرم واضح و واضح به نظر می رسند. به هر حال، شبکه های اجتماعی یک استراتژی بلند مدت نیاز دارند.

اینستاگرام نوشت که امنیت کاربرانش «مهمترین مسئولیت» این شرکت است و این شبکه اجتماعی در اجرای قوانین خود بسیار جدی است. ابی در سبکهای مختلف همانند راک، بالاد، موسیقی فولکلور، پاپ، دنس، هاوس و ترنس موسیقی صاحب اثر است. تعامل در اینستاگرام باید در قسمتهای مختلف وجود داشته باشد تا باعث رشد سریع پیج اینستاگرام شما شود. داشتن تبلیغ کنار خرید فالوور باعث میشود بتوانید به تعداد زیادتری فالوور هدفمند جذب کنید. محتوای بصری جذاب در جذب مخاطب در اینستاگرام تاثیر زیادی دارد. در پایان از شما میخواهیم که اگر اینفلوئنسرهای ایرانی دیگری میشناسید که به نظر شما جایشان در این لیست خالی است و محتوای آنها تابع قوانین کشور است، در قسمت نظرات معرفی کنید تا این لیست به تدریج کاملتر و جامعتر شود. این آمار باعث شده تیلور سویفت در لیست افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان قرار بگیرد. حصین برای تحصیل به ارمنستان رفت و در آنجا با صادق و علی مجیدی آشنا شد که باعث خلق آثاری در رپ فارسی شد که هنر علی مجیدی و موسیقیهای تلفیقی او نقش بسزایی در این امر داشت. به طور مثال نمی توان از فالوورهای پیج لباس انتظار داشت که فالوور پیج بورس شوند و فعال نیز باشند. آیا می توان پس از افزایش فالوور به روش خرید نیز جشن گرفت؟ همچنین شرکت در کمپینهای تبلیغاتی برای افزایش فالوور پیجهایی که تعداد فالوور نسبتا زیادی دارند نیز میتواند یک روش بسیار عالی محسوب شود. او ترانه سرا، تنظیم کننده و آهنگ ساز نیز هست و همچنین سبک خاصی را برای خود به وجود آورده است. سعی کنید کاور پستهای شما درعین زیبایی از یک نظم خاصی برخوردار باشند تا در اولین نگاه مخاطب را به خود جذب کند.

رضا بهرام خواننده محبوب پاپ ایرانی، با اجرای تیتراژ پایانی سریال ممنوعه، آهنگ مو به مو، به شهرت خاصی رسید. محسن یگانه با ۳ میلیون و ۳۴ هزار دنبال کننده بیست و پنجمین خواننده محبوب در اینستاگرام است. در کنار خرید فالوور اینستاگرام و تولید محتوا، تبلیغات هم سهم بسزایی در بالا رفتن میزان تعامل و رشد پیج های اینستاگرامی ایفا میکند. در این روش برای رشد فالوور خارجی اینستاگرام استفاده از هشتگ های مناسب و دنبال کردن صفحه های بین المللی مرتبط در حوزه ی فعالیت شما کمک کننده است. استفاده از نام کاربری و نام خوانا و مرتبط با پیج که بتوان آن را براحتی به خاطر سپرد. محسن ابراهیم زاده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ در تهران ، در سال ۹۶ برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت وی را به محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد. سپهر خلسه (sepehr khalse) رپر ایرانی متولد ۱۷ مرداد ماه ۱۳۶۷ است، سپهر هم اکنون در کانادا زندگی میکند. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد.او از ۱۳۷۶ وارد واحد موسیقی صدا و سیما شد و در آنجا مشغول به کار شد ولی کارهایش برای کسب مجوز مشکل داشتند. با توجه به مضمون اشعار مجید خراطها بخش عظیمی از هوادارانش را افراد احساسی در برمی گیرند “مجید خراطها” از معدود هنرمندانی است که توانایی خوانش به سبک “چپ کوک” را دارد و تمامی گوشه های موسیقی را بلد بوده و در مقطع خود خواننده ی بسیار توانمند و دارای حنجره ای بسیار قدرتمند میباشد او از ایران برای اولین بار برنده جایزه گلدن سانگ کانادا بوده و از توانایی های عجیب این هنرمند “بداهه خوانی” بر روی صحنه و گاهاً اجرای بدون میکروفون او را نیز میتوان به زبان آورد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، با خرید فالوور ارزان، فالوور فیک خریداری نخواهید کرد.

این روش به شما کمک خواهد کرد که در هر زمان و بدون برنامه بتوانید افرادی را به پیج خود جذب کنید. بابک جهانبخش این روز ها درگیر تور کنسرت های خود در اقصی نقاط کشور است، همچنین این خواننده زمان زیادی را با پسرش «آرتا» و همسرش می گذراند. پست چهارم او در حال حاضر 120000 بازدید از صفحه پس از 6 روز دریافت کرده است که کمتر از 1٪ از کل دنبال کنندگان او است. در همین راستا آن ها اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کرده و تمام تلاش خود را می کنند تا تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهند. یکی از اصلیترین عوامل تاثیرگذار در پیشرفت پیجهای کاری، افزایش فالوورها است. آهنگ «ساقیا» از او یکی از پربازدیدترین موزیک ویدیوهای فارسی در یوتیوب است. او اجراهای زنده متعددی در صدا و سیما داشته است. برای جذب فالوئر در اینستاگرام باید هوشمندانهتر عمل کنید. فرآیند غیرفعال کردن دریافت اعلان برای پستهای جدید نیز کار سادهای اســت و همان مراحلی که به آن اشاره کردیم را دنبال کــنید. از آثار او می توان به الو خدا، تو دلی، عجایب شهر، سندروم دیو (با همراهی شایان اشراقی)، شاهکش (تیتراژ پایانی فیلم شاهکش) و اشاره کرد. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، رعایت برخی از نکات در تولید و انتشار محتوا میتواند تاثیر خوبی در رفتن پستها به اکسپلور و جذب فالوور داشته باشد. اما همانطور که میدانید جذب فالوور بخصوص در روزهای اول که تعداد فالورهای شما صفر و یا تک رقمی است بسیار سخت است. همانطور که دیدیم فالوورهای فیک میتوانند برای کسبوکارتان فاجعهساز باشد. یکی از پاسخها برای سوال چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم این است که پروفایل جذاب و کاربر پسندی داشته باشید. «سیروان خسروی» خواننده و تنظیم کننده سرشناس موسیقی پاپ یکی از محبوب ترین خواننده های شبکه مجازی اینستاگرام است.

استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند. نوشتن یک متن در بیو که هدف پیج را مشخص کند و با بیان نیازهایی کاربر را تشویق به فالو کردن پیج کند. در نتیجه فالوور ها افزایش پیدا خواهد کرد. با افزایش محبوبیت اینستاگرام و گسترش کسب و کارهای آنلاین در این پلتفرم، دیگر رسیدن به درآمدهای بالا مانند گذشته راحت نبوده و نیازمند تلاش بیشتر و آشنایی کامل با الگوریتمهای اینستاگرام است. محسن چاوشی فعالیت حرفهای خود را درزمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. محتوای تولیدی کاربران در واقع به آن دسته از محتواهایی گفته میشود که افراد مختلف بدون اینکه پولی از شما بگیرند، در مورد برند شما منتشر میکنند. نا گفته نماند که در مواقع نادر بعد از چند روز برای برخی از اکانت ها در قسمت های مختلف پنل، با پیام “ورود مجدد” روبرو میشوند. قیمت مناسب و تخفیف های گوناگون هم باعث استقبال کاربران اینستاگرام از این مجموعه شده و افراد بسیاری برای توسعه کسب و کارشان به فالووریاب مراجعه میکنند. این کار ممکن است بازدیدهای یک پست شما را افزایش دهد اما در بلندمدت، باعث افت شدید پیج شما خواهد شد.

BLACK CAT black cat cute illustration illustrator inktober vector در این مطلب قصد داریم به بررسی اینکه چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم، بپردازیم. این به شما در جذب فالوور رایگان و حفظ فالوورهای بیشتر کمک می کند. از دلایل اصلی این موفقیت حضور فعال سیروان پیش از همه گیر شدن این شبکه اجتماعی در ایران بود که باعث شد این خواننده بتواند خیلی زود در این شبکه اجتماعی مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. سیروان این روزها درگیر تولید آلبوم جدید خود است، همچنین این خواننده هر از چندگاهی با انتشار یک تک آهنگ ظرفیت تکمیل شده کنسرت های تهران خود را تضمین می کند. یکی از بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام کارینا ربات است که امروزه با سابقه ی کمی که وب سایت کارینا دارد توانسته مشتری های ۱۰۰ درصد و واقعی را برای خود جذب کند و همینطور مشتری های همیشگی که از ربات برای افزایش فالوور های خود استفاده میکنند شما عزیزان نیز اگر قصد افزایش فالوور های پیج خود را دارید پیشنهاد میباشد ربات کارینا میباشد که میتوانید در کمترین زمان ممکن فالوور های واقعی و هدفمندی را برای خود جذب کنید. بعضی از این حسابها مخاطبین زیادی دارند و مجاب کردن این حسابها به بازنشر یکی از پستهای شما (به همراه مشخصات شما) میتواند جریان جدیدی از فالوورها را به صفحه شما هدایت کند. همایون شجریان کنسرتهای بسیاری را با بزرگان موسیقی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و جهان منتشر کردهاست که میتوان به آلبوم کنسرتهای «بی تو بسر نمیشود» و «فریاد» اشاره کرد که هردو اثر در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ نامزد دریافت جایزه گرمی شدند. شما باید به این نکته توجه کنید که دنبال کنندگان پیج اگر جعلی و فیک باشند ، به سادگی قابل تشخیص هستند ، برای اینستاگرام این گزینه خوبی نیست و اگر تشخیص دهد شما از فالوور فیک در پیج خود استفاده کرده اید ، این مغایر با شرایط خدمات اینستاگرام است و باعث تعلیق حساب یا حتی ممنوعیت کامل استفاده از اینستاگرام و پیجتان می شود.

Least Interacted With: این گزینه به شما لیست فالویینگ های شما را نشان می دهد که کمترین تعامل را با آنها داشته اید. اگر دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامی خود را به یک متخصص سپرده اید ، باید در مورد واقعی بودن فالوورهای خود تحقیق کنید. یاسر بختیاری همان یاسِ محبوب خودمان است که با وجود زیر زمینی بودن مردم زیادی موسیقی او را گوش می دهند و از کارهایش لذت می برند،یاس از اولین خوانندههای رپ فارسی و نخستین خوانندهٔ رپ فارسی است که در ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت او با ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال کننده یکی از پر مخاطب ترین خوانندگان ایرانی در اینستاگرام است. سعی کنید این روال و داستانی بودن را به طریقی در پستها و استوریهای خود نشان دهید و حتی میتوانید از یک روز قبل از انتشار پست جدید، این اطلاع رسانی را انجام دهید. مثلاً اگر یک وبسایت، یک صفحه فیسبوک فعال، صفحه توییتری پربازدید، کانال تلگرامی و یا کانال یوتیوبی دارید، بهتر است لینک مربوط به آن را به اضافه یک توضیح کوتاه در قسمت بیوگرافی، در پروفایلتان قرار دهید. NatGeo تماشای تصاویر نشنال جئوگرافی یا استفاده از محتوای آن در شبکههای اجتماعی میتوانید به شما این اطمینان را بدهد که محتوایی عالی در انتظار شماست. هشتگ ها را بهعنوان یک سیستم کاتالوگ برای افرادی که هنوز با آنها تعامل ندارید، در نظر بگیرید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما مي شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان مي آورد. تعامل با همکاران و فالوورهایتان به شما در افزایش ویو اینستاگرام کمک زیادی میکند.

شما برای افزایش آمار تعامل و تعداد فالوورهایتان میتوانید از روشهای گوناگونی استفاده کنید که هرکدام به تنهایی یا به صورت ترکیبی میتوانند پاسخگوی نیاز شما باشند. اپلیکیشن دیگری که قصد داریم برای افزایش فالوور به شما معرفی کنیم Followers Pumper نام دارد. بعد از ساخت سه آهنگ نا موفق احمد سعیدی تصمیم گرفت تا به تنهایی به فعالیت خود ادامه دهد و برای استارت کار خود آهنگ وابستت شدم رو منتشر کرد. سیاوش قمیشی تاکنون ۱۸ آلبوم رسمی موسیقی و ۲۰ تک آهنگ و یک موسیقی فیلم منتشر کردهاست. حمیدرضا امیری صفت (زادهٔ ۱۸ مرداد ۱۳۷۲) خوانندهٔ رپ اهل ایران است. سیاوش قمیشی در حال حاضر ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام دارد که در رتبه ۱۸ قرار می گیرد. بهنام بانی با ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده رتبه ۲۱ محبوب ترین خواننده ها را در اینستاگرام در اختیار دارد. سیاوش قمیشی (نام بر پایه شناسنامه ایرانی: سیاوش قُمِشی، زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۲۴ در اهواز) موسیقیدان، آهنگساز، خواننده و ترانهسرای سرشناس ایرانی ساکن لس آنجلس است. علاوه بر اینها، سعی کنید نام کاربری خود را تا آنجا که ممکن است به گونهای انتخاب کنید که جستجوی آن راحت بوده و به نام برندتان نزدیک باشد. نصرالله معین نجفآبادی (زادهٔ ۲۹ دی ۱۳۳۰) که با نام هنری معین شناخته میشود.

نام اصلی ایشان محسن سعیدی کیا و نام هنری او مهراد جم است. او به همراه آرش به ترانه سرایی و آهنگسازی مشغول شد. محتوای ریلز اینستاگرامیتان خاص باشد و با ترندهای اینستاگرامی همراه شوید.2. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و … به عنوان مثال اگر پست هایی که منتشر می کنید در نیم ساعت اول تعامل خوبی نداشته باشد یعنی لایک، کامنت، سیو و اشتراک خوبی نداشته باشد به هیچ وجه برای کل فالوورهای شما نمایش داده نمی شود! این خواننده که به تازگی آلبوم موفق «نگاه» را منتشر کرده است این روزها به برگزاری تور کنسرت های خود در نقاط مختلف ایران مشغول است و پس از آن برای برگزاری تور کانادا به این کشور سفر خواهد کرد. اما علاوهبر آن شما باید با تحقیق و برنامه ریزی سعی کنید محتوایی را که فکر میکنید برای مخاطبان هدف شما جذابیت بیشتری داشه باشد را در قالب پست و استوری منتشر کنید. همچنین میتوانید روزهایی در هفته و ساعاتی در روز را هدف قرار دهید که مخاطبان شما بیشتر در اینستاگرام فعال هستند. یعنی شما میتوانید با خرید یک پیج با تعداد فالورهای بالا، خود را از سختیهای اول راه نجات دهید و بعد از آن برای نگه داشتن فالوورهای موجود و جذب فالوورهای بیشتر تلاش کنید. برای دوستان خود بفرستد و شیر کند. با پیروی از این دستورالعملها، میتوانید کاور پست ایجاد کنید که پستهای شما را در اینستاگرام متمایز کند.

یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که امروزه ابزارهای تحلیلی بسیار زیادی در فضای اینترنت برای بررسی و ارزیابی صفحات اینستاگرام وجود دارند. اگر قصد خرید فالوور واقعی اینستاگرام دارید، فالووریاب یکی از بهترین مراجعی است که میتوانید سراغش بروید. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خودشان را دارند اما اگر با بررسی کامل و استراتژی قبلی پیش بروید قطعا به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. فالوور های بیشتری در بحثی که ساختید شرکت می کنند و ممکن است فالوورهای دیگر خودشان را نیز در پست شما شرکت بدهند. استوری گذاشتن به طور دائم می تواند تاثیرات خود را به همان اندازه بگذارد اما از گذاشتن پست هم غافل نباشید، تولید و انتشار پست های مفید باعث میشود تا مخاطبان شما اهمیت بیشتری به پیج شما بدهند که نتیجه این کار هم افزایش فالوور های اینستاگرامی شما میشود. این ربات کاربرد های متفاوتی به غیر از افزایش فالور دارد از جمله کامنت گذاشتن به همراه منشن خودکار، کنترل پیشرفته فعالیتها در هر ساعت و هدفگذاری برای آنها. اما زمانیکه تعداد فالورهای شما به حد کافی افزایش پیدا کرد و شما متوجه شدید که با محتواهای جذاب توانستهاید مخاطبان خود را به مخاطبان وفادار و دائمی تبدیل کنید میتوانید فالوئینگهای خود را صفر کنید. اگر به سراغ صفحاتی بروید که دنبال کننده های زیادی دارند مخاطبان آن ها به دلیل اعتبار بالای صفحات آن ها و وفاداری به صفحه مورد نظر کمتر به صفحه شما وارد می شوند. پس اگر شما هم به دنبال افزایش فالوورهای پیج خود هستید تا انتها با ما همراه باشید. ببخشید ، آیا شما در مورد هشتگ افزایش فالوور صحبت می کنید؟ همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانوادهای سرشار از موسیقی متولد شد.

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۲، تهران)، با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت میکند.در ۱۳ آبان ۱۳۹۷، شرکت اینستاگرام اعلام کرد که حساب کاربری امیر تتلو را مسدود کرده است زیرا تتلو در روزهای پیش از آن «جملاتی توهینآمیز علیه زنان» نوشته و از هواداران مرد خود خواسته تا «زنان را کتک بزنند یا به آنها توهین کنند». دانشجوی انصرافی دانشگاه است، از با اخلاق ترین بچه های رپ ایران می باشد که از نوجوانی بصورت حرفه ای شروع کرده و با کمپانی های مشهور رپ همکاری کرده است.او هم اکنون ۳ میلیون و ۳۵ هزار دنبال کننده دارد. او که خیلی دیرتر از سایر همکارانش به اینستاگرام پیوست هم اکنون با ۲ میلیون و ۹۲۷ هزار دنبال کننده بیست و هفتمین خواننده محبوب در اینستاگرام است. در گزارش پیش رو نگاهی انداخته ایم به فعالیت های خواننده های پاپ داخلی و محبوب ترین و پرطرفدارترین خواننده ها در غول اشتراک گذاری عکس و تصویر تا جزئیاتی جالب را در اختیار شما قرار دهیم. علی یاسینی خواننده جوان و پرطرفدار ایرانی در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ به دنیا آمده است. مهراد جم در تاریخ ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان متولد شده است. در ادامه، ابتدا به فعالیت هایی که ربات آن ها را در اینستاگرام انجام میدهد اشاره خواهیم کرد و سپس به نحوه تنظیم و ساخت ربات اینستاگرام اینبو خواهیم پرداخت. از آن جایی که همه ی افراد مدارک خواسته شده اینستاگرام را ندارند و به دنبال آن هستند تیم و سایت ایرانی فالو سرویس خدمات تیک آبی اینستاگرام را ارائه میدهد و شما میتوانید با یک کلیک به راحتی آن را دریافت کنید.

او در سال ۱۳۸۲ نخستین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد. باید منتظر بود و دید از بین او و امیر تتلو کدام یک زودتر به مجوز رسمی وزارت ارشاد دست پیدا می کنند. ساسی پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگهایش را انفرادی خوانده و تنظیم آنها را بیشتر به امیرمسعود و سپس به امیر ارشیا سپردهاست. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهریاش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوشواره» به همکاری با او ادامه داد. آرمین زارعی (Armin 2AFM) نیز با خواندن آهنگ «نیستی» به همراه فریدون آسرایی باعث غافلگیری اهالی زیادی از موسیقی و حتی جامعه شد. او از سال ۱۳۷۰ به همراه محمدرضا شجریان در کنسرتهای آمریکا، اروپا و ایران (با تنبک) همراهی کرد و از ۱۳۷۸ به بعد در صحنهٔ کنسرتها به همخوانی با پدرش پرداخت. همچنین صدای او به سریال های خانگی مانند ممنوعه هم راه پیدا کرده است. وجود کسب و کارهای مختلف اینستاگرام را به یک بازار شلوغ جهانی تبدیل کرده است؛ از این رو خرید فالوور ارزان اینستاگرام برای جذب مخاطب بسیار مفید خواهد بود. بنابراین بلافاصله بعد از خرید فالوور اینستاگرام از وبسایتهای معتبر نظیر دیجی فالوور، فالوور بند، فالوور ارزان نباید سریعاً به سراغ تبلیغات بروید. چرا از مرجع فالوور ارزان خرید کنیم؟ چرا باید از وب سایت خرید فالوور اینستاگرام فالوور بخرم ؟

چرا که مخاطبان چنین پیجی عمدتا آقا هستند. چراکه بیشتر فالوورهای آنها مخاطبان هدف شما محسوب میشوند. قیمت تبلیغات در چنین پیج هایی می تواند بسیار بالا بوده و حتی برخی از آنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود. این خواننده در سال های اخیر با انتشار آلبوم هایی چون «اکسیژن»، «من و بارون» و «مدار بی قراری» فعالیت زیادی را در بازار موسیقی کشور داشته است. وی فرزند محمدرضا شجریان است و از کودکی علاقه به موسیقی و ریتم در او نمایان بود تا آن که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگفر به فراگیری تکنیک و شناخت ریتم که اساس موسیقی است پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد. او با ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام محبوب ترین خواننده موسیقی پاپ کشور است. او با ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار دنبال کننده دوازدهمین خواننده محبوب در اینستاگرام است. اولین اثر با حضور او یاد ایام نام دارد که در آن اثر همایون شجریان تنبک نوازی را بر عهده داشتهاست. با این حال، توصیه می شود از تصاویری که حتی بزرگتر هستند استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که هنگام مشاهده بر روی پلتفرم واضح و واضح به نظر می رسند. به هر حال، شبکه های اجتماعی یک استراتژی بلند مدت نیاز دارند.

اینستاگرام نوشت که امنیت کاربرانش «مهمترین مسئولیت» این شرکت است و این شبکه اجتماعی در اجرای قوانین خود بسیار جدی است. ابی در سبکهای مختلف همانند راک، بالاد، موسیقی فولکلور، پاپ، دنس، هاوس و ترنس موسیقی صاحب اثر است. تعامل در اینستاگرام باید در قسمتهای مختلف وجود داشته باشد تا باعث رشد سریع پیج اینستاگرام شما شود. داشتن تبلیغ کنار خرید فالوور باعث میشود بتوانید به تعداد زیادتری فالوور هدفمند جذب کنید. محتوای بصری جذاب در جذب مخاطب در اینستاگرام تاثیر زیادی دارد. در پایان از شما میخواهیم که اگر اینفلوئنسرهای ایرانی دیگری میشناسید که به نظر شما جایشان در این لیست خالی است و محتوای آنها تابع قوانین کشور است، در قسمت نظرات معرفی کنید تا این لیست به تدریج کاملتر و جامعتر شود. این آمار باعث شده تیلور سویفت در لیست افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان قرار بگیرد. حصین برای تحصیل به ارمنستان رفت و در آنجا با صادق و علی مجیدی آشنا شد که باعث خلق آثاری در رپ فارسی شد که هنر علی مجیدی و موسیقیهای تلفیقی او نقش بسزایی در این امر داشت. به طور مثال نمی توان از فالوورهای پیج لباس انتظار داشت که فالوور پیج بورس شوند و فعال نیز باشند. آیا می توان پس از افزایش فالوور به روش خرید نیز جشن گرفت؟ همچنین شرکت در کمپینهای تبلیغاتی برای افزایش فالوور پیجهایی که تعداد فالوور نسبتا زیادی دارند نیز میتواند یک روش بسیار عالی محسوب شود. او ترانه سرا، تنظیم کننده و آهنگ ساز نیز هست و همچنین سبک خاصی را برای خود به وجود آورده است. سعی کنید کاور پستهای شما درعین زیبایی از یک نظم خاصی برخوردار باشند تا در اولین نگاه مخاطب را به خود جذب کند.

رضا بهرام خواننده محبوب پاپ ایرانی، با اجرای تیتراژ پایانی سریال ممنوعه، آهنگ مو به مو، به شهرت خاصی رسید. محسن یگانه با ۳ میلیون و ۳۴ هزار دنبال کننده بیست و پنجمین خواننده محبوب در اینستاگرام است. در کنار خرید فالوور اینستاگرام و تولید محتوا، تبلیغات هم سهم بسزایی در بالا رفتن میزان تعامل و رشد پیج های اینستاگرامی ایفا میکند. در این روش برای رشد فالوور خارجی اینستاگرام استفاده از هشتگ های مناسب و دنبال کردن صفحه های بین المللی مرتبط در حوزه ی فعالیت شما کمک کننده است. استفاده از نام کاربری و نام خوانا و مرتبط با پیج که بتوان آن را براحتی به خاطر سپرد. محسن ابراهیم زاده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ در تهران ، در سال ۹۶ برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت وی را به محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد. سپهر خلسه (sepehr khalse) رپر ایرانی متولد ۱۷ مرداد ماه ۱۳۶۷ است، سپهر هم اکنون در کانادا زندگی میکند. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد.او از ۱۳۷۶ وارد واحد موسیقی صدا و سیما شد و در آنجا مشغول به کار شد ولی کارهایش برای کسب مجوز مشکل داشتند. با توجه به مضمون اشعار مجید خراطها بخش عظیمی از هوادارانش را افراد احساسی در برمی گیرند “مجید خراطها” از معدود هنرمندانی است که توانایی خوانش به سبک “چپ کوک” را دارد و تمامی گوشه های موسیقی را بلد بوده و در مقطع خود خواننده ی بسیار توانمند و دارای حنجره ای بسیار قدرتمند میباشد او از ایران برای اولین بار برنده جایزه گلدن سانگ کانادا بوده و از توانایی های عجیب این هنرمند “بداهه خوانی” بر روی صحنه و گاهاً اجرای بدون میکروفون او را نیز میتوان به زبان آورد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، با خرید فالوور ارزان، فالوور فیک خریداری نخواهید کرد.

این روش به شما کمک خواهد کرد که در هر زمان و بدون برنامه بتوانید افرادی را به پیج خود جذب کنید. بابک جهانبخش این روز ها درگیر تور کنسرت های خود در اقصی نقاط کشور است، همچنین این خواننده زمان زیادی را با پسرش «آرتا» و همسرش می گذراند. پست چهارم او در حال حاضر 120000 بازدید از صفحه پس از 6 روز دریافت کرده است که کمتر از 1٪ از کل دنبال کنندگان او است. در همین راستا آن ها اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کرده و تمام تلاش خود را می کنند تا تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهند. یکی از اصلیترین عوامل تاثیرگذار در پیشرفت پیجهای کاری، افزایش فالوورها است. آهنگ «ساقیا» از او یکی از پربازدیدترین موزیک ویدیوهای فارسی در یوتیوب است. او اجراهای زنده متعددی در صدا و سیما داشته است. برای جذب فالوئر در اینستاگرام باید هوشمندانهتر عمل کنید. فرآیند غیرفعال کردن دریافت اعلان برای پستهای جدید نیز کار سادهای اســت و همان مراحلی که به آن اشاره کردیم را دنبال کــنید. از آثار او می توان به الو خدا، تو دلی، عجایب شهر، سندروم دیو (با همراهی شایان اشراقی)، شاهکش (تیتراژ پایانی فیلم شاهکش) و اشاره کرد. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، رعایت برخی از نکات در تولید و انتشار محتوا میتواند تاثیر خوبی در رفتن پستها به اکسپلور و جذب فالوور داشته باشد. اما همانطور که میدانید جذب فالوور بخصوص در روزهای اول که تعداد فالورهای شما صفر و یا تک رقمی است بسیار سخت است. همانطور که دیدیم فالوورهای فیک میتوانند برای کسبوکارتان فاجعهساز باشد. یکی از پاسخها برای سوال چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم این است که پروفایل جذاب و کاربر پسندی داشته باشید. «سیروان خسروی» خواننده و تنظیم کننده سرشناس موسیقی پاپ یکی از محبوب ترین خواننده های شبکه مجازی اینستاگرام است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 1515
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1235
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4863
  • بازدید ماه : 11423
  • بازدید سال : 177471
  • بازدید کلی : 625935
  • کدهای اختصاصی