loading...

رخ

بازدید : 873
شنبه 20 خرداد 1402 زمان : 11:38


12 راز عملی برای افزایش مزایای آرایشگاه

پاسخ به این سوال که چگونه می توان به عنوان یک آرایشگر درآمد بیشتری کسب کرد، چندان ساده و واضح نیست. اصولا درآمد یک آرایشگر به عوامل زیادی از جمله مهارت و تجربه، موقعیت آرایشگاه، روابط اجتماعی، تبلیغات، فعالیت در شبکه های اجتماعی، مدیریت زمان و ساعات کاری، نحوه برخورد با مشتریان و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. نمایش های تلویزیونی جالب اینجاست که این روزها با افزایش تعداد آرایشگاه ها، مهارت، تجربه و خدمات عالی نه تنها باعث افزایش درآمد آرایشگرها نمی شود، چرا که بسیاری از آرایشگاه ها در دهه های اخیر خدمات با کیفیتی را به آنها ارائه کرده اند. . برای اینکه شرکت خود را از دیگران متمایز کنید، به غیر از داشتن مهارت و تجربه، باید موارد دیگری مانند بازاریابی و تحلیل رقابتی را جدی بگیرید. امروز عصر رقابت است. توجه داشته باشید که هیچ کاری دلسرد نمی شود و قطعا آرایش مو هرگز قدیمی نمی شود. در واقع، این ویژگی ها و مهارت های شماست که باعث می شود شرکت شما از بقیه متمایز شود. در مطلب بعدی از سایت آموزشگاه آرایشگری مردانه عصرمو در مورد نکات مهم افزایش درآمد آرایشگاه صحبت خواهیم کرد.

درآمد مدیران آرایشگاه و آرایشگاه چقدر است؟

افزایش درآمد آرایشگاه قبل از اینکه در مورد افزایش درآمد آرایشگاه صحبت کنیم، بهتر است اشاره کنیم که همیشه جای پیشرفت وجود دارد. مدیران سالن های زیبایی گاهی متوجه کاهش تعداد مشتریان و درآمد می شوند اما هیچ کاری انجام نمی دهند و امیدوارند همه چیز به روال قبلی بازگردد. این استراتژی کاملا اشتباه است و یک اشتباه محض است، مخصوصا برای کسانی که با رکود بازار مواجه هستند. شما نمی توانید کسب و کار خود را با این ذهنیت توسعه دهید که همه چیز به حالت عادی باز می گردد. اگر از درآمد خود راضی نیستید، بلافاصله دست به کار شوید و حداقل تمام تلاش خود را بکنید. درآمد آرایشگاه مستقیماً تحت تأثیر شهر و موقعیت مکانی است.

مثلاً یک آرایشگاه کوچک در مرکز تهران قطعا درآمد بیشتری نسبت به یک آرایشگاه بزرگ در پایین شهر دارد. به عبارت دیگر، طبق آمار منتشر شده توسط وزارت کار ایالات متحده در سال 2022، یک آرایشگاه استارتاپی در شهر نیویورک در سال 120000 دلار درآمد دارد، در حالی که یک آرایشگاه عالی با سال ها تجربه و تخصص در ایالت های کمتر جمعیت 100000 دلار در سال درآمد دارد. .

بنابراین اولین عاملی که مستقیماً بر درآمد یک آرایشگر تأثیر می گذارد، محل آرایشگاه است. به عنوان مثال در تهران، اگر آرایشگری در خیابان های مرکز شهر که رفت و آمد زیاد است مستقر شود، ماهیانه 10 میلیون تومان درآمد دارد، در حالی که اگر آرایشگری در خیابانی دور از ترافیک باشد. تاسیس شد، شاید 5 میلیون در یک ماه تومان هم درآمدی ندارد اما در نظر داشته باشید که بازاریابی و تبلیغات نقش زیادی دارد.

اما اگر فقط موقعیت آرایشگاه را در نظر بگیریم، آرایشگاه های مردانه و زنانه واقع در مکان های جذاب قطعا با کمی تبلیغات و فعالیت در شبکه های اجتماعی می توانند درآمد را افزایش دهند، اما آرایشگاهی که در خیابان قرار دارد. بدون ترافیک راه اندازی کنید. او برای دیده شدن، جدا از تبلیغات زیاد، باید دائما در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام فعال باشد.

روش های موثر برای افزایش درآمد آرایشگاه ها

فراموش نکنید که مکان آرایشگاه خود را در Google Maps ثبت کنید

اکنون که اهمیت آرایشگاه را می دانید، زمان آن فرا رسیده است که مکان آرایشگاه خود را در یک برنامه مسافرتی، از جمله مهمتر از همه، Google Maps، ثبت کنید. همانطور که می دانید افراد زیادی هر روز از نقشه گوگل با روترهای مختلف استفاده می کنند. با ثبت آرایشگاه خود در گوگل مپ، علاوه بر سهولت یافتن آرایشگاه برای مشتریان خود، می توانید از مشتریان خود بخواهید تا تمامی نظرات و انتقادات خود را در گوگل مپ با سایر مشتریان به اشتراک بگذارند. این روش یکی از راه های افزایش درآمد شما از اصلاح است. بازاریابی سالن همه چیز در مورد ایجاد اعتماد و ایجاد روابط پایدار با مشتریان است، بنابراین همیشه به نظرات مشتریان پاسخ دهید. این به مشتریان شما اجازه می دهد تا بدانند که برای نظر آنها ارزش قائل هستید. حتی سعی کنید به نظرات منفی پاسخ دهید.

تشویق مشتریان به خرید خدمات و محصولات آرایشگری

افزایش درآمد آرایشگاه یکی از راه های افزایش درآمد آرایشگاه، تشویق مشتریان به خرید محصولات با کیفیت یا لذت بردن از خدمات منحصر به فرد است. برای این کار باید فردی دوستانه با ارتباطات اجتماعی بالا باشید. به یاد داشته باشید که مشتریانی که برای اولین بار شما می آیند، مهارت ها و تجربیات شما را نمی دانند و بهتر است آنها را به انجام هیچ کاری و ارائه مشاوره و خدمات بر اساس درخواست مشتری تشویق کنید. زیرا در اولین جلسه ممکن است مشتری فکر کند که شما در تلاش هستید محصول یا خدماتی با کیفیت پایین ارائه دهید. بنابراین، مشتریان خود را به خرید محصولات و خدماتی که نزدیک شما و مشتریان دائمی سالن شما هستند تشویق کنید.

یک نکته کلیدی برای آرایشگران برای تشویق مشتریان به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما وجود دارد و آن این است که هرگز محصولات یا خدماتی را ارائه نکنید که برای مشتریان شما مناسب نیست. زیرا این تصور در ذهن مشتری ایجاد می شود که شما بیشتر به کسب درآمد اهمیت می دهید تا جلب رضایت مشتری. بنابراین، با مهارت ها و دانش خود، چیزی را به مشتریان خود ارائه دهید که آنها را چندین برابر جذاب تر کند. به یاد داشته باشید هر چه مشتری شما در دستان شما زیباتر و جذاب تر باشد، این به معنای افزایش اعتماد به نفس مشتری است و افزایش اعتماد به نفس مشتری جذاب است.

با جلب رضایت مشتریان تبلیغ کنید

افزایش درآمد آرایشگاه یکی دیگر از راه های افزایش درآمد آرایشگاه، جلب رضایت مشتریان است. به خصوص در آرایشگاه های زنانه، اگر بتوانید خدمات باکیفیت و با قیمت مناسب ارائه دهید، شک نکنید که مشتریان شما کسب و کار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهند کرد. آرایشگری نیازی به تبلیغات در روزنامه یا تلویزیون ندارد، فقط کار در شبکه های اجتماعی و جلب رضایت مشتریان نیازی به تبلیغات نخواهد داشت.

اگر از منظر سود و درآمد به مشتریان خود نگاه کنید قطعا در این زمینه موفق خواهید شد، اصولاً مشتریانی که به آرایشگاه مراجعه می کنند به شما این فرصت را می دهند که مهارت و دانش خود را نشان دهید بنابراین برای مشتریان خود ارزش قائل هستید. .

سوال مشتری

یکی از راه هایی که می توانید مشکل و مشکل آرایشگاه و راه ارائه خدمات را پیدا کنید، سوال از مشتری است. با این کار علاوه بر یافتن نقاط ضعف خود، با اصلاح آنها درآمد موها را افزایش خواهید داد. همیشه قبل و بعد از خدمات برای نظر مشتری ارزش قائل شوید و در مورد کار خود بازخورد بگیرید.

البته ممکن است برخی از آرایشگران این موضوع را نپذیرند یا برخی از مشتریان آنچه را که شما می خواهید بشنوید بگویند. اما فراموش نکنید که انتقادات سازنده ای وجود دارد که می تواند سالن زیبایی شما را کامل کند. برای این کار کافی است از نظرسنجی غیر مستقیم استفاده کنید و با قرار دادن یادداشت و جعبه پیشنهاد در آرایشگاه خود از رضایت یا نارضایتی مشتریان خود مطلع شوید.

خدمات رزرو را آسان تر کنید

مدیریت زمان و تعیین وقت برای مشتریان برای افزایش درآمد آرایشگاه های با مشتریان روزانه بسیار مهم است. بنابراین باید راهی برای کار برای مشتریان خود بیاندیشید. می توانید این کار را از نرم افزار قرار ملاقات یا از وب سایت آرایشگر خود انجام دهید. اگر مشتریان روزانه دارید، این تجارت رایگان است. بهتر است برای ایجاد تغییرات موثر کار انجام شود تا تقسیم کار بین کارکنان آرایشگاه به درستی انجام شود.

نکته مهم در راه اندازی سیستم رزرو آنلاین، رابط کاربری خوب است تا مشتریان بتوانند به راحتی زمان مورد نظر خود را انتخاب کنند. البته این روش برای آرایشگاه هایی با حجم زیاد مشتری روزانه موثر است.

تخفیف در آرایشگاه ها

یکی از راه های افزایش درآمد از آرایشگاه، کاهش هزینه هاست. چرا باید در یک آرایشگاه مردانه بیش از 6 نوع آرایشگر با کارکرد مشابه وجود داشته باشد؟ یا در آرایشگاه انواع سفید کننده یا رنگ مو وجود دارد. سعی کنید مراقب محصولات مراقبت از مو باشید. در قدم اول سعی کنید بهترین کیفیت و کیفیت را پیدا کنید و همیشه این نوع محصول را خریداری کنید.

به این ترتیب علاوه بر اطلاع از نحوه عملکرد یک محصول دیگر، نیازی به تهیه محصولات دیگری که ممکن است کیفیت پایینی داشته باشند وجود ندارد. به طور خلاصه، از خرید بیش از حد محصولات و نگهداری آنها خودداری کنید. نه تنها در پول خود صرفه جویی کنید، بلکه در زمان خود نیز صرفه جویی کنید و از آن به درستی استفاده کنید.

رقبای خود را شناسایی کنید

داشتن یک رقیب در هر حرفه ای باعث می شود که در بین دیگران متمایز شوید و این به شما امکان می دهد افزایش درآمد آرایشگاه ها را تجربه کنید. در مرحله اول ببینید چند سالن زیبایی و آرایشگاه در محل کار شما وجود دارد و خدمات و هزینه های آنها را ارزیابی کنید و نتایج را با خدمات و هزینه های خود مقایسه کنید. به این ترتیب می توانید متوجه شوید که در عرصه آرایشگری در مقایسه با سایرین در چه جایگاهی قرار دارید.

تنوع خدمات، درآمد بیشتر

این روش قطعا بر کسی پوشیده نیست. هر چه بتوانید خدمات بیشتری ارائه دهید، طیف وسیع تری از مشتریان ارائه می شود و این امر باعث افزایش درآمد آرایشگاه می شود. به عنوان مثال، اگر یک آرایشگاه مردانه که بر روی مراقبت از مو و صورت تمرکز دارد، خدماتی مانند رنگ کردن مو، اصلاح و آرایش ارائه دهد، مطمئناً درآمد بیشتری خواهد داشت. اساساً مهارت بیشتر، سود بیشتر. اگر از درآمد خود راضی نیستید، وقت آن رسیده که مباحث جدیدی در زمینه آرایشگری بیاموزید. هیچ وقت برای یادگیری موضوعات جدید دیر نیست.

فعالیت های رسانه های اجتماعی را جدی بگیرید

کسب درآمد از آرایشگاه یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای جذب مخاطب بیشتر و در نهایت افزایش درآمد کسب و کار اینستاگرام آرایشگاه است. با ایجاد حساب کاربری می توانید نوع کسب و کار خود را با میلیون ها کاربر به اشتراک بگذارید. اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات است و کاملا رایگان است، با رعایت نکات زیر می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید.

هر روز در اینستاگرام فعال باشید.

پیام ها و داستان های گرافیکی حرفه ای طراحی کنید.

حساب خود را به صورت رایگان به نسخه تجاری ارتقا دهید.

به ارسال مقالات و داستان های خوب ادامه دهید.

از محتوای آموزشی در پست ها و استوری های خود استفاده کنید.

به طور مستقیم با کاربران ارتباط برقرار کنید و به سوالات کاربران پاسخ دهید.

از هشتگ های مرتبط با آرایش استفاده کنید.

مقالات و داستان ها را در بهترین زمان منتشر کنید.

جنسیت، تعداد و گروه سنی کاربران خود را در نظر بگیرید.

مسابقات و چالش ها را برگزار کنید و جوایز مناسب مانند کارت هدیه را ارائه دهید.

در یادداشت هایی که ایجاد می کنید، حتماً منطقه و محل آرایشگاه خود را ذکر کنید.

خلاق بودن

یکی دیگر از راه های جذب مشتریان آرایشگاه، خلاقیت برای افزایش درآمد آرایشگاه است. خلاقیت چرخ محرک همه مشاغل است و شما می توانید از این محرک به نفع کسب و کار خود استفاده کنید. خلاقیت به معنای کپی برداری از دیگران نیست، مشتری خلاق حداقل باید این خلاقیت را برای اولین بار در سالن شما ببیند. پس به جای تقلید از دیگران، خلاقانه فکر کنید. به عبارتی سعی کنید با سایر آرایشگاه ها متفاوت باشید این تفاوت فقط در ظاهر آرایشگر نیست بلکه در رویکرد خلاقانه به مدل مو و ... نیز هست.

در راه اندازی و مدیریت آرایشگاه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

همانطور که در ابتدا گفته شد محل آرایشگاه می تواند تاثیر زیادی در درآمد آرایشگر داشته باشد. بنابراین، سعی کنید یک مکان آسان برای باز کردن آرایشگاه خود پیدا کنید. شلوغی یا نبود پارکینگ در نزدیکی آرایشگاه نیز می‌تواند مشتریان را از انتخاب آرایشگاه شما منصرف کند، مکانی را انتخاب کنید که در آن نزدیکی سالن دیگری وجود نداشته باشد یا فاصله بین سالن‌ها بسیار دور باشد، اگر این را رعایت نکنید، شانس تبلیغ شما وجود دارد. علیه سالن رقیب شما کار خواهد کرد و شما همیشه در به دست آوردن مشتریان جدید شکست خواهید خورد.

در انتخاب آرایشگاه به سبک و اندازه فضا و همچنین دکور آن توجه کنید تا آرایشگاه شما تا حد امکان زیبا به نظر برسد. گرسنه باشید زیرا باید به یاد داشته باشید که این بسیار مهم است. مشتریان شما باید تمیز و آراسته باشند، پس مراقب آن باشید.

نتیجه

در نهایت اگر به نکات بالا توجه کنید و آنها را رعایت کنید می توانید درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. به یاد داشته باشید که اگر مشتریان شما کاهش یافت، باید سریع عمل کنید و در اسرع وقت عیوب و مشکلات را شناسایی و رفع کنید.

مرجع: https://diyarmirza.ir/1402/02/بهترین-آرایشگاه-سعادت-آباد-تهران/


12 راز عملی برای افزایش مزایای آرایشگاه

پاسخ به این سوال که چگونه می توان به عنوان یک آرایشگر درآمد بیشتری کسب کرد، چندان ساده و واضح نیست. اصولا درآمد یک آرایشگر به عوامل زیادی از جمله مهارت و تجربه، موقعیت آرایشگاه، روابط اجتماعی، تبلیغات، فعالیت در شبکه های اجتماعی، مدیریت زمان و ساعات کاری، نحوه برخورد با مشتریان و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. نمایش های تلویزیونی جالب اینجاست که این روزها با افزایش تعداد آرایشگاه ها، مهارت، تجربه و خدمات عالی نه تنها باعث افزایش درآمد آرایشگرها نمی شود، چرا که بسیاری از آرایشگاه ها در دهه های اخیر خدمات با کیفیتی را به آنها ارائه کرده اند. . برای اینکه شرکت خود را از دیگران متمایز کنید، به غیر از داشتن مهارت و تجربه، باید موارد دیگری مانند بازاریابی و تحلیل رقابتی را جدی بگیرید. امروز عصر رقابت است. توجه داشته باشید که هیچ کاری دلسرد نمی شود و قطعا آرایش مو هرگز قدیمی نمی شود. در واقع، این ویژگی ها و مهارت های شماست که باعث می شود شرکت شما از بقیه متمایز شود. در مطلب بعدی از سایت آموزشگاه آرایشگری مردانه عصرمو در مورد نکات مهم افزایش درآمد آرایشگاه صحبت خواهیم کرد.

درآمد مدیران آرایشگاه و آرایشگاه چقدر است؟

افزایش درآمد آرایشگاه قبل از اینکه در مورد افزایش درآمد آرایشگاه صحبت کنیم، بهتر است اشاره کنیم که همیشه جای پیشرفت وجود دارد. مدیران سالن های زیبایی گاهی متوجه کاهش تعداد مشتریان و درآمد می شوند اما هیچ کاری انجام نمی دهند و امیدوارند همه چیز به روال قبلی بازگردد. این استراتژی کاملا اشتباه است و یک اشتباه محض است، مخصوصا برای کسانی که با رکود بازار مواجه هستند. شما نمی توانید کسب و کار خود را با این ذهنیت توسعه دهید که همه چیز به حالت عادی باز می گردد. اگر از درآمد خود راضی نیستید، بلافاصله دست به کار شوید و حداقل تمام تلاش خود را بکنید. درآمد آرایشگاه مستقیماً تحت تأثیر شهر و موقعیت مکانی است.

مثلاً یک آرایشگاه کوچک در مرکز تهران قطعا درآمد بیشتری نسبت به یک آرایشگاه بزرگ در پایین شهر دارد. به عبارت دیگر، طبق آمار منتشر شده توسط وزارت کار ایالات متحده در سال 2022، یک آرایشگاه استارتاپی در شهر نیویورک در سال 120000 دلار درآمد دارد، در حالی که یک آرایشگاه عالی با سال ها تجربه و تخصص در ایالت های کمتر جمعیت 100000 دلار در سال درآمد دارد. .

بنابراین اولین عاملی که مستقیماً بر درآمد یک آرایشگر تأثیر می گذارد، محل آرایشگاه است. به عنوان مثال در تهران، اگر آرایشگری در خیابان های مرکز شهر که رفت و آمد زیاد است مستقر شود، ماهیانه 10 میلیون تومان درآمد دارد، در حالی که اگر آرایشگری در خیابانی دور از ترافیک باشد. تاسیس شد، شاید 5 میلیون در یک ماه تومان هم درآمدی ندارد اما در نظر داشته باشید که بازاریابی و تبلیغات نقش زیادی دارد.

اما اگر فقط موقعیت آرایشگاه را در نظر بگیریم، آرایشگاه های مردانه و زنانه واقع در مکان های جذاب قطعا با کمی تبلیغات و فعالیت در شبکه های اجتماعی می توانند درآمد را افزایش دهند، اما آرایشگاهی که در خیابان قرار دارد. بدون ترافیک راه اندازی کنید. او برای دیده شدن، جدا از تبلیغات زیاد، باید دائما در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام فعال باشد.

روش های موثر برای افزایش درآمد آرایشگاه ها

فراموش نکنید که مکان آرایشگاه خود را در Google Maps ثبت کنید

اکنون که اهمیت آرایشگاه را می دانید، زمان آن فرا رسیده است که مکان آرایشگاه خود را در یک برنامه مسافرتی، از جمله مهمتر از همه، Google Maps، ثبت کنید. همانطور که می دانید افراد زیادی هر روز از نقشه گوگل با روترهای مختلف استفاده می کنند. با ثبت آرایشگاه خود در گوگل مپ، علاوه بر سهولت یافتن آرایشگاه برای مشتریان خود، می توانید از مشتریان خود بخواهید تا تمامی نظرات و انتقادات خود را در گوگل مپ با سایر مشتریان به اشتراک بگذارند. این روش یکی از راه های افزایش درآمد شما از اصلاح است. بازاریابی سالن همه چیز در مورد ایجاد اعتماد و ایجاد روابط پایدار با مشتریان است، بنابراین همیشه به نظرات مشتریان پاسخ دهید. این به مشتریان شما اجازه می دهد تا بدانند که برای نظر آنها ارزش قائل هستید. حتی سعی کنید به نظرات منفی پاسخ دهید.

تشویق مشتریان به خرید خدمات و محصولات آرایشگری

افزایش درآمد آرایشگاه یکی از راه های افزایش درآمد آرایشگاه، تشویق مشتریان به خرید محصولات با کیفیت یا لذت بردن از خدمات منحصر به فرد است. برای این کار باید فردی دوستانه با ارتباطات اجتماعی بالا باشید. به یاد داشته باشید که مشتریانی که برای اولین بار شما می آیند، مهارت ها و تجربیات شما را نمی دانند و بهتر است آنها را به انجام هیچ کاری و ارائه مشاوره و خدمات بر اساس درخواست مشتری تشویق کنید. زیرا در اولین جلسه ممکن است مشتری فکر کند که شما در تلاش هستید محصول یا خدماتی با کیفیت پایین ارائه دهید. بنابراین، مشتریان خود را به خرید محصولات و خدماتی که نزدیک شما و مشتریان دائمی سالن شما هستند تشویق کنید.

یک نکته کلیدی برای آرایشگران برای تشویق مشتریان به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما وجود دارد و آن این است که هرگز محصولات یا خدماتی را ارائه نکنید که برای مشتریان شما مناسب نیست. زیرا این تصور در ذهن مشتری ایجاد می شود که شما بیشتر به کسب درآمد اهمیت می دهید تا جلب رضایت مشتری. بنابراین، با مهارت ها و دانش خود، چیزی را به مشتریان خود ارائه دهید که آنها را چندین برابر جذاب تر کند. به یاد داشته باشید هر چه مشتری شما در دستان شما زیباتر و جذاب تر باشد، این به معنای افزایش اعتماد به نفس مشتری است و افزایش اعتماد به نفس مشتری جذاب است.

با جلب رضایت مشتریان تبلیغ کنید

افزایش درآمد آرایشگاه یکی دیگر از راه های افزایش درآمد آرایشگاه، جلب رضایت مشتریان است. به خصوص در آرایشگاه های زنانه، اگر بتوانید خدمات باکیفیت و با قیمت مناسب ارائه دهید، شک نکنید که مشتریان شما کسب و کار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهند کرد. آرایشگری نیازی به تبلیغات در روزنامه یا تلویزیون ندارد، فقط کار در شبکه های اجتماعی و جلب رضایت مشتریان نیازی به تبلیغات نخواهد داشت.

اگر از منظر سود و درآمد به مشتریان خود نگاه کنید قطعا در این زمینه موفق خواهید شد، اصولاً مشتریانی که به آرایشگاه مراجعه می کنند به شما این فرصت را می دهند که مهارت و دانش خود را نشان دهید بنابراین برای مشتریان خود ارزش قائل هستید. .

سوال مشتری

یکی از راه هایی که می توانید مشکل و مشکل آرایشگاه و راه ارائه خدمات را پیدا کنید، سوال از مشتری است. با این کار علاوه بر یافتن نقاط ضعف خود، با اصلاح آنها درآمد موها را افزایش خواهید داد. همیشه قبل و بعد از خدمات برای نظر مشتری ارزش قائل شوید و در مورد کار خود بازخورد بگیرید.

البته ممکن است برخی از آرایشگران این موضوع را نپذیرند یا برخی از مشتریان آنچه را که شما می خواهید بشنوید بگویند. اما فراموش نکنید که انتقادات سازنده ای وجود دارد که می تواند سالن زیبایی شما را کامل کند. برای این کار کافی است از نظرسنجی غیر مستقیم استفاده کنید و با قرار دادن یادداشت و جعبه پیشنهاد در آرایشگاه خود از رضایت یا نارضایتی مشتریان خود مطلع شوید.

خدمات رزرو را آسان تر کنید

مدیریت زمان و تعیین وقت برای مشتریان برای افزایش درآمد آرایشگاه های با مشتریان روزانه بسیار مهم است. بنابراین باید راهی برای کار برای مشتریان خود بیاندیشید. می توانید این کار را از نرم افزار قرار ملاقات یا از وب سایت آرایشگر خود انجام دهید. اگر مشتریان روزانه دارید، این تجارت رایگان است. بهتر است برای ایجاد تغییرات موثر کار انجام شود تا تقسیم کار بین کارکنان آرایشگاه به درستی انجام شود.

نکته مهم در راه اندازی سیستم رزرو آنلاین، رابط کاربری خوب است تا مشتریان بتوانند به راحتی زمان مورد نظر خود را انتخاب کنند. البته این روش برای آرایشگاه هایی با حجم زیاد مشتری روزانه موثر است.

تخفیف در آرایشگاه ها

یکی از راه های افزایش درآمد از آرایشگاه، کاهش هزینه هاست. چرا باید در یک آرایشگاه مردانه بیش از 6 نوع آرایشگر با کارکرد مشابه وجود داشته باشد؟ یا در آرایشگاه انواع سفید کننده یا رنگ مو وجود دارد. سعی کنید مراقب محصولات مراقبت از مو باشید. در قدم اول سعی کنید بهترین کیفیت و کیفیت را پیدا کنید و همیشه این نوع محصول را خریداری کنید.

به این ترتیب علاوه بر اطلاع از نحوه عملکرد یک محصول دیگر، نیازی به تهیه محصولات دیگری که ممکن است کیفیت پایینی داشته باشند وجود ندارد. به طور خلاصه، از خرید بیش از حد محصولات و نگهداری آنها خودداری کنید. نه تنها در پول خود صرفه جویی کنید، بلکه در زمان خود نیز صرفه جویی کنید و از آن به درستی استفاده کنید.

رقبای خود را شناسایی کنید

داشتن یک رقیب در هر حرفه ای باعث می شود که در بین دیگران متمایز شوید و این به شما امکان می دهد افزایش درآمد آرایشگاه ها را تجربه کنید. در مرحله اول ببینید چند سالن زیبایی و آرایشگاه در محل کار شما وجود دارد و خدمات و هزینه های آنها را ارزیابی کنید و نتایج را با خدمات و هزینه های خود مقایسه کنید. به این ترتیب می توانید متوجه شوید که در عرصه آرایشگری در مقایسه با سایرین در چه جایگاهی قرار دارید.

تنوع خدمات، درآمد بیشتر

این روش قطعا بر کسی پوشیده نیست. هر چه بتوانید خدمات بیشتری ارائه دهید، طیف وسیع تری از مشتریان ارائه می شود و این امر باعث افزایش درآمد آرایشگاه می شود. به عنوان مثال، اگر یک آرایشگاه مردانه که بر روی مراقبت از مو و صورت تمرکز دارد، خدماتی مانند رنگ کردن مو، اصلاح و آرایش ارائه دهد، مطمئناً درآمد بیشتری خواهد داشت. اساساً مهارت بیشتر، سود بیشتر. اگر از درآمد خود راضی نیستید، وقت آن رسیده که مباحث جدیدی در زمینه آرایشگری بیاموزید. هیچ وقت برای یادگیری موضوعات جدید دیر نیست.

فعالیت های رسانه های اجتماعی را جدی بگیرید

کسب درآمد از آرایشگاه یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای جذب مخاطب بیشتر و در نهایت افزایش درآمد کسب و کار اینستاگرام آرایشگاه است. با ایجاد حساب کاربری می توانید نوع کسب و کار خود را با میلیون ها کاربر به اشتراک بگذارید. اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات است و کاملا رایگان است، با رعایت نکات زیر می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید.

هر روز در اینستاگرام فعال باشید.

پیام ها و داستان های گرافیکی حرفه ای طراحی کنید.

حساب خود را به صورت رایگان به نسخه تجاری ارتقا دهید.

به ارسال مقالات و داستان های خوب ادامه دهید.

از محتوای آموزشی در پست ها و استوری های خود استفاده کنید.

به طور مستقیم با کاربران ارتباط برقرار کنید و به سوالات کاربران پاسخ دهید.

از هشتگ های مرتبط با آرایش استفاده کنید.

مقالات و داستان ها را در بهترین زمان منتشر کنید.

جنسیت، تعداد و گروه سنی کاربران خود را در نظر بگیرید.

مسابقات و چالش ها را برگزار کنید و جوایز مناسب مانند کارت هدیه را ارائه دهید.

در یادداشت هایی که ایجاد می کنید، حتماً منطقه و محل آرایشگاه خود را ذکر کنید.

خلاق بودن

یکی دیگر از راه های جذب مشتریان آرایشگاه، خلاقیت برای افزایش درآمد آرایشگاه است. خلاقیت چرخ محرک همه مشاغل است و شما می توانید از این محرک به نفع کسب و کار خود استفاده کنید. خلاقیت به معنای کپی برداری از دیگران نیست، مشتری خلاق حداقل باید این خلاقیت را برای اولین بار در سالن شما ببیند. پس به جای تقلید از دیگران، خلاقانه فکر کنید. به عبارتی سعی کنید با سایر آرایشگاه ها متفاوت باشید این تفاوت فقط در ظاهر آرایشگر نیست بلکه در رویکرد خلاقانه به مدل مو و ... نیز هست.

در راه اندازی و مدیریت آرایشگاه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

همانطور که در ابتدا گفته شد محل آرایشگاه می تواند تاثیر زیادی در درآمد آرایشگر داشته باشد. بنابراین، سعی کنید یک مکان آسان برای باز کردن آرایشگاه خود پیدا کنید. شلوغی یا نبود پارکینگ در نزدیکی آرایشگاه نیز می‌تواند مشتریان را از انتخاب آرایشگاه شما منصرف کند، مکانی را انتخاب کنید که در آن نزدیکی سالن دیگری وجود نداشته باشد یا فاصله بین سالن‌ها بسیار دور باشد، اگر این را رعایت نکنید، شانس تبلیغ شما وجود دارد. علیه سالن رقیب شما کار خواهد کرد و شما همیشه در به دست آوردن مشتریان جدید شکست خواهید خورد.

در انتخاب آرایشگاه به سبک و اندازه فضا و همچنین دکور آن توجه کنید تا آرایشگاه شما تا حد امکان زیبا به نظر برسد. گرسنه باشید زیرا باید به یاد داشته باشید که این بسیار مهم است. مشتریان شما باید تمیز و آراسته باشند، پس مراقب آن باشید.

نتیجه

در نهایت اگر به نکات بالا توجه کنید و آنها را رعایت کنید می توانید درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. به یاد داشته باشید که اگر مشتریان شما کاهش یافت، باید سریع عمل کنید و در اسرع وقت عیوب و مشکلات را شناسایی و رفع کنید.

مرجع: https://diyarmirza.ir/1402/02/بهترین-آرایشگاه-سعادت-آباد-تهران/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 576
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 864
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5886
  • بازدید ماه : 33892
  • بازدید سال : 162084
  • بازدید کلی : 610548
  • کدهای اختصاصی