loading...

رخ

بازدید : 276
شنبه 8 بهمن 1401 زمان : 9:51

در سپتامبر 2021، نتفلیکس از پخش فیلم ها و سریال های خود در سال 2022 خبر داد و مانند همیشه طرفداران خود را شگفت زده کرد. البته لازم به ذکر است که برخی از این برنامه ها قرار بود در سال 2021 به صورت آنلاین عرضه شوند که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شدند.

نتفلیکس با انتشار این خبر اعلام کرد که سال 2022 یکی از باشکوه ترین سال های این پلتفرم خواهد بود و سال آینده برنامه های بسیار جذاب و سرگرم کننده ای خواهد داشت.

اول بریم سراغ برنامه هایی که بقیه سال 2021 پخش میشه. یعنی فصل جدید The Witcher، You، Cowboy Bebop، Locke And Key، Money Heist و برنامه های هیجان انگیز دیگه. اما در این مقاله تمرکز اصلی ما بر روی برنامه های سال آینده، 2022 است.

البته بسیاری از طرفداران فیلم ها و سریال ها منتظر ادامه سریال های اصلی نتفلیکس مانند Stranger Things، The Crown و ... هستند، اما باید بدانید که نتفلیکس هرگز طرفداران خود را ناامید نمی کند.
قبل از معرفی برنامه ها به این نکته اشاره کنیم که می توانید یک اکانت نتفلیکس از اکانتی شاپ خریداری کنید.

1. فصل 4 اوزارک

این سریال یکی از سریال هایی بود که به دلیل کرونا به تعویق افتاد، اما نتفلیکس رسما اعلام کرد که فصل چهارم این سریال در سال 2022 منتشر خواهد شد. در سال 2021 و نیمی از آن در سال 2022 منتشر شد، اما طبق گفته نتفلیکس، این نسخه به طور کامل لغو شده است.

همانطور که می دانید اوزارک همیشه در جوایز امی عملکرد خوبی داشته و توانسته رای دهندگان زیادی را به خود جذب کند، با این حال انتظار می رود که تا قبل از می 2022، نیمه اول فصل 4 و نیم فصل دوم در تابستان یا اوایل فصل اجرا شود. . فرود آمدن (البته لازم به ذکر است که تولید این فصل از سریال از سال 2020 آغاز شد اما به دلیل شرایط کرونا با موانع زیادی روبرو شد).
پس منتظر فصل چهارم این سریال بی نظیر Ozark در سال آینده باشید.

2. سریال فصل 4 Stranger Things

حتما با این سریال پرطرفدار آشنا هستید و می دانید که طرفداران زیادی به خصوص در بین جوانان دارد. در جشنواره TUDUM (جشنواره ای چند فرهنگی که نتفلیکس اغلب اخبار و اخبار خوب درباره فیلم ها و سریال های خود را ارائه می دهد) در آگوست 2021، نتفلیکس از انتشار فصل 4 این سریال در سال 2022 و همچنین مرورگر خود خبر داد. منتشر شد.

مهمتر از همه، نتفلیکس هنوز تاریخ خاصی را اعلام نکرده است و فقط گفته است که فصل 4 در سال 2022 منتشر خواهد شد. با این حال، یک سری شایعات در مورد انتشار این فصل در فوریه 2022 منتشر شده است (لازم به ذکر است که فصل این سریال از سپتامبر 2021 شروع شده است).

بنابراین، منتظر فصل چهارم Stranger Things در سال 2022 باشید.

3. قسمت 4 از سریال رودخانه ها

شاید این سریال در ایران طرفداران زیادی نداشته باشد اما یکی از پرطرفدارترین سریال های نتفلیکس است و فصل سوم آن جزو پربیننده ترین برنامه های نتفلیکس بود. در سپتامبر 2021، نتفلیکس اعلام کرد که این سریال برای فصل های 4 و 5 تمدید شده است.

علاوه بر این، فصل چهارم آن در تابستان 2022 منتشر خواهد شد و اگر برنامه ساخت سریال به خوبی پیش برود، فصل پنجم آن نیز اواخر منتشر خواهد شد. 2022. یعنی دو فصل در یک سال!

بنابراین، منتظر فصل ۴ و حتی فصل ۵ سریال ویرجین ریور در سال ۲۰۲۲ باشید.

4. فصل 3 سریال The Outer Banks

تاریخ دقیق انتشار فصل 3 این سریال به طور رسمی مشخص نشده است، اما انتظار می رود فصل سوم این سریال در اواسط سال 2022 (2020 و 2021) منتشر شود.

یکی از شایعات این است که فصل سوم این سریال در تابستان 2022 منتشر می شود و دلیل آن هم این است که در این فصل نوجوانان از مدرسه خارج می شوند و وقت آزاد برای تماشای سریال مورد علاقه خود دارند (90 درصد طرفداران). این سریال) یک سریال کوچک است).

پس باید منتظر فصل سوم سریال Outer Banks در سال 2022 باشیم.

5. فصل 3 سریال I'm Dead

این سریال که یک کمدی تاریک در نظر گرفته می شود، یک سریال اصلی نتفلیکس است که نامزد جایزه امی شده است. سریال Dead To Me برای فصل 3 و 4 تمدید شده است و ما منتظر فصل 3 در سال 2022 خواهیم بود.

6. فصل 2 ماگنولیاهای شیرین

فصل اول این سریال در می 2020 منتشر شد و به سرعت به یکی از 10 سریال پربیننده نتفلیکس تبدیل شد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط نتفلیکس، فصل دوم این سریال در حال ساخت است و قرار است در پایان سال ۲۰۲۲ منتشر شود و باید شخصیت های جدید و جذاب تری به داستان اضافه شوند.

پس منتظر فصل دوم Sweet Magnolias در سال 2022 باشید.

7. فصل 5 سریال The Crown

نتفلیکس در TUDUM (جشنواره در بالا توضیح داده شد) اعلام کرد که فصل 5 یکی از محبوب ترین سریال های جهان، The Crown، در نوامبر 2022 منتشر می شود و انتظار می رود این سریال یکی از محبوب ترین برنامه ها باشد. در نتفلیکس. در سال 2022 خواهد بود. این سریال با ازدواج ملکه الیزابت در سال 1947 شروع می شود و داستان را تا سال 1990 به بهترین شکل ممکن ادامه می دهد، بنابراین باید دید آنها برای فصل 5 چه خواهند آورد.
به این ترتیب منتظر فصل 5 سریال فوق العاده زیبای The Crown در سال 2022 باشید.

8. فصل 2 بریجرتون

اولین فصل این سریال در کریسمس 2020 پخش شد و بلافاصله پس از انتشار برای فصل دوم تمدید شد. این سریال بر اساس رمانی نوشته جولیا کوین (نمایشنامه نویس ۵۱ ساله تاریخی که نوشته هایش به ۲۹ زبان مختلف ترجمه شده است) ساخته شده است.
این سریال برای فصل های 3 و 4 نیز تمدید شده است، اما تاریخ دقیقی برای انتشار اعلام نشده است.

پس منتظر فصل دوم بریجرتون در سال 2022 باشید.

9. فصل 2 سریال عروسک روسی

فصل اول این سریال در فوریه 2019 منتشر شد و تولید آن به دلایل مختلف متوقف شده است، اما نتفلیکس در TUDUM اعلام کرده است که فصل دوم این سریال را در سال آینده منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، این سریال در جوایز امی 2019 عملکرد بسیار خوبی داشت و می تواند نامزد چندین جایزه شود.

بنابراین، منتظر فصل 2 سریال عروسک روسی در سال 2022 باشید.

10. فصل سوم از سری چتر

این سریال یکی از قوی ترین و محبوب ترین سریال های ابرقهرمانی (البته عمدتاً در زمینه کمیک) است که فصل اول آن در سال 2019 به عنوان یکی از تولیدات اصلی نتفلیکس منتشر شد. داستان این سریال درباره اعضای خانواده ای است که دارای قدرت های ماوراء طبیعی هستند و پس از مرگ پدرشان باید راز مرگ او را فاش کنند، رازی که با تهدیدی بزرگ برای دنیا همراه است.
بنابراین، منتظر سریال شگفت انگیز Umbrella Academy فصل 3 در سال 2022 باشید.

11. قسمت 7 از سری گریس و فرانکی

طبق اخبار منتشر شده توسط نتفلیکس، فصل هفتم این سریال در سال 2022 منتشر خواهد شد و دوباره دو نفر دوست داشتنی فرانکی و گریس را خواهیم داشت. ظاهرا فصل 7 این سریال دارای 16 قسمت خواهد بود که بیشترین تعداد قسمت در یک فصل در بین کمدی های منتشر شده توسط نتفلیکس است.
قسمت اول فصل 7 در ژانویه 2022 و قسمت دوم در پاییز یا تابستان 2022 منتشر خواهد شد.

پس منتظر فصل هفتم سریال گریس و فرانکی در سال 2022 باشید.

12. قسمت 2 از سری Raising Dion

این سریال تا حد زیادی دست کم گرفته‌شده‌ترین سریال اصلی نتفلیکس است (مثل شخص یا چیزی که کمتر از آنچه شایسته است به آن توجه می‌شود) و فصل اول آن در اکتبر 2019 منتشر شد، اگرچه بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این اتفاق نیفتاد، اما طرفداران اختصاصی خود را دارد. پیدا شد و نتفلیکس سریال را برای فصل 2 تمدید کرد. تولید فصل 2 این سریال در ژانویه 2021 آغاز شد و انتظار می رود در اوایل سال 2022 پخش شود.

بنابراین، منتظر ظهور فصل 2 دیون در سال 2022 باشید.

13. هرگز من هرگز فصل 3

درست یک ماه پس از پخش فصل دوم سریال، در آگوست 2021، نتفلیکس اعلام کرد که سریال را برای فصل سوم تمدید کرده است. فصل 1 و 2 این سریال با استقبال خوبی روبرو شد و به موفقیت بزرگی برای نتفلیکس تبدیل شد. انتظار می رود فصل 3 این سریال توسط نتفلیکس در آوریل 2022 منتشر شود.

بنابراین، قطعا منتظر فصل 3 در سال 2022 باشید.

14. دایره 4-فصلی

نتفلیکس فصل 3 این سریال را در تاریخ 8 سپتامبر 2021 منتشر کرد و پس از دریافت این برنامه، برای فصل های 4 و 5 تمدید شد! البته هنوز خبری از زمان دقیق پخش فصل 4 این سریال اعلام نشده است اما به احتمال زیاد پخش آن از بهار سال 2022 آغاز خواهد شد.

پس منتظر فصل چهارم سریال «دایره» در سال 2022 باشید.

15. فصل 2 سریال دندون شیرین

یکی از محبوب ترین سریال های سال 2021 سریال دندون شیرین بر اساس کمدی دی سی است. نتفلیکس سریال را برای فصل دوم ادامه داده است و انتظار می رود حداکثر تا تابستان یا پاییز 2022 منتشر شود.
پس لطفا منتظر فصل 2 سریال Sweet Tooth در سال 2022 باشید.

16. فصل 4 و 5 سریال Cobra Kai

یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس در سال های اخیر سریال Cobra Kai است که فصل سوم آن در سال 2021 پخش شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. حالا پس از تمام شایعات، نتفلیکس اعلام کرده است که هر دو فصل ۴ و ۵ در سال ۲۰۲۱ تولید خواهند شد و انتظار می‌رود در تابستان ۲۰۲۲ منتشر شود.
پس منتظر فصل 4 و 5 سریال Cobra Kai در سال 2022 باشید.

17. فصل 2 سریال Fate: The Winx Saga

در سال 2021، نتفلیکس یکی دیگر از نسخه های اصلی خود را منتشر کرد (البته این سریال بر اساس انیمیشن Winx Club ساخته شده است) و بینندگان زیادی آن را دیدند. اما این سریال نتوانست نظر منتقدان را راضی کند و نمرات پایینی از آنها دریافت کرد. با این حال، به دلیل محبوبیت این سریال، نتفلیکس آن را برای فصل دوم تمدید کرده است و انتظار می رود فصل دوم در ژانویه یا مارس 2022 پخش شود.

بنابراین، منتظر Fate: The Winx Saga Season 2 در سال 2022 باشید.

18. فصل 2 سریال Shadow and Bone

سریال Shadow and Bone یکی از برنامه هایی است که حتی قبل از پخش آن طرفداران زیادی را به خود جذب می کند و می تواند با پخش فصل 1 در سال 2021 و صد در صد با چنین استقبالی ارزش خود را ثابت کند. نتفلیکس تمدید شد. این سریال برای فصل 2 است. این سریال بر اساس رمان های Shadow And Bone و Six Of Crows نوشته لی باردوگو ساخته شده است.

تولید فصل 2 این سریال از ماه آینده آغاز می شود و انتظار می رود تا تابستان 2022 آماده شود.
در اینجا نحوه انتظار برای فصل دوم سریال Shadow And Bone در سال 2022 آمده است

19. فصل 2 جینی و جورجیا

به طور کلی سریال های پرطرفدار دو دسته هستند، یک دسته آنهایی هستند که از لحظه ورود معروف هستند و یا به مرور زمان به محبوبیت تبدیل می شوند و دسته دیگر آنهایی هستند که مدتی طول می کشد تا محبوبیت پیدا کنند، جن و جورجیا در زیر مجموعه قرار دارند. این دسته اولین است و از ابتدای سریال به یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شده است.

فصل دوم این سریال حداکثر تا تابستان 2022 قابل مشاهده است و با قدرت بیشتری باز می گردد.
پس منتظر فصل 2 Ginny And Georgia 2022 باشید.

20. فصل 6 سریال Peaky Blinders

بله، به سریالی رسیدیم که می توان از آن به عنوان یکی از 5 سریال برتر دهه یاد کرد و آنقدر طرفداران زیادی پیدا کرد که در دو سه سال اخیر به پرمخاطب ترین سریال در اکثر کشورهای جهان تبدیل شده است. . فصل پنجم Peaky Blinders در سال 2019 منتشر شد و به دلیل شرایط کرونا برای ادامه تولید با مشکلات زیادی مواجه شد، اما ما خبرهای خوبی را برای شما به ارمغان می آوریم (توجه داشته باشید که فصل ششم آخرین فصل این سریال خواهد بود).

نتفلیکس تایید کرده است که تولید فصل 6 از ژانویه 2021 آغاز شده است و تمام تلاش خود را می کنند تا این فصل را در اسرع وقت برای مخاطبان آماده کنند.
بنابراین، منتظر فصل ششم Peaky Blinders در سال 2022 باشید.

21. سری Sandman

اطلاعات زیادی از این سریال در دست نیست و فقط می دانیم که یکی از محصولات اصلی و جدید نتفلیکس است که تولید آن از سال 2021 آغاز شده و در سال 2022 منتشر خواهد شد. طرفداران نتفلیکس به دلیل بازیگران و نوع داستان انتظار زیادی از این سریال دارند و پیش بینی می کنند که یکی از سریال های موفق سال باشد.
بنابراین منتظر دنباله The Sandman در سال 2022 باشید.

22. سریال Viking: Valhöll

البته همه شما در مورد وایکینگ های شگفت انگیز که توسط کانال History پخش شد می دانید و احتمالاً می دانید که نتفلیکس قرار بود وایکینگ ها را تبدیل کند: Valhalla اما به دلیل کرونا متوقف شد. وضعیت و اکنون نتفلیکس اعلام کرد که این سریال را در نیمه اول سال 2022 منتشر خواهند کرد. ما معتقدیم که این سریال حداقل 3 فصل خواهد داشت و می تواند مانند سریال وایکینگ ها انجام دهد.
پس منتظر Vikings: Valhalla در 2022 باشید.

23. فصل 4 از مجموعه مانیفست

فصل چهارم این سریال نیز در پاییز 2022 از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد و سوال اینجاست که آیا به خوبی 3 فصل قبلی خواهد بود یا خیر؟! دو چیز را فراموش نکنید: اول اینکه فصل 4 آخرین فصل این سریال خواهد بود. دوم اینکه این فصل 20 قسمت خواهد داشت که به احتمال زیاد در دو قسمت منتشر خواهد شد.
بنابراین، منتظر فصل 4 Manifest در سال 2022 باشید.

24. فصل 2 سریال Squid Game

حالا وقت آن است که در مورد بازی معروف و محبوب Squid 2021 و آینده آن صحبت کنیم. این سریال یکی از پربیننده ترین های تاریخ نتفلیکس بوده است و در حال حاضر بسیاری از طرفداران این فیلم و سریال خواهان فصل آن هستند.

متاسفانه هیچ خبر رسمی از نتفلیکس در مورد ساخت فصل 2 منتشر نشده است، اما سریالی با چنین نقدهای بالایی فصل های بعدی خواهد داشت و به احتمال زیاد در اواخر سال 2022 شاهد فصل دوم آن خواهیم بود. البته ممکن است تا سال 2023 پخش نشود، اما در حال حاضر، طرفداران نتفلیکس امیدوارند که فصل دوم بازی Squid در اواخر سال 2022 از راه برسد.

در نهایت اگر قصد ساخت و خرید اکانت نتفلیکس را دارید باید بگویم که از برنامه های نتفلیکس با اضافه شدن زیرنویس فارسی لذت خواهید برد. اگر می‌خواهید بدانید چه اشتراک‌هایی در نتفلیکس وجود دارد، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

در سپتامبر 2021، نتفلیکس از پخش فیلم ها و سریال های خود در سال 2022 خبر داد و مانند همیشه طرفداران خود را شگفت زده کرد. البته لازم به ذکر است که برخی از این برنامه ها قرار بود در سال 2021 به صورت آنلاین عرضه شوند که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شدند.

نتفلیکس با انتشار این خبر اعلام کرد که سال 2022 یکی از باشکوه ترین سال های این پلتفرم خواهد بود و سال آینده برنامه های بسیار جذاب و سرگرم کننده ای خواهد داشت.

اول بریم سراغ برنامه هایی که بقیه سال 2021 پخش میشه. یعنی فصل جدید The Witcher، You، Cowboy Bebop، Locke And Key، Money Heist و برنامه های هیجان انگیز دیگه. اما در این مقاله تمرکز اصلی ما بر روی برنامه های سال آینده، 2022 است.

البته بسیاری از طرفداران فیلم ها و سریال ها منتظر ادامه سریال های اصلی نتفلیکس مانند Stranger Things، The Crown و ... هستند، اما باید بدانید که نتفلیکس هرگز طرفداران خود را ناامید نمی کند.
قبل از معرفی برنامه ها به این نکته اشاره کنیم که می توانید یک اکانت نتفلیکس از اکانتی شاپ خریداری کنید.

1. فصل 4 اوزارک

این سریال یکی از سریال هایی بود که به دلیل کرونا به تعویق افتاد، اما نتفلیکس رسما اعلام کرد که فصل چهارم این سریال در سال 2022 منتشر خواهد شد. در سال 2021 و نیمی از آن در سال 2022 منتشر شد، اما طبق گفته نتفلیکس، این نسخه به طور کامل لغو شده است.

همانطور که می دانید اوزارک همیشه در جوایز امی عملکرد خوبی داشته و توانسته رای دهندگان زیادی را به خود جذب کند، با این حال انتظار می رود که تا قبل از می 2022، نیمه اول فصل 4 و نیم فصل دوم در تابستان یا اوایل فصل اجرا شود. . فرود آمدن (البته لازم به ذکر است که تولید این فصل از سریال از سال 2020 آغاز شد اما به دلیل شرایط کرونا با موانع زیادی روبرو شد).
پس منتظر فصل چهارم این سریال بی نظیر Ozark در سال آینده باشید.

2. سریال فصل 4 Stranger Things

حتما با این سریال پرطرفدار آشنا هستید و می دانید که طرفداران زیادی به خصوص در بین جوانان دارد. در جشنواره TUDUM (جشنواره ای چند فرهنگی که نتفلیکس اغلب اخبار و اخبار خوب درباره فیلم ها و سریال های خود را ارائه می دهد) در آگوست 2021، نتفلیکس از انتشار فصل 4 این سریال در سال 2022 و همچنین مرورگر خود خبر داد. منتشر شد.

مهمتر از همه، نتفلیکس هنوز تاریخ خاصی را اعلام نکرده است و فقط گفته است که فصل 4 در سال 2022 منتشر خواهد شد. با این حال، یک سری شایعات در مورد انتشار این فصل در فوریه 2022 منتشر شده است (لازم به ذکر است که فصل این سریال از سپتامبر 2021 شروع شده است).

بنابراین، منتظر فصل چهارم Stranger Things در سال 2022 باشید.

3. قسمت 4 از سریال رودخانه ها

شاید این سریال در ایران طرفداران زیادی نداشته باشد اما یکی از پرطرفدارترین سریال های نتفلیکس است و فصل سوم آن جزو پربیننده ترین برنامه های نتفلیکس بود. در سپتامبر 2021، نتفلیکس اعلام کرد که این سریال برای فصل های 4 و 5 تمدید شده است.

علاوه بر این، فصل چهارم آن در تابستان 2022 منتشر خواهد شد و اگر برنامه ساخت سریال به خوبی پیش برود، فصل پنجم آن نیز اواخر منتشر خواهد شد. 2022. یعنی دو فصل در یک سال!

بنابراین، منتظر فصل ۴ و حتی فصل ۵ سریال ویرجین ریور در سال ۲۰۲۲ باشید.

4. فصل 3 سریال The Outer Banks

تاریخ دقیق انتشار فصل 3 این سریال به طور رسمی مشخص نشده است، اما انتظار می رود فصل سوم این سریال در اواسط سال 2022 (2020 و 2021) منتشر شود.

یکی از شایعات این است که فصل سوم این سریال در تابستان 2022 منتشر می شود و دلیل آن هم این است که در این فصل نوجوانان از مدرسه خارج می شوند و وقت آزاد برای تماشای سریال مورد علاقه خود دارند (90 درصد طرفداران). این سریال) یک سریال کوچک است).

پس باید منتظر فصل سوم سریال Outer Banks در سال 2022 باشیم.

5. فصل 3 سریال I'm Dead

این سریال که یک کمدی تاریک در نظر گرفته می شود، یک سریال اصلی نتفلیکس است که نامزد جایزه امی شده است. سریال Dead To Me برای فصل 3 و 4 تمدید شده است و ما منتظر فصل 3 در سال 2022 خواهیم بود.

6. فصل 2 ماگنولیاهای شیرین

فصل اول این سریال در می 2020 منتشر شد و به سرعت به یکی از 10 سریال پربیننده نتفلیکس تبدیل شد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط نتفلیکس، فصل دوم این سریال در حال ساخت است و قرار است در پایان سال ۲۰۲۲ منتشر شود و باید شخصیت های جدید و جذاب تری به داستان اضافه شوند.

پس منتظر فصل دوم Sweet Magnolias در سال 2022 باشید.

7. فصل 5 سریال The Crown

نتفلیکس در TUDUM (جشنواره در بالا توضیح داده شد) اعلام کرد که فصل 5 یکی از محبوب ترین سریال های جهان، The Crown، در نوامبر 2022 منتشر می شود و انتظار می رود این سریال یکی از محبوب ترین برنامه ها باشد. در نتفلیکس. در سال 2022 خواهد بود. این سریال با ازدواج ملکه الیزابت در سال 1947 شروع می شود و داستان را تا سال 1990 به بهترین شکل ممکن ادامه می دهد، بنابراین باید دید آنها برای فصل 5 چه خواهند آورد.
به این ترتیب منتظر فصل 5 سریال فوق العاده زیبای The Crown در سال 2022 باشید.

8. فصل 2 بریجرتون

اولین فصل این سریال در کریسمس 2020 پخش شد و بلافاصله پس از انتشار برای فصل دوم تمدید شد. این سریال بر اساس رمانی نوشته جولیا کوین (نمایشنامه نویس ۵۱ ساله تاریخی که نوشته هایش به ۲۹ زبان مختلف ترجمه شده است) ساخته شده است.
این سریال برای فصل های 3 و 4 نیز تمدید شده است، اما تاریخ دقیقی برای انتشار اعلام نشده است.

پس منتظر فصل دوم بریجرتون در سال 2022 باشید.

9. فصل 2 سریال عروسک روسی

فصل اول این سریال در فوریه 2019 منتشر شد و تولید آن به دلایل مختلف متوقف شده است، اما نتفلیکس در TUDUM اعلام کرده است که فصل دوم این سریال را در سال آینده منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، این سریال در جوایز امی 2019 عملکرد بسیار خوبی داشت و می تواند نامزد چندین جایزه شود.

بنابراین، منتظر فصل 2 سریال عروسک روسی در سال 2022 باشید.

10. فصل سوم از سری چتر

این سریال یکی از قوی ترین و محبوب ترین سریال های ابرقهرمانی (البته عمدتاً در زمینه کمیک) است که فصل اول آن در سال 2019 به عنوان یکی از تولیدات اصلی نتفلیکس منتشر شد. داستان این سریال درباره اعضای خانواده ای است که دارای قدرت های ماوراء طبیعی هستند و پس از مرگ پدرشان باید راز مرگ او را فاش کنند، رازی که با تهدیدی بزرگ برای دنیا همراه است.
بنابراین، منتظر سریال شگفت انگیز Umbrella Academy فصل 3 در سال 2022 باشید.

11. قسمت 7 از سری گریس و فرانکی

طبق اخبار منتشر شده توسط نتفلیکس، فصل هفتم این سریال در سال 2022 منتشر خواهد شد و دوباره دو نفر دوست داشتنی فرانکی و گریس را خواهیم داشت. ظاهرا فصل 7 این سریال دارای 16 قسمت خواهد بود که بیشترین تعداد قسمت در یک فصل در بین کمدی های منتشر شده توسط نتفلیکس است.
قسمت اول فصل 7 در ژانویه 2022 و قسمت دوم در پاییز یا تابستان 2022 منتشر خواهد شد.

پس منتظر فصل هفتم سریال گریس و فرانکی در سال 2022 باشید.

12. قسمت 2 از سری Raising Dion

این سریال تا حد زیادی دست کم گرفته‌شده‌ترین سریال اصلی نتفلیکس است (مثل شخص یا چیزی که کمتر از آنچه شایسته است به آن توجه می‌شود) و فصل اول آن در اکتبر 2019 منتشر شد، اگرچه بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این اتفاق نیفتاد، اما طرفداران اختصاصی خود را دارد. پیدا شد و نتفلیکس سریال را برای فصل 2 تمدید کرد. تولید فصل 2 این سریال در ژانویه 2021 آغاز شد و انتظار می رود در اوایل سال 2022 پخش شود.

بنابراین، منتظر ظهور فصل 2 دیون در سال 2022 باشید.

13. هرگز من هرگز فصل 3

درست یک ماه پس از پخش فصل دوم سریال، در آگوست 2021، نتفلیکس اعلام کرد که سریال را برای فصل سوم تمدید کرده است. فصل 1 و 2 این سریال با استقبال خوبی روبرو شد و به موفقیت بزرگی برای نتفلیکس تبدیل شد. انتظار می رود فصل 3 این سریال توسط نتفلیکس در آوریل 2022 منتشر شود.

بنابراین، قطعا منتظر فصل 3 در سال 2022 باشید.

14. دایره 4-فصلی

نتفلیکس فصل 3 این سریال را در تاریخ 8 سپتامبر 2021 منتشر کرد و پس از دریافت این برنامه، برای فصل های 4 و 5 تمدید شد! البته هنوز خبری از زمان دقیق پخش فصل 4 این سریال اعلام نشده است اما به احتمال زیاد پخش آن از بهار سال 2022 آغاز خواهد شد.

پس منتظر فصل چهارم سریال «دایره» در سال 2022 باشید.

15. فصل 2 سریال دندون شیرین

یکی از محبوب ترین سریال های سال 2021 سریال دندون شیرین بر اساس کمدی دی سی است. نتفلیکس سریال را برای فصل دوم ادامه داده است و انتظار می رود حداکثر تا تابستان یا پاییز 2022 منتشر شود.
پس لطفا منتظر فصل 2 سریال Sweet Tooth در سال 2022 باشید.

16. فصل 4 و 5 سریال Cobra Kai

یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس در سال های اخیر سریال Cobra Kai است که فصل سوم آن در سال 2021 پخش شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. حالا پس از تمام شایعات، نتفلیکس اعلام کرده است که هر دو فصل ۴ و ۵ در سال ۲۰۲۱ تولید خواهند شد و انتظار می‌رود در تابستان ۲۰۲۲ منتشر شود.
پس منتظر فصل 4 و 5 سریال Cobra Kai در سال 2022 باشید.

17. فصل 2 سریال Fate: The Winx Saga

در سال 2021، نتفلیکس یکی دیگر از نسخه های اصلی خود را منتشر کرد (البته این سریال بر اساس انیمیشن Winx Club ساخته شده است) و بینندگان زیادی آن را دیدند. اما این سریال نتوانست نظر منتقدان را راضی کند و نمرات پایینی از آنها دریافت کرد. با این حال، به دلیل محبوبیت این سریال، نتفلیکس آن را برای فصل دوم تمدید کرده است و انتظار می رود فصل دوم در ژانویه یا مارس 2022 پخش شود.

بنابراین، منتظر Fate: The Winx Saga Season 2 در سال 2022 باشید.

18. فصل 2 سریال Shadow and Bone

سریال Shadow and Bone یکی از برنامه هایی است که حتی قبل از پخش آن طرفداران زیادی را به خود جذب می کند و می تواند با پخش فصل 1 در سال 2021 و صد در صد با چنین استقبالی ارزش خود را ثابت کند. نتفلیکس تمدید شد. این سریال برای فصل 2 است. این سریال بر اساس رمان های Shadow And Bone و Six Of Crows نوشته لی باردوگو ساخته شده است.

تولید فصل 2 این سریال از ماه آینده آغاز می شود و انتظار می رود تا تابستان 2022 آماده شود.
در اینجا نحوه انتظار برای فصل دوم سریال Shadow And Bone در سال 2022 آمده است

19. فصل 2 جینی و جورجیا

به طور کلی سریال های پرطرفدار دو دسته هستند، یک دسته آنهایی هستند که از لحظه ورود معروف هستند و یا به مرور زمان به محبوبیت تبدیل می شوند و دسته دیگر آنهایی هستند که مدتی طول می کشد تا محبوبیت پیدا کنند، جن و جورجیا در زیر مجموعه قرار دارند. این دسته اولین است و از ابتدای سریال به یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شده است.

فصل دوم این سریال حداکثر تا تابستان 2022 قابل مشاهده است و با قدرت بیشتری باز می گردد.
پس منتظر فصل 2 Ginny And Georgia 2022 باشید.

20. فصل 6 سریال Peaky Blinders

بله، به سریالی رسیدیم که می توان از آن به عنوان یکی از 5 سریال برتر دهه یاد کرد و آنقدر طرفداران زیادی پیدا کرد که در دو سه سال اخیر به پرمخاطب ترین سریال در اکثر کشورهای جهان تبدیل شده است. . فصل پنجم Peaky Blinders در سال 2019 منتشر شد و به دلیل شرایط کرونا برای ادامه تولید با مشکلات زیادی مواجه شد، اما ما خبرهای خوبی را برای شما به ارمغان می آوریم (توجه داشته باشید که فصل ششم آخرین فصل این سریال خواهد بود).

نتفلیکس تایید کرده است که تولید فصل 6 از ژانویه 2021 آغاز شده است و تمام تلاش خود را می کنند تا این فصل را در اسرع وقت برای مخاطبان آماده کنند.
بنابراین، منتظر فصل ششم Peaky Blinders در سال 2022 باشید.

21. سری Sandman

اطلاعات زیادی از این سریال در دست نیست و فقط می دانیم که یکی از محصولات اصلی و جدید نتفلیکس است که تولید آن از سال 2021 آغاز شده و در سال 2022 منتشر خواهد شد. طرفداران نتفلیکس به دلیل بازیگران و نوع داستان انتظار زیادی از این سریال دارند و پیش بینی می کنند که یکی از سریال های موفق سال باشد.
بنابراین منتظر دنباله The Sandman در سال 2022 باشید.

22. سریال Viking: Valhöll

البته همه شما در مورد وایکینگ های شگفت انگیز که توسط کانال History پخش شد می دانید و احتمالاً می دانید که نتفلیکس قرار بود وایکینگ ها را تبدیل کند: Valhalla اما به دلیل کرونا متوقف شد. وضعیت و اکنون نتفلیکس اعلام کرد که این سریال را در نیمه اول سال 2022 منتشر خواهند کرد. ما معتقدیم که این سریال حداقل 3 فصل خواهد داشت و می تواند مانند سریال وایکینگ ها انجام دهد.
پس منتظر Vikings: Valhalla در 2022 باشید.

23. فصل 4 از مجموعه مانیفست

فصل چهارم این سریال نیز در پاییز 2022 از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد و سوال اینجاست که آیا به خوبی 3 فصل قبلی خواهد بود یا خیر؟! دو چیز را فراموش نکنید: اول اینکه فصل 4 آخرین فصل این سریال خواهد بود. دوم اینکه این فصل 20 قسمت خواهد داشت که به احتمال زیاد در دو قسمت منتشر خواهد شد.
بنابراین، منتظر فصل 4 Manifest در سال 2022 باشید.

24. فصل 2 سریال Squid Game

حالا وقت آن است که در مورد بازی معروف و محبوب Squid 2021 و آینده آن صحبت کنیم. این سریال یکی از پربیننده ترین های تاریخ نتفلیکس بوده است و در حال حاضر بسیاری از طرفداران این فیلم و سریال خواهان فصل آن هستند.

متاسفانه هیچ خبر رسمی از نتفلیکس در مورد ساخت فصل 2 منتشر نشده است، اما سریالی با چنین نقدهای بالایی فصل های بعدی خواهد داشت و به احتمال زیاد در اواخر سال 2022 شاهد فصل دوم آن خواهیم بود. البته ممکن است تا سال 2023 پخش نشود، اما در حال حاضر، طرفداران نتفلیکس امیدوارند که فصل دوم بازی Squid در اواخر سال 2022 از راه برسد.

در نهایت اگر قصد ساخت و خرید اکانت نتفلیکس را دارید باید بگویم که از برنامه های نتفلیکس با اضافه شدن زیرنویس فارسی لذت خواهید برد. اگر می‌خواهید بدانید چه اشتراک‌هایی در نتفلیکس وجود دارد، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 1514
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1235
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4862
  • بازدید ماه : 11422
  • بازدید سال : 177470
  • بازدید کلی : 625934
  • کدهای اختصاصی